اگر شما به دنبال مکانی برای استراحت هستید، یا فضایی برای مهمانی‌های خودتان لازم دارید، روف گاردن یکی از فضاهای رویایی و مناسب در پشت بام منزل برای شماست.

زیباترین آبنماهای روف‌ گاردن

روند رو به رشد آپارتمان نشینی، گسترش شهرها، سکونت افراد زیاد در یک منطقه محدود باعث افزایش ساخت و ساز و تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی و مراتع به ساختمان و خیابان شده است که در نهایت کاهش فضاهای سبز و آلودگی هوا را به دنبال دارد. همین مشکل باعث تمایل طراحان دکوراسیون داخلی ساختمان برای ایجاد همنشینی بیشتر طبیعت با زندگی شهرنشینی شده است. به همین دلیل افزایش طراحی و استفاده از انواع گلخانه‌های خانگی و فضاهای سبز و استفاده از زیباترین آبنماهای روف گاردن، استفاده از انواع گلها و گیاهان آپارتمانی در بالکن را شاهد هستیم. یکی از این فضاها که مورد استفاده قرار می‌گیرد، روف‌ گاردن ساختمان‌ها است. روف گاردن مکان مناسبی جهت استفاده از زیباترین آبنماها می‌باشد که تمام ساکنین بتوانند در تمام ساعات شبانه روز از وجود فضای سبز اختصاصی آن لذت ببرند. از کاربردهای روف گاردن مثال‌های زیادی وجود دارد اما یکی از عناصر مهم و تأثیر گذار وجود زیباترین آبنماها در روف گاردن است. استفاده از زیباترین آبنماهای روف گاردن طرفداران بسیاری دارد و حتی جزء لاینفک آن حساب می‌شود. از این رو زیباترین آبنماهای روف گاردن که مناسب فضای روف گاردن باشد توسط تولیدکنندگان این صنعت، ساخته و به بازار عرضه شده است. استفاده از زیباترین آبنماهای روف گاردن می‌تواند زیبایی مکان شما را دو چندان کند و صدای دلنشین آب را برای شما ایجاد کند.

انواع مختلفی از آبنما برای روف گاردن وجود دارد که در ادامه به معرفی زیباترین آن‌ها می‌پردازیم تا بر اساس سلیقه خود یکی از زیباترین آبنماهای روف گاردن را انتخاب کنید.

آبنمای پرده‌ای

آبنمای پرده‌ای یا نازل پرده آب یکی از انواع مهم آبنمای دیواری به حساب می‌آید. در آبنما پرده‌ای معمولا آب از تعدادی حفره به صورت پرفشار و ثابت به سمت پایین سرازیر می‌شود و منظره فوق العاده‌ای را ایجاد می‌کند. آبنمای پرده‌ای انواع مختلفی دارد که انتخاب بر اساس سلیقه خودتان را برای شما راحت‌تر می‌کند. امروزه آبنما پرده‌ای در طراحی‌های خاص به شکلی مدرن تولید می‌شود که همراه با نورپردازی در روف گاردن جذابیت بیشتری ایجاد می‌کند.

آبنما بارانی

آبنما بارانی یا نازل بارانی یکی از خلاقانه‌ترین نوع آبنما است که علاقه‌مندان بسیاری به خصوص برای کاربرد در روف گاردن دارد. آبنما بارانی طراحی مدرنی دارد که همراه با نورردازی جذابیتی خاص ایجاد می‌کند. مزیت آبنما بارانی نسبت به سایر رقبایش قابلیت اجرای راحت در روف گاردن و داخل منزل است. استفاده آبنما بارانی در خانه‌ها و ویلاها باعث می‌شود تا از هیاهویی که در دنیای اطرافمان وجود دارد فاصله بگیریم و برای کسب آرامش خود را به عنصر حیات بسپاریم.

زیباترین آبنماهای روف‌ گاردن

آبنما کرتین

آبنما کرتین یا نازل کرتین یکی از تجهیزات جذابی است که در ساخت استخرها استفاده می‌شود و جلوه فوق‌العاده­ای را به استخر می‌دهد. آبنما کرتین، مانند نازل پرده آب از استیل براق یا استیل خش‌دار تولید می‌شود که انتخاب بین این دو به سلیقه شخص سفارش‌دهنده برمی‌گردد. کاربرد آبنما کرتین جهت زیباسازی فضا است و نحوه عملکرد آن به گونه‌ای است که آب را به داخل استخر برمی‌گرداند. آبنما کرتین در مدل‌های متنوع و اندازه‌های مختلف قابل تولید است که دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد.

آبنما آتشین

از ابتدای تاریخ همواره آب و آتش در تضاد بزرگی قرار داشتند. آب در ساختار آبنما و آتش در ساختارهایی مثل مشعل بسیار دیده شدند اما آبنمای آتشین یعنی کنارهم قرار گرفتن آب و آتش منظره‌ای شگف انگیز خلق می‌کند. آبنمای آتشین به عنوان زیباترین طراحی آبنما در روف گاردن شناخته می‌شود که دو عنصر متضاد آب و آتش را کنارهم قرار می‌دهد. نحوه کار آبنما آتشین  به این صورت است که آب به بالا پرتاب شده، آتش می‌گیرد و در نهایت می‌سوزد. زیبایی آبنما آتشین در کنار موسیقی زیبایی دو چندانی را ایجاد می‌کند.

زیباترین آبنماهای روف‌ گاردن

آبنما موزیکال

اگر از افرادی هستید که در زندگی روزمره یا اوقات فراغت زیاد به موسیقی گوش میدهید آبنما موزیکال بهترین انتخاب برای روف گاردن شما است. در آبنما موزیکال شنیدن و تشخیص صدای موسیقی همراه با رقص آب اتفاق می‌افتد. نام دیگر آبنما موزیکال، آبنما هارمونیک است که در اکثر مواقع با این نام شنیده می‌شود. برخی از آبنماهای موزیکال با نورپردازی همراه هستند که باعث می‌شود نمای بهتری از حرکت آب را به شما نمایش دهد.

آبنما فایبرگلاس

آبنما فایبرگلاس و یا حتی آبنماهای صخره‌ای از جذاب‌ترین نوع آبنما برای استفاده در روف گاردن شناخته می‌شوند. آبنما فایبرگلاس هم از نظر قیمت و هم از نظر حمل آسان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای استفاده در روف گاردن به حساب می‌آید.

آبنما دیوار خیس

آبنما دیوار خیس به عنوان دیواری از جنس سنگ، شیشه، استیل، مواد پیلیمری می‌باشد که آب توسط نازلی که تعبیه شده در بالای دیوار بر روی آن ریزش می‌کند و حرکات زیبایی از آب بر روی دیوار نقش می‌بندد. در انتها آب درون مخزنی که در پایین دیوار قرار گرفته است جمع آوری و توسط پمپ دوباره به گردش در می‌آید. آبنما دیوار خیس علاوه بر اینکه برای روف گاردن‌هایی که دیوارهای بلند دارند، بسیار مناسب است، فضای بسیار کمی نیز اشغال می‌کند.

خرید آبنما برای روف گاردن

فروشگاه‌های بسیاری برای فروش آبنما وجود دارد اما پیش از تهیه آبنما باید توجه کنید یک محصول خوب و با کیفیت را تنها می‌توان از فروشگاه‌های معتبر تهیه نمود. مجموعه بزرگ آراکس از فروشگاه‌های معتبری است که تجهیزات آبنما مانند آبنما بارانی، را به فروش می‌رساند. در این مجموعه تلاش شده زیباترین آبنماهای روف گاردن را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت به شما عزیزان ارائه شود. برای آشنایی با آبنماهای متنوع پیشنهاد می‌کنیم به سایت آراکس سر بزنید و از محصولات متنوع آن‌ها دیدن کنید.

سخن پایانی

یادتان باشد که زیباترین آبنما برای روف گاردن بهترین انتخاب شما در بین موارد ذکر شده در بالا است. همچنین انتخاب ترکیبی از آبنما به طور مثال آبنما موزیکال در کنار آبنما آتشین و یا در کنار سادگی آرامش بیشتری را را برای شما به وجود می‌آورند. از همراهی شما تا انتهای نوشتار سپاس‌گزاریم.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید