به طور کلی عوامل مختلفی در طراحی فروشگاه اینترنتی وجود دارند که می توانند قیمت طراحی سایت فروشگاهی را تحت تاثیر قرار دهند. برای این که بتوانید محدوده مشخصی از قیمت ساخت سایت فروشگاهی داشته باشید، بهتر است ابتدا نیاز های خود را مشخص کنید.

چرا ساخت سایت فروشگاهی اهمیت دارد؟

با ورود تکنولوژی به زندگی روزمره افراد و نداشتن زمان کافی برای خرید کالا ها و خدمات مورد نیاز خود، فروشگاه های اینترنتی فعالیت خود را در بستر گوگل و فضای مجازی آغاز کردند. ساخت سایت فروشگاهی از مهم ترین اقداماتی بود که کسب و کار های سنتی برای جذب مشتری بیش تر و بالا بردن فروش خود، انجام دادند.

در این بازار رقابتی که هر روز شاهد طراحی سایت فروشگاهی متعدد هستیم، چرا شما کسب و کار خود را آنلاین نکنید تا بدون محدودیت مکانی و زمانی، محصولات و خدمات خود را به فروش برسانید؟

چرا طراحی سایت فروشگاهی را انتخاب کنیم؟

به طور کلی این روز ها، افراد به دلیل مشغله های روزمره، چندان فرصت کافی برای گشت و گذار در مراکز خرید و مجتمع های تجاری را در اختیار ندارند. هم چنین فراهم شدن بستر پرداخت اینترنتی از سوی بیش تر بانک های کشور و یا حتی عدم دسترسی برخی از افراد به محصولات مورد نیاز خود به دلیل موقعیت مکانی و سکونت در مناطق دور افتاده کشور، خرید اینترنتی و تهیه کالا های مورد نیاز از طریق سایت فروشگاهی بسیار رواج پیدا کرده است.

ساخت فروشگاه اینترنتی به کسب و کار ها این امکان را داده است تا همواره در دسترس مشتریان و کاربران باشند و بدون محدودیت مکانی و زمانی فروش داشته باشند. ضمن این که طراحی آنلاین شاپ و ورود آن ها به بستر گوگل باعث شده است تا افراد بتوانند بدون خارج شدن از منزل، کالا ها و اجناس مورد نیاز خود را اینترنتی خریداری کرده و آن ها درب منزل تحویل بگیرند که این به خودی خود می تواند از اتلاف وقت و هزینه ها تا حد چشم گیری جلوگیری کند!

با در نظر گرفتن تمامی موارد گفته شده، لازم است بدانید که این روز ها شیوه عرضه و تقاضا در بین مشتریان و کسب و کار ها تفاوت پیدا کرده است و خرید اینترنتی و ساخت فروشگاه آنلاین، مورد استقبال تمامی افراد در هر قشری قرار گرفته است.

می توانید بازار هدف خود را از میان تمام کشور انتخاب نمایید و بدون هیچ محدودیتی محصولات و خدمات خود را به فروش برسانید. با تمامی توضیحات داده شده، وقت آن رسیده است که برای داشتن یک آنلاین شاپ و طراحی سایت فروشگاهی اقدام نمایید تا شما نیز مانند رقبا، در بستر گوگل و فضای مجازی، مشتریان متعددی را از سر تا سر کشور جذب نمایید.

مزایای ساخت فروشگاه اینترنتی

برای این که بتوانید تصمیم درستی در مورد ساخت سایت فروشگاهی دلخواه خود بگیرید، در ادامه مزایای انجام این کار را برای شما شرح داده ایم:

آنلاین شدن فروشگاه

کسب و کاری که به صورت فیزیکی فعالیت می کند، محصولاتی را برای ارائه موجود دارند و به دلیل محدودیت فضایی که در اختیار دارد، امکان فروش محصولات دستچین شده برای آن فراهم شده است.

چرا ساخت سایت فروشگاهی اهمیت دارد ؟

در صورتی که پس از ساخت آنلاین شاپ، می توانید طیف گسترده از محصولات و خدمات را در زمینه های مختلف به کاربران و مشتریان ارائه دهید. علاوه بر این مجبور به پرداخت هزینه های سنگین برای چیدمان ویترین مغازه نخواهید بود و می توانید با چیدمان اصولی چند بنر و تصویر در صفحه اصلی سایت فروشگاهی خود، ویترینی جذابی را برای جذب مشتری بیش تر ایجاد نمایید.

عدم محدودیت زمانی و مکانی

از مهم ترین مزایای داشتن یک آنلاین شاپ و ساخت فروشگاه اینترنتی، محدود نبودن به مکان و زمان خاصی می باشد. چرا که سایت فروشگاهی شما به صورت شبانه روزی و در 7 روز هفته، می تواند طیف وسیعی از مشتریان را در سر تا سر کشور به خود جذب کند و بدون آن که شما مجبور به فعالیت خاصی باشید، به راحتی محصولات و خدمات خود را به شکل آنلاین و اینترنتی به فروش برسانید.

ارائه کاتالوگ و توضیحات از محصولات

شما پس از طراحی سایت فروشگاهی می توانید بدون این که مجبور به ارائه توضیحات به تمامی افراد باشید، از طریق ساخت کاتالوگ مجازی و یک ویترین آنلاین، توضیحات کافی و لازم را درج نمایید و محصولات و خدمات خود را معرفی کنید. بارگزاری تصاویر مختلف از محصول و درج ویژگی های آن می تواند انتخاب خرید مشتریان را بالا ببرد و پروسه خرید سریع تر و راحت تر انجام پذیرد.

حذف هزینه های اضافی

کسب و کار هایی که به صورت فیزیکی فعالیت می کنند، بدون تردید هزینه های زیادی را با خود به همراه دارند که از مهم ترین آن ها می توانیم به هزینه آب، برق، گاز، اجاره مغازه، پول پیش واحد تجاری و... اشاره کنیم. در صورتی با ساخت سایت فروشگاهی شما مجبور به پرداخت هیچ کدام از این هزینه ها نخواهید بود و راه اندازی کسب و کار آنلاین با مبلغ بسیار کمی صورت می پذیرد که در مقایسه با شکل فیزیکی خیلی مقرون به صرفه می باشد.

همیشه در دسترس و آماده به فروش

همان طور که می دانید کسب و کار های سنتی و مغازه ها، امکان فعالیت در ساعاتی از شبانه روز را دارند و مراجعه حضوری مشتریان نیز در ساعاتی مشخص صورت می گیرد.

چرا ساخت سایت فروشگاهی اهمیت دارد ؟

در صورتی که آنلاین شاپ این امکان را فراهم می کند تا بدون محدودیت زمانی، مشتریان زیادی برای خرید محصولات و خدمات خود به سایت شما مراجعه کنند و در هر ساعت از شبانه روز اقلام مورد نیاز خود را خریداری نمایند. این مزیت می تواند تاثیر چشم گیری بر روی میزان درآمد ماهیانه شما داشته باشد!

گسترش کسب و کار

همان طور که می دانید کسب و کار های فیزیکی، صرفا می توانند محصولات و خدمات خود را به عده محدودی از یک محله و یا منطقه و محدوده ارائه دهند. اما فروشگاه آنلاین این امکان را در فراهم کرده است تا با یک سرچ توسط کاربران و مشتریان، طیف گسترده ای از افراد در هر کجای کشور، به محصولات و خدمات شما دسترسی پیدا کنند.

کاهش هزینه های بازاریابی

بازاریابی و تبلیغاتی که پس از ساخت آنلاین شاپ برای فروش محصولات و خدمات به صورت اینترنتی انجام می شود، هدفمند تر بوده و هزینه های مقرون به صرفه ای را به همراه دارد. علاوه بر این، شما بدون محدودیت جغرافیایی، می توانید سایت فروشگاهی خود را معرفی نمایید. در صورتی که کسب و کار سنتی چنین ویژگی نداشته و صرفا معرفی و تبلیغات آن برای افراد خاصی از یک محدوده و در گسترده ترین حالت برای یک شهر امکان پذیر می باشد!

برآورد قیمت طراحی سایت فروشگاهی

به طور کلی عوامل مختلفی در طراحی فروشگاه اینترنتی وجود دارند که می توانند قیمت طراحی سایت فروشگاهی را تحت تاثیر قرار دهند. برای این که بتوانید محدوده مشخصی از قیمت ساخت سایت فروشگاهی داشته باشید، بهتر است ابتدا نیاز های خود را مشخص کنید.

چرا ساخت سایت فروشگاهی اهمیت دارد ؟

به طور مثال راه اندازی یک آنلاین شاپ در زمینه فروش لوازم آرایشی با راه اندازی یک سایت فروشگاهی در زمینه لوازم یدکی خودرو، امکانات مختلفی می خواهد. ضمن این که شیوه طراحی آن ها با یکدیگر متفاوت بوده و ویترین آنلاین هر کدام باید به شیوه ای منحصر به فرد صورت پذیرد.

به همین خاطر نمی توان بازه مشخصی از قیمت طراحی سایت فروشگاهی تعیین نمود. با این حال، شما می توانید برای کسب اطلاعات بیش تر و آشنایی با انواع سایت فروشگاهی و انتخاب مناسب ترین آن ها بر اساس کسب و کاری که در آن فعالیت دارید، با کارشناسان و متخصصین هیراوب در تماس باشید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید