۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶
کد خبر: 55438979

خرید کفش فقط یک تصمیم سلیقه ای نیست. این تصمیمی است که آسایش و سلامتی شما را، هم در کوتاه مدت و هم در طی چند سال تحت تأثیر قرار می دهد. کفش‌های باکیفیت به پاهای شما ظرفیت لازم را برای تحمل بار روزانه خود می‌دهند.

چرا کفش اسکیچرز بخریم؟

اسکیچرز از کجا آمده است؟

شرکت امریکایی اسکیچرز (Skeachers)  در سال میلادی 1992 در منهتن کالیفرنیا از ایالت های کشور ایالات متحده آمریکا توسط رابرت گرین برگ(Robert Greenberg)  تاسیس شد، این شرکت ابتدا بعنوان فروشنده محصولات دکنر مارتن (Dr. Martens برند انگلیسی لباس و کفش) بود اما پس از مدتی شروع به تولید کفش و در کنار آن اسکیت تولید کرد، اسکیچرز با استفاده از روش های به روز تبلیغات بوسیله شخصیت های معروف و برنامه های پرطرفدار برند و نام تجاری خود را به دیگران معرفی کرد در سال 2014 این شرکت با صاحبان اسب مسابقه کالیفرنای قراردادی برای نمایش برند و محصولات خود بر روی لباس های مختلف اسب و صاحبان آنها امضا کرد. امروزه برند اسکچرز از مهمترین ،با کیفیت ترین و پرفروش ترین محصولات کفش مخصوصا کفش بچه گانه و کفش مردانه در سرتاسر جهان می باشد.

چرا ما کفش اسکچرز را پیشنهاد می کنیم؟

قبل از طراحی و تولید کفش های اسکچرز ، کفش های بسیار زیادی در بازار وجود داشتند اما پس از گذشت مدتی استفاده از آن ها ، فرم و کیفیت خود را از دست میدادند. اسکچرز با تولید کفش های باکیفیت و مرغوب خود این مشکل را حل کرد ؛ به صورتی که می توانید سالیان سال بدون این که ظاهر و کیفیت خود را از دست بدهند از این کفش ها بهره گیری کنید.

اسکچرز با تولید کفش های مموری فوم خود از وارد شدن ضربه و فشار به پا جلوگیری کرد و پس از پایان یک روز کاری دیگر کمر درد و پا درد نخواهید داشت. همچنین با بهره گیری از این کفش ها دیگر با تعریق پا و بوی نامطبوع پا خداحافظی کنید زیرا هوا به خوبی داخل کفش های اسکچرز در گردش است و از عرق کردن پا جلوگیری می کند.

خرید و قیمت کفش اسکیچرز اصل

خرید کفش فقط یک تصمیم سلیقه ای نیست. این تصمیمی است که آسایش و سلامتی شما را، هم در کوتاه مدت و هم در طی چند سال تحت تأثیر قرار می دهد. کفش‌های باکیفیت به پاهای شما ظرفیت لازم را برای تحمل بار روزانه خود می‌دهند.

برای خرید و آشنایی با قیمت اسکیچرز بچه گانه و قیمت اسکیچرز مردانه باید به نکات کلیدی زیر توجه کرد.

سه نکته کلیدی برای انتخاب کفش با کیفیت وجود دارد. ابتدا به دنبال کفشی با ساختار محکم باشید که از پاهای شما حمایت و محافظت کند. در مرحله بعد، به دنبال مواد باکیفیتی باشید که در تولید اجزای مختلف کفش به کار رفته اند و به راحتی و سلامتی پاهای شما کمک می کنند. در مرحله آخر، مطمئن شوید که کفشی را که متناسب با اندازه پاهایتان است، خریداری می کنید.

توجه به تناسب کفش با پاها نکته ای مهم در رابطه با انتخاب و تهیه انواع کفش اسکیچرز است. خصوصاً اگر یک مشکل خاص در پاهای شما وجود دارد. در چنین مواردی می بایست قبل از انتخاب و خرید کفش اسکیچرز، مشاوره و راهنمایی مناسب را از کارشناسان فروش مجموعه دریافت کنید تا بهترین کفش را برای راحتی و سلامتی پاهای خود تهیه نمایید.

ما در فروشگاه ایران اسکچرز ، به شما در انتخاب یک کفش مناسب کمک می کنیم. در بخش فروش کفش های اسکچرز می توانید انواع سبک ها و مدل های کفش اسکیچرز را مشاهده و بررسی کنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید