سجادی، وزیر ورزش و جوانان گفت: هنوز استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا حذف نشدند.

امیدواریم استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا حذف نشود/ برای آمدن VAR محدودیت داریم

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان درحاشیه هیات دولت در جمع خبرنگار درخصوص حذف سرخابی‌ها از جام باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: داریم به afc ثابت می‌کنیم، یک همت مظاف می‌خواهد و هنوز به حمایت و تلاش فدراسیون امیدواریم. پول استراماچونی پرداخت شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. مدارک دیر بازگذاری شده است اما حداقل دو هفته دیگر وقت داریم. من جزو نفراتی هستم که امیدوارم این دو تیم از آسیا حذف نشوند.

وی تاکید کرد: من رنگی نیستم و برای همه تیم‌ها ارزش قائل هستم. احترام را برای همه رشته‌ها قائل هستم. وظیفه من حمایت از همه ورزشکاران است، زمانی که بعد از آن حادثه بالگرد در منزل بودم زمان اوقات فراغت من فقط با دیدن تصاویر ورزشی و اخبار ورزشی پر می‌شد.

وزیر ورزش و جوانان در مورد حضور کمک داور ویدیویی در لیگ برتر فوتبال گفت: قرار بود در نیم فصل دوم var را در لیگ برتر داشته باشیم ولی نشد. بنابراین دیگر نمی‌توانم قول بدهم هر چند که ما تلاش می کنیم و شدنی هم است ولی یکسری محدودیت‌هایی را فیفا دارد که باید آنها را هموار کنیم.

سجادی در مورد حضور بانوان در ورزشگاه توضیح داد: ما مشکلی با این موضوع نداریم. زیرساخت‌ها را فراهم می‌کنیم که این اتفاق رخ بدهد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید