فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری فردی که اقدام به آتش زدن ۲ دستگاه خودرو گران قیمت به علت اختلاف مالی کرده بود خبر داد.

حریق عمدی ۲ خودرو گران قیمت به علت اختلاف مالی

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، سرهنگ" هادی نجفی صالح" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام ۲ مورد آتش سوزی خودرو در یکی از مناطق شهر همدان در ساعات ابتدایی صبح، ماموران کلانتری ۱۱ شکریه در محل حاضر و با توجه به ظواهر امر و عمدی بودن این حریق شناسایی عاملان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با بکارگیری شگردهای پلیسی و با تصاویر به دست آمده از دوربین های مدار بسته کوچه محل حادثه، شخصی که هراسان با یک دستگاه خودرو پژو فرار می کرد شناسایی و پس از استعلام مشخص شد، شماره متعلق به یک دستگاه پراید است.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان با بیان اینکه ارزش این خودرو ها ۱۰۰ میلیارد ریال است ادامه داد: با شروع تحقیقات پلیسی و استعلام های مختلف، آدرس متعلق به خودرو پژو کشف و این شخص در منزلش دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ نجفی صالح اضافه کرد: متهم در تحقیقات فنی، به آتش زد عمدی ۲ دستگاه خودرو به دلیل اختلاف مالی اعتراف کرد و با تشکیل پرونده و به جرم آتش سوزی عمدی و همچنین جعل پلاک روانه زندان شد.

دستگیری سارق کندوهای عسل

فرمانده انتظامی شهرستان همدان همچنین از دستگیری سارق کندوهای عسل یکی از باغ های اطراف همدان خبر داد و گفت: ماموران کلانتری ۱۷ مریانج با حضور در محل سرقت و مشاهده تصاویر دوربین های مدار بسته، شخصی را که با یک دستگاه خودرو سواری سایپا اقدام به بارگیری کندوها و فرار از محل می کرد شناسایی کردند.

سرهنگ نجفی صالح بیان کرد: پس از هماهنگی با مقام قضایی، متهم در منزلش دستگیر و پس از انتقال به کلانتری و انجام تحقیقات پلیسی به سرقت اعتراف کرد و همه اموال شامل ۶ عدد کندو بزرگ عسل طبیعی به ارزش ۶ میلیارد ریال کشف و به مالباخته تحویل شد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید