ویدیو از ضرب و شتم و تنبیه بدنی یک دانش آموز توسط معلمش در یکی از مدارس غیر انتفاعی پسر شهر سمنان منتشر شد که معلم خاطی به دلیل انجام تنبیه بدنی دانش آموز از وی و اولیای او عذرخواهی کرد.

ضرب‌وشتم شدید دانش‌آموز سمنانی توسط معلمش + فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، علیرضا کُرد، ضمن بیان اینکه تنبیه یک دانش‌آموز توسط معلم در یکی از مدارس غیر انتفاعی پسر شهر سمنان روز پنج شنبه گذشته به وقوع پیوسته است، ابراز داشت: این در حالی بود که دانش آموزان به دلیل برگزاری کلاس فوق برنامه در این روز سر کلاس درس حاضر بودند.

وی ضمن بیان اینکه تنبیه بدنی این دانش‌آموز پسر سمنانی روز شنبه در قالب یک فیلم هشت ثانیه‌ای به سرعت منتشر و خبر ساز شد، افزود: بلافاصله برای روشن شدن ماجرا معلم خاطی و مدیر مدرسه برای ادای توضیحات احضار شدند.

رئیس اداره آموزش و پرورش سمنان با بیان اینکه طی جلسه‌ای امروز یکشنبه با حضور معلم، دانش‌آموز و اولیا وی، نماینده اولیا و مدیر مدرسه در دفتر آموزشگاه مراسم عذرخواهی برگزار شد، ابراز داشت: معلم خاطی چندین مرحله از دانش‌آموز و اولیا وی عذرخواهی کرده است.

کُرد ضمن بیان اینکه فیلم منتشره احساسات عمومی را جریحه‌دار کرده است، تصریح کرد: این معلم بابت این موضوع نیز از عموم مردم عذرخواهی به عمل آورد.

وی بابیان اینکه تنبیه بدنی جایگاهی در آموزش و پرورش و مدرسه ندارد، اضافه کرد: والدین دانش‌آموز به احترام مقام معلم، گذشت و بخشش نشان دادند.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید