حکمت اله هاشمی سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان از مصدومیت شش نفر درپی برخورد هفت دستگاه خودرو در آزادراه زنجان – قزوین خبر داد.

مصدومیت شش نفر درپی تصادف زنجیره ای ۷ خودرو در آزادراه زنجان – قزوین

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، حکمت اله هاشمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: گزارش این تصادف امروز توسط مردم به ندادی امداد هلال احمر به منظور امدادرسانی اطلاع داده شد.
وی تاکید کرد: بلافاصله چهار تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات غزال و شمالغرب همراه با ۱۰ امدادگر و نجاتگر، ۲ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه ست نجات اعزام شدند.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این سانحه رانندگی چهار دستگاه خودروی سواری، ۲ دستگاه تریلی و یک وانت در کیلومتر ۳۵ مسیر شمالی آزادراه زنجان - قزوین به هم برخورد کرده بودند.
هاشمی با بیان اینکه این تصادف ۶ مصدوم داشت، خاطرنشان کرد: یکی از مصدومان توسط هلال احمر در راه انتقال به مراکز درمانی در سه راهی طارم تحویل عوامل اورژانس شد و سایر مصدومان نیز به مراکز درمانی انتقال یافتند.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در حوادث و بلایا می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید