۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
کد خبر: 55435892

هزینه تلفن گویا قدیمی بسیار بالاست. تهیه، نصب و سیم‌کشی‌های سانترال‌های قدیمی برای شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ هم بسیار هزینه‌بر هستند.

از هزینه تلفن گویا چه می‌دانید؟

در گذشته نه‌چندان دور صدایی که به محض تماس با شرکت یا سازمانی ما را بدون شکایتی راهنمایی می‌کرد تا به مقصد مطلوب خود برسیم، بسیار خوشایند بود. در آن زمان تعداد کمی از شرکت‌های کوچک و بزرگ از این فناوری استفاده می‌کردند.

داشتن این نوع خدمات، نشان‌دهنده عظمت و شهرت آن برند (و نوعی کلاس کاری) بود. اما این روزها با پیشرفت فناوری، خوشبختانه داشتن تلفن گویا یکی از الزامات شرکتی است که می‌خواهد با مشتریان تعامل بهتری داشته باشد و به رابطه شرکت و مشتریانش اهمیت می‌دهد.

تا به حال به خرید تلفن گویا فکر کرده‌اید؟ آیا از نسل جدید تلفن گویا خبر دارید؟ اگر پاسخ همه این سؤال‌ها برای شما منفی است، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این متن با ما همراه باشید تا از آخرین اطلاعات در مورد فناوری‌های جدید ارتباطی مطلع شوید.

تلفن گویا چیست؟

می‌خواهیم در این بخش شما را با نسل نوین ارتباطات آشنا کنیم. همان‌طور که اشاره شد نرم‌افزاری که به‌صورت خودکار قادر است به تمامی تماس‌های تلفنی پاسخ داده و در ضمن خدمات متنوع و البته مفیدی را به مشتریان ارائه دهد؛ تلفن گویاست. این نوع نرم‌افزارها به دو نسل قدیم و جدید تقسیم‌بندی می‌شوند. قیمت این نوع تلفن‌های قدیمی با توجه به کیفیت، گارانتی و... متفاوت هستند و نسل گذشته آنها از تلفن سانترال‌های قدیمی استفاده می‌کردند.

هزینه تلفن گویا قدیمی بسیار بالاست. تهیه، نصب و سیم‌کشی‌های سانترال‌های قدیمی برای شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ هم بسیار هزینه‌بر هستند و هم مشکلات خاص خود را دارند. گاهی تمام این زحمات و مخارج را برای مکانی انجام می‌دادید که ممکن بود یک سال یا دو سال بیشتر در آن محل نباشید. این نوع هزینه‌ها یعنی ضرر برای کسب‌وکارتان. با استفاده از تلفن گویا هوشمند در هر مکانی میتوانید از امکانات تلفن گویای خود بدون راه‌اندازی مجدد استفاده کنید.

از هزینه تلفن گویا چه می‌دانید؟

آیا انجام دادن این نوع مخارج برای پیشرفت روال کاری و موفق شدن بیزینس‌تان لازم است؟

شاید در گذشته به دلیل کمبود امکانات، تنها راه و پیشرفته‌ترین کاری که برای سازماندهی ارتباطات و رسیدگی بیشتر به تماس‌های مشتریان می‌توانستید انجام دهید، استفاده از سانترال‌های قدیمی و تلفن گویا با آن همه مخارج و زحمات اتصال و... بود. اما خوشبختانه با پیشرفت فناوری در این زمان نیازی به این همه هزینه کردن و زحمت نیست.

برای مدیریت و آسان شدن ارتباطاتتان کافی است تلفن اینترنتی و تلفن گویا هوشمند داشته باشید. شما با تلفن اینترنتی یا تلفن گویا ویپی آشنایی دارید؟ برای اینکه با آخرین فناوری ارتباطی روز دنیا بهتر آشنا شوید خواندن ادامه این مطلب جذاب را از دست ندهید.

تلفن اینترنتی چیست؟

تلفن ثابت اینترنتی همان‌طور که از نام آن پیداست، تلفن ثابتی است که برای برقراری اتصالات تماس‌های شما نیاز به اینترنت دارد و برای خرید آن به مخابرات نیازی نخواهید داشت. با داشتن تلفن اینترنتی و مرکز تلفن می‌توانید از نسل جدید تلفن گویا یعنی تلفن گویای هوشمند استفاده کنید.

از هزینه تلفن گویا چه می‌دانید؟

تلفن گویای هوشمند

این تلفن گویا کمک می‌کند تا شما بتوانید حجم بالای تماس‌هایتان را مدیریت کنید. استفاده از این نوع تلفن گویا بسیار هوشمندانه است و با خرید آن با یک تیر چندین هدف را زده‌اید.

شما کاملاً به‌صرفه و با هزینه کم، تلفن گویا هوشمند را تهیه کرده‌اید. با مدیریت درست تلفن گویای هوشمند، تمامی تماس‌های ورودی برای اپراتورهای شما مدیریت می‌شوند و آنها می‌توانند دقیق‌تر و هدفمندتر پاسخگوی مشتریان شما باشند.

با کمک تلفن گویا هوشمند، شرکت یا سازمان شما هیچ تماسی را از دست نخواهد داد و همه تماس‌ها با کمک صف انتظار مدیریت خواهند شد. تمام این عوامل شاید نکات ساده‌ای به نظر برسند؛ اما داشتن امکانات متنوع و احترام به وقت مشتریان و تماس‌گیرندگان، سبب جلب رضایت آنها و در نهایت توسعه و رونق کسب‌وکار شما خواهد شد. این نوع دوراندیشی‌ها کمک می‌کنند تا شما مشتریان‌تان را به همراه همیشگی برندتان تبدیل کنید و شاهد پیشرفت کارتان باشید.

مزیت‌های استفاده از تلفن گویا هوشمند

  • سبب جلب رضایت مشتریان خواهید شد
  • امکان پاسخگویی به‌صورت خودکار به تماس‌ها
  • استفاده از چند IVR متناسب با روزهای هفته
  • به صرف بودن هزینه تلفن گویا هوشمند
  • جلوگیری از اتلاف وقت مشتریان
  • امکان استفاده از موزیک انتظار دلخواه
  • امکان اختصاص دادن  داخلی یونیک به هر اپراتور
  • کیفیت عالی و امکان تعریف IVR چند سطحی
  • امکان مکالمه با اپراتور پیشین پس از هر تماس و...

قابلیت‌های این سیستم تلفن گویا زیاد هستند و بهتر است قبل از تهیه آن، حتماً با دقت تمام موارد را بررسی کرده تا بتوانید از همه آنها به‌راحتی استفاده کنید. این نوع تلفن گویا را از شرکت‌های خصوصی می‌توانید خریداری کنید، فقط در زمان خرید قابلیت‌هایی که هر یک از برندها می‌توانند به شما ارائه دهند را با هم مقایسه کنید تا کمیت فدای کیفیت نشود.

از هزینه تلفن گویا چه می‌دانید؟

نیاز به تلفن گویا برای هر کسب‌وکاری

اینکه شما شخص حرفه‌ای را به‌صورت 24 ساعته برای پاسخگویی در سازمان یا شرکت خود داشته باشید، بسیار مطلوب و ایده‌آل هر کسب‌وکار حرفه‌ای است. با داشتن تلفن گویا هوشمند می‌توانید به‌صورت خودکار تمامی تماس‌های ورودی را کنترل و مدیریت کرده و پاسخگوی مشتریانتان باشید.

با داشتن این نوع تلفن گویا شما می‌توانید به‌دلخواه تعداد زیادی داخلی داشته باشید که کار هدایت مشتریان راحت‌تر انجام شود. گاهی در جریان روند کاری پیش می‌آید که شما نیاز دارید به مکالمه بین اپراتور و مشتری خود گوش دهید.

 با داشتن تلفن گویای هوشمند امکان ضبط مکالمات برای شما فراهم شده است و شما می‌توانید روزانه به‌تمامی تماس‌های دریافتی و ضبط شده اپراتورها گوش دهید و آنها را رصد کنید. فراموش نکنید با هر نوع کسب‌وکاری که باشید، استفاده از تلفن گویای هوشمند به رشد بیزینس و راحت‌تر شدن تعامل شما با مشتریانتان کمک بزرگی خواهد کرد.

با داشتن تلفن گویا شما همیشه صندوق صوتی فعالی برای دریافت پیام‌های مشتریان، انتقادات و پیشنهادهای آنها خواهید داشت و این ویژگی برای افرادی که به دنبال تعامل با کسب‌وکار شما هستند، بسیار جذاب خواهد بود.

و در پایان

یادآوری می‌کنیم که داشتن تلفن اینترنتی، مرکز تلفن اینترنتی و تلفن گویا هوشمند، همگی به راحت‌تر شدن ارتباطات و مدیریت درست آنها به شما کمک خواهند. استفاده از این خدمات برای شما به‌صرفه‌تر و ارزان‌تر خواهد بود و با کمک این نوع فناوری‌ها کمتر دچار مشکلات سخت‌افزاری، جابه‌جایی‌ها و... خواهید شد. برای اینکه بتوانید تلفن گویا هوشمند مناسبی را خریداری کنید و از تمامی امکانات آن به‌صورت مفصل مطلع شوید و حتماً با مشاوران مجرب این حیطه در شرکت‌های بنام و موفق در ارتباط باشید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید