هفدهمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور از چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه در محل نمایشگاه‌های بین الملی استان فارس در شیراز برگزار می‌شود.

برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور در شیراز

به گزارش سلام نو به نقل از فارس،سید عبدالوهاب نقیب با اشاره به اینکه این دو نمایشگاه تا سی ام اردیبهشت ماه برپا خواهند بود، تصریح کرد: نمایشگاه‌های مذکور در وسعت ۸ هزار متر مربع و در سالن‌های سرو، اردیبهشت، حافظ، بهار و نرگس از ساعت ۱۶ تا ۲۱ پذیرای متخصصین، تولید کنندگان، بهره برداران، فعالان صنعت دام، طیور، آبزیان، شیلات و سایر علاقه‌مندان خواهد بود.

این مقام مسئول با اذعان به اینکه ۱۳۵ شرکت فعال در حوزه‌های صنعت دام، طیور، آبزیان و دامپزشکی، تجهیزات و صنایع وابسته در برپایی نمایشگاه‌های موصوف مشارکت و حضور فعال خواهند داشت، اظهار کرد: ۷۰ شرکت از تولید کنندگان استان فارس و مابقی از استان‌های تهران، خراسان رضوی، البرز، بوشهر، هرمزگان، خوزستان، اصفهان، آذربایجان غربی و شرقی، مازندران، گلستان، یزد، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی و کردستان حضور می‌یابند.
وی با بیان اینکه آشنایی با جدیدترین دستاوردهای بخش دام و طیور، دامپزشکی، شیلات، آبزیان، تجهیزات و صنایع وابسته از مهمترین اهداف برگزاری نمایشگاه پیش روی است، ابراز کرد: شرکت‌های حاضر در نمایشگاه در زمینه‌های تهیه و تولید خوراک دام، طیور، آبزیان، واکسن و فرآورده‌های بیولوژیک و تجهیزات تمام اتوماتیک مرغداری و دامداری فعالیت دارند.
او افزود: آموزش و پرورش ماکیان زینتی، تولید کنسانتره و مکمل دام و طیور، نشریات دام و طیور، سایت خرید و فروش کالاهای دام و طیور، آزمایشگاه دامپزشکی و مواد غذایی، تولید کننده ماشین آلات کشاورزی و دامپروری، مرغداری و تولید کننده سیلوهای فلزی از دیگر زمینه‌های فعالیت شرکت‌های حاضر در نمایشگاه است.
نقیب با اشاره به اینکه غرفه روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با حضور کارشناسان و متخصصین حوزه دام و طیور و آبزیان در سالن حافظ آماده ارائه مشاوره‌های فنی به بهره برداران و سرمایه گذاران خواهد بود، اضافه کرد: در حاشیه این نمایشگاه برگزاری ۱۲ کارگاه آموزشی و تخصصی در زمینه دام و طیور، دامپزشکی و آبزیان توسط سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل دامپزشکی و سازمان نظام دامپزشکی تدارک دیده شده است.
به گفته وی؛ هفدهمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور، دامپزشکی، تجهیزات و صنایع وابسته و چهارمین نمایشگاه بین المللی شیلات، آبزیان، تجهیزات و صنایع وابسته ۲۷ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷ با حضور مسئولین استانی به صورت رسمی افتتاح و شروع به کار خواهد کرد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید