گفتیم که اسکوترها به شکلی طراحی شده‌اند که کاربرگسند باشند، از این رو دارای فریمی هستند که از پا و بدن راکب محافظت کنند.

معرفی بهترین موتورهای اسکوتری شهری برای خرید!

موتورسیکلت‌های کلاس اسکوتر همواره گزینه مناسبی برای جلوگیری از آلودگی هوا، مصرف سوخت کم، شتاب و سرعت مناسب در محیط‌های شهری محسوب می‌شوند. موتورسیکلت‌های برقی و انژکتوری به خاطر مزیت‌های فراوانی که دارند، در حال حاضر محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده‌اند. اگر به دنبال خرید قسطی موتورسیکلت هستید، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را از دست ندهید.

موتور اسکوتری چیست؟

همانطور که می‌دانید در واقع اسکوترها نوعی موتور سیکلت محسوب می‌شوند که با موتورهای اسپرت یا کلاس نکد تفاوت‌های آشکاری دارند. به طور مثال یکی از تفاوت‌های اصلی موتور سیکلت اسکوتر با موتور سیکلت معمولی در این است که موتور اسکوترها اغلب به سیستم تعلیق عقب متصل است. به همین خاطر حدفاصل بین فرمان تا زین خالی است و راکب پاهای خود را در آن بخش قرار می‌دهد. از این رو چنین سبکی نه تنها برای فردی که موتور را برای استفاده درون شهری نیاز دارد محدودیتی به همراه نخواهد داشت، بلکه کاربری آن را ساده‌تر هم خواهد کرد.

بنلی یکی از محبوب‌ترین موتورسیکلت‌های کلاس اسکوتر است که در کنار اسکوتورهای طرح وسپایی، موتور سیکلت یاماها آیروکس 155، اسکوترهای طرح کلیک و… بهترین‌های بازار هستند. از این رو باعث شده تا متقاضیان برای پیدا کردن یک فروشگاه خرید قسطی موتورسیکلت مشتاق باشند.

طراحی مینیمال و جذابیت بصری 

 اسکوترها به شکلی طراحی شده‌اند که دارای فریمی باشند که از پا و بدن محافظت کنند. بیشتر موتورهای اسکوتور مثل طرح وسپایی و طرح کلیک، زیر زین خود دارای فضای خالی هستند که برای قرار دادن  وسایل، کاسکت و… کاربردی هستند. همچنین پشت ترک‌بند اسکوترها می‌توان باکسی وصل کرد که هم به زیبایی و هم به جادار بودن فضای کاربری‌شان کمک بیشتری می‌کند. به طور معمول چرخ‌های موتورسیکلت‌های اسکوتری بسیار کوچک‌تر از موتورسیکلت‌های اسپرت و معمولی هستند؛ از این رو می‌توان چرخ‌ها را بین جلو و عقب تعویض کرد. همچنین برخی از اسکوترها توانایی حمل زاپاس را نیز دارند.

مزایای موتور اسکوتری چیست؟

موتورهای اسکوتر دارای مزایای جذابی برای یک سفر درون شهری برای رفتن به خرید، محل کار و… هستند که قرار است در این بخش از مقاله با برخی از مهم‌ترین آن‌ها آشنا شویم. 

  • سواری راحت و آسان
  • فضای مخصوص برای حمل وسایل
  • استاندارد کافی برای محافظت از راکب
  • شتاب و سرعت مناسب و مخصوص فضای شهری
  • رانندگی ایمن و آسوده
  • مصرف سوخت پایین
  • دوست‌دار محیط زیست و بدون آلایندگی

اگر به دنبال خرید قسطی موتورسیکلت طرح وسپایی، خرید موتور ایروکس یاماها هستید پیشنهاد می‌کنیم که اگر دارای شرایط دریافت وام هستید، حتماً اسکوترها را اولویت قرار دهید. بسیاری از انواع فروشگاه خرید قسطی در ایران فعال هستند که این امکان را برای شما محیا کرده‌اند تا با خرید اسکوتر مورد نظرتان بتوانید، خریدی ایمن و مقرون به صرفه داشته باشید.

انواع موتورسیکلت اسکوتری

موتورسیکلت‌های متنوعی در این دسته‌بندی قرار می‌گیرند که در این بخش قرار است به معرفی چند تا از بهترین اسکوترهای شهری بپردازیم. 


 

  1. اسکوتر طرح وسپایی همتاز RS150

RS 150 یکی از موتورسیکلت‌های محبوب درون شهری است. این موتورسیکلت یکی از مشابه‌ترین موتورسیکلت‌های بازار محسوب می‌شود که با خود وسپا از نظر ظاهر برابری می‌کند. ظاهر بزرگ، قدرت زیاد و رنگ‌بندی متنوعی که این موتور سیکلت دارد، باعث شده تا در بین طرفداران یکی از انتخاب‌های اصلی باشد. فضای بزرگ موتور سیکلت باعث شده تا راکب بتواند چندین بخش مختلف برای ذخیره سازی وسایل خود داشته باشد. به طور مثال فضای زیر زین، باکس مخصوص، داشبورد و… همگی کمک کرده‌اند تا RS 150 انتخابی مناسب برای افرادی باشد که به دنبال یک موتورسیکلت با حجم زیاد و فضای کافی ذخیره‌سازی هستند.

RS 150 تولید کمپانی شهیر همتاز موتور است. فلاپ سینه RS 150 باعث شده تا نسبت به سایر موتورسیکلت‌های طرح وسپایی ظاهری شکیل‌تر و بزرگ‌تر داشته باشد. همچنین زنگ‌بندی فوق‌العاده جذاب در هر دو طیف مات و براق از دیگر ویژگی‌هایی است که آر اس 150 را به انتخابی ممتاز تبدیل کرده است. ظاهر نئوکلاسیک RS 150 به همراه چراغ‌های LED و چینش عمودی دیزاین آن، این موتورسیکلت‌ را یادآور وسپای اصلی ایتالیایی کرده است.

معرفی بهترین موتورهای اسکوتری شهری برای خرید!

  1. اسکوتر طرح کلیک

کلیک اسکوتری جذاب و پرطرفدار است که هوندا به بازار ارائه داده است. در حال حاضر برندهای مختلفی مثل کویر موتور، آوا موتور و… موفق به ارائه موتورهای طرح کلیک در رنگ‌بندی‌های مختلف کرده‌اند. این اسکوتر نسبت به مدل‌های طرح وسپایی به خاطر حجم فلاپ‌های کمتر و طراحی اسپورت‌تری که دارند، مناسب‌افرادی می‌باشد که به دنبال خرید یک موتورسیکلت اسپورت با ظاهری مدرن دارند.

چراغ‌های زیبا و فریبنده موتور سیکلت طرح کلیک، سیستم ترمز ترکیبی، استارت الکترونیکی، سنسور جک و… که در تمامی موتور سیکلت‌های اسکوتری تقریبا وجود دارد، در طرح کلیک هم به بهترین‌ نحو طراحی و پرداخت شده‌اند. بنابراین اگر به دنبال خرید قسطی موتورسیکلت هستید، پیشنهاد می‌کنیم 

معرفی بهترین موتورهای اسکوتری شهری برای خرید!

  1. اسکوتر یاماها آیروکس

 یاماها ایروکس یک موتورسیکلت کلاس اسکوتر با سبک مدرن است. این موتور سیکلت یک فیس لیفت جذاب از خود برند یاماها محسوب می‌شود که با چراغ‌های کوچک، فلاپ‌های درشت‌تر از هوندا و به طور کلی طراحی خارق‌العاده ظاهری جذاب به خود گرفته است. برخلاف هوندا کلیک،  در یاماها ایروکس محل قرارگیری پاهای راکب یکپارچه تنظیم نشده است و برای هریک از پاها محل قرارگیری متفاوتی در نظر گرفته شده است. 

چراغ‌های  یاماها ایروکس به صورت فرمی خشن و عجیب طراحی شده تا ظاهر اسپرت و جوان‌پسند خود را حفظ کند. یاماها آیروکس دارای سیستم سوخت انژکتوری است و پیشنهاد می‌شود که اگر به دنبال خرید قسطی موتور سیکلت یاماها هستید، این مورد را هم حتما در نظر بگیرید. 

معرفی بهترین موتورهای اسکوتری شهری برای خرید!

کلام پایانی

گفتیم که  اسکوترها به شکلی طراحی شده‌اند که کاربرگسند باشند، از این رو دارای فریمی هستند که از پا و بدن راکب محافظت کنند. بیشتر موتورهای اسکوتور مثل طرح وسپایی و طرح کلیک، زیر زین خود دارای فضای خالی هستند که برای قرار دادن  وسایل، کاسکت و… کاربردی هستند. در حال حاضر به خاطر ترافیک سنگین در محیط‌های شهری و جلوگیری از فوت وقت، بیشتر افراد تمایل دارند تا از موتور سیکلت‌های شهری برای رفت و آمد استفاده کنند. در این مقاله سعی کردیم بهترین موتور سیکلت‌های اسکوتری را برای خرید از انواع فروشگاه قسطی مختلف که به ارائه خدمات در این زمینه می‌پردازند، معرفی مرده تا انتخابی متناسب با نیاز خود داشته باشید. از اینکه تا انتهای این مقاله همراه ما بودید از شما صمیمانه قدردانیم و امیدواریم نکاتی که در مورد موتورسیکلت‌های کلاس اسکوتر برایتان شرح دادیم، مفید واقع شده باشد. 

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید