همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت و پایداری، «راهیان پیشرفت» متشکل از دبیران انجمن علمی دانشگاه امیرکبیر با هدف آشنا ساختن جوانان و نخبگان با ظرفیتها و فعالیت های علمی صورت گرفته در صنعت، در مجتمع پتروشیمی اروند حضور یافتند و از آخرین دستاوردهای بومی شده توسط متخصصین داخلی بازدید کردند.

پتروشیمی اروند میزبان «راهیان پیشرفت»

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی اروند؛ همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت و پایداری، بزرگترین زنجیره پی وی سی و کلر کشور به عنوان پیشتاز اجرای سیاست های خودکفایی با تکیه بر توان و دانش بومی، میزبان دانشجویان و نخبگان دانشگاهی از دانشگاه امیرکبیر و طرح «راهیان پیشرفت» بود.

در این میزبانی مجتمع پتروشیمی اروند در راستای فرمایش مقام معظم رهبری جهت «آشنا ساختن نخبگان جوان با ظرفیت‌ها و کارهای بزرگ علمی صورت گرفته در کشور » صورت گرفت، دانشجویان و نخبگان علمی جوان پس از حضور در مجتمع از واحدهای مختلف بازدید و در جریان روند تولید اَبَرتولید کننده کلر و پی.وی‌.سی خاورمیانه قرار گرفتند.

دانشجویان جوان همچنین پس از گفتگوی با مدیران، مشاهده فرآیندها و خطوط تولید، به بازدید از تجهیزاتی که به دست جوانان ایران اسلامی بومی سازی شده است پرداختند و در جریان آخرین دستاوردهای کسب شده توسط این مجتمع قرار گرفتند.

گفتنی‌ست، مجتمع پتروشیمی اروند با تکیه بر توان متخصصین داخلی و ایرانی سازی تجهیزات فنی موفق به شکستن رکوردهای تولید و تصاحب بازارهای جدید شده است.

در پایان این بازدید که همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت و پایداری صورت گرفت، دانشجویان و نخبگان به شلمچه شهر یادمان‌های دفاع مقدس و کربلای ایران اعزام شدند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید