از آنجا که قیمت یکی از مهم‌ترین پارامترهای انتخاب کابینت است، خریداران اصفهانی به‌طور معمول به سراغ کابینت آماده می‌روند. اما کارشناسان معتقدند مهم‌ترین مساله پس از قیمت و انتخاب مدل کابینت، جستجوی کابینت‌ساز حرفه‌ای است.

آخرین قیمت اتحادیه کابینت‌سازان اصفهان اعلام شد!

به گزارش سلام نو و به نقل از اتحادیه کابینت‌سازان اصفهان، در سال جدید پرطرفدارترین کابینت‌ها در بازار اصفهان، از متری ۳ تا ۲۲ میلیون تومان ارائه شده است.

همزمان با انتشار لیست قیمتی کابینت‌ها توسط اتحادیه کابینت‌سازان در اصفهان، این اتحادیه اطلاعاتی در مورد محبوب‌ترین، ارزان‌ترین و گران‌ترین مدل‌های کابینت در این شهر را منتشر کرده است، تا راهنمایی برای انتخاب و خرید کابینت توسط ساکنین اصفهان باشد. همچنین در این مطلب نکاتی در مورد کابینت پیش‌ساخته و روش انتخاب بهترین کابینت‌ساز آمده است.

قیمت اتحادیه کابینت‌سازان در اصفهان چقدر است؟

به گزارش سلام نو، با افزایش تورم و قیمت‌ کابینت در بازار، اتحادیه کابینت سازان اصفهان در سال جدید، قیمت‌های مربوط به کابینت‌ را ارائه داده‌اند که در جدول زیر قابل مشاهده است. این جدول، حداقل و حداکثر قیمت متری برخی از رایج‌ترین کابینت‌های اصفهان را در سال جدید نشان می‌دهد.

نوع متریال کابینت

حداقل قیمت

(تومان)

حداکثر قیمت

(تومان)

نئوپان روکش ملامینه

۳,۰۰۰,۰۰۰

۴,۰۰۰,۰۰۰

ام دی اف

۳,۸۰۰,۰۰۰

۶,۰۰۰,۰۰۰

ممبران

۵,۷۰۰,۰۰۰

۷,۰۰۰,۰۰۰

تمام چوب

۱۵,۰۰۰,۰۰۰

۲۲,۰۰۰,۰۰۰

مشتریان اصفهانی که قصد سفارش یا خرید کابینت دارند، می‌توانند بر اساس لیست قیمت ارائه شده توسط اتحادیه کابینت‌سازان اصفهان، تصمیم‌گیری کنند تا خرید بهتری داشته باشند. اما دانستن قیمت‌ها به تنهایی نمی‌تواند راهنمای مناسبی برای خرید کابینت در این شهر باشد. در ادامه با ما باشید تا شما را در جریان مهمترین اطلاعات در این خصوص قرار دهیم.

محبوب‌ترین مدل کابینت آشپزخانه در اصفهان چیست؟

بنا به اعلام اتحادیه کابینت‌سازان در اصفهان، سبک‌های طراحی زیر به‌عنوان محبوب‌ترین مدل‌های کابینت در این شهر شناخته شدند:

  1. کابینت سبک کلاسیک
  2. کابینت سبک مدرن

به گزارش منابع معتبر در حوزه کابینت، مدل‌های محبوب این دو سبک کابینت آشپزخانه در اصفهان، دارای ویژگی‌های زیر هستند.

  1. کابینت سبک کلاسیک

کابینت‌های سبک کلاسیک، طرح‌های متنوع و نقش و نگارهای فراوان دارند. این کابینت‌ها شامل تزئیناتی مانند درب‌های معرق، تاج، پاخور، ستون و سرستون‌های منبت‌کاری شده هستند و به همین علت، قیمت گرانی دارند.

آخرین قیمت اتحادیه کابینت‌سازان اصفهان اعلام شد!

کابینت کلاسیک ممبران و کابینت کلاسیک چوبی، دو مدل محبوب از کابینت‌های کلاسیک به‌شمار می‌روند. کارشناسان حوزه کابینت، این سبک از طراحی کابینت آشپزخانه را برای خانه‌های بزرگ در اصفهان مناسب دانسته‌اند.

  1. کابینت سبک مدرن

سبک مدرن در مقابل سبک کلاسیک قرار می‌گیرد. به این معنی که در کابینت سبک مدرن، اثری از طرح‌های مجلل و تزئینات شلوغ نیست. از آن‌جا که کابینت‌های سبک مدرن ظاهری ساده، جادار و مقرون‌به‌صرفه دارند، طراحان دکوراسیون داخلی، این کابینت‌ها را برای آپارتمان‌ها و خانه‌های کوچک پیشنهاد داده‌اند. طراحی ساده کابینت مدرن، باعث می‌شود فضای آشپزخانه بزرگ‌تر به نظر برسد.

آخرین قیمت اتحادیه کابینت‌سازان اصفهان اعلام شد!

برخی از مشتریان اصفهانی بنا به‌دلایلی ترجیح می‌دهند به‌جای سبک‌های محبوب، از کابینت ارزان‌قیمت استفاده کنند. اما کدام کابینت‌ها به عنوان ارزان‌ترین کابینت در اصفهان شناخته می‌شوند؟

ارزان‌ترین مدل کابینت آشپزخانه در اصفهان چیست؟

اتحادیه کابینت‌سازان در اصفهان اعلام کرده است کابینت‌ها با متریال‌های زیر، ارزان‌ترین مدل‌های کابینت در این شهر هستند:

  1. کابینت نئوپان ملامینه  
  2. کابینت ام‌دی‌اف
  3. کابینت ممبران

کارشناسان کابینت معتقدند، ویژگی‌های ارزان‌ترین کابینت‌ها عبارت‌اند از:

  1. کابینت نئوپان ملامینه

این کابینت را از ورق نئوپان با روکش ملامینه می‌سازند. کابینت ملامینه ارزان‌تر از کابینت MDF است، اما ظاهری مشابه دارند. طبق نظر کارشناسان دکوراسیون داخلی، این کابینت از ارزان‌ترین کابینت‌های مدرن در بازار اصفهان به شمار می‌رود. کابینت ملامینه به راحتی تمیز می‌شود، اما ایراد اصلی آن، مقاومت پایین مغزی نئوپان (بخش زیر روکش)، در برابر شوینده‌های اسیدی و رطوبت است. بنابراین در صورت مراقبت صحیح از روکش ملامینه‌ روی نئوپان، این کابینت تا مدت‌ها قابل استفاده خواهد بود.

  1. کابینت ام دی اف

کابینت ام دی اف از لحاظ روکش مورد استفاده مشابه کابینت نئوپان ملامینه است، با این تفاوت که برای مغزی (بخش زیر روکش) آن، از ورق ام‌دی‌اف خام استفاده می‌شود. متخصصان، این کابینت‌ را پرطرفدارترین کابینت در بازار اصفهان در بین طرفداران سبک مدرن می‌دانند. علت محبوبیت کابینت MDF، ظاهر زیبا، کیفیت مناسب و قیمت اقتصادی آن است. اگر روکش کابینت ام‌دی‌اف آسیب ببیند، آب به داخل مغزی نفوذ می‌کند و باعث خرابی کابینت می‌شود. اما این نگرانی برای اصفهانی‌ها وجود ندارد، چون اصفهان آب و هوای مرطوب ندارد و شهروندان می‌توانند با مراقبت از روکش کابینت، به‌راحتی از آن استفاده کنند.

  1. کابینت ممبران

این تصور که کابینت ارزان فقط در سبک مدرن پیدا می‌شود، کاملا اشتباه است و کابینت ممبران، یکی از ارزان‌ترین کابینت‌های دارای سبک کلاسیک در این شهر است. به همین علت این کابینت در بین اصفهانی‌هایی که به دنبال کابینت کلاسیک ارزان هستند، طرفداران قابل توجهی دارد. کابینت ممبران معمولا از پِرِس کردن نوعی روکش PVC روی ورق ام دی اف ساخته می‌شود. کابینت ممبران از لوکس‌ترین کابینت‌های آشپزخانه به شما می‌رود که می‌توان با یک سوم تا نصف قیمت کابینت چوبی، طرح‌های منبت‌کاری شده مشابه کابینت چوبی گران‌قیمت را روی آن اجرا کرد.

آخرین قیمت اتحادیه کابینت‌سازان اصفهان اعلام شد!

به گزارش سلام نو، با وجود کابینت‌های ارزان قیمت در بازار اصفهان، برخی از شهروندان، گران‌قیمت‌ترین کابینت را بیشتر ترجیح می‌دهند. بنابراین گران‌ترین کابینت آشپزخانه در اصفهان معرفی می‌شود.

گران‌ترین مدل کابینت آشپزخانه در اصفهان چیست؟

آمارهای به دست آمده از اتحادیه کابینت‌سازان اصفهان نشان می‌دهد کابینت چوبی کلاسیک، گران‌ترین کابینت موجود در بازار این شهر است. علت قیمت بالای این کابینت را می‌توان متریال آن، یعنی چوب طبیعی درختان و همچنین استفاده از منبت‌کاری و حکاکی روی بخش‌های مختلف کابینت دانست. متریال کابینت چوبی کلاسیک از چوب درختانی مانند گردو، راش، افرا و ... به دست می‌آید که ظاهری بسیار لوکس و زیبا دارند. کابینت‌های چوبی کلاسیک علاوه‌بر زیبایی و تنوع طرح و رنگ، طول عمر و دوام بالایی دارند که همین مساله قیمت بالای این کابینت‌ها را توجیه می‌کند.

اما از بحث گران‌ترین کابینت‌ها که بگذریم، قیمت بالای کابینت‌ به‌ویژه در بازار اصفهان، باعث شده کارشناسان حوزه کابینت، خرید کابینت‌ آماده ارزان را به مشتریان پیشنهاد کنند. اما این کابینت‌های مقرون‌به‌صرفه چه ویژگی‌هایی دارند؟

ویژگی‌های کابینت پیش‌ساخته ارزان در اصفهان چیست؟

بر اساس تحقیقات انجام شده توسط منابع معتبر در حوزه کابینت مانند سلام ساختمان، در سال‌های اخیر درخواست‌های خرید برای کابینت آماده یا پیش‌ساخته افزایش داشته است. با بررسی ویژگی‌های این نوع کابینت، می‌توان به علت افزایش درخواست‌ها برای خرید کابینت پیش‌ساخته پی برد. این ویژگی‌ها عبارت‌اند از:

  • قابل خرید از فروشگاه به صورت کالای آماده
  • حدود ۲۰ تا ۴۰ درصد ارزان‌تر از کابینت‌های معمولی با متریال مشابه
  • نداشتن دردسرهای طراحی و سر و کله زدن با کابینت‌ساز
  • نصب راحت و سریع (کمتر از یک روز)
  • قابل جابه‌جایی و فروش مجدد

از آنجا که قیمت یکی از مهم‌ترین پارامترهای انتخاب کابینت است، خریداران اصفهانی به‌طور معمول به سراغ کابینت آماده می‌روند. اما کارشناسان معتقدند مهم‌ترین مساله پس از قیمت و انتخاب مدل کابینت، جستجوی کابینت‌ساز حرفه‌ای است.

بهترین روش معرفی کابینت‌ساز در اصفهان چیست؟

به گزارش سلام نو، بهترین روش معرفی و پیدا کردن کابینت‌ساز در اصفهان به شرح زیر است:

  1. مراجعه به بازار و یا سایت‌های معتبر و تخصصی در حوزه کابینت
  2. انتخاب چند نفر کابینت ساز و بررسی کیفیت نمونه کارهای انجام شده توسط آن‌ها
  3. دیدن نظرات افراد مختلف در مورد این افراد
  4. درخواست بازدید حضوری از پروژه توسط چند کابینت ساز و مقایسه قیمت‌های ارائه شده توسط آن‌ها
  5. بستن قرارداد شفاف با بهترین کابینت‌ساز

بنابراین بهترین کابینت‌ساز در اصفهان کسی است که نمونه کارهای باکیفیتی دارد و ضمن ارائه طرح و قیمت مناسب، به بستن قرارداد مطمئن با مشتری اهمیت می‌دهد.

کد خبرنگار: ۹
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • زهرا حسینی نژاد IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    0 0
    سلام منم عید سال گذشته، شدیدا درگیر پیدا کردن یک کابینت ساز خوب در اصفهان بودم. واقعا پیدا کردن یه همچین کسی که با خیال راحت بهش کار سپرد، راحت نیست! در نهایت با معرفی و کمک یکی از دوستانم، تونستم با یک کابینت ساز خوب تو اصفهان قرارداد ببندم. انشا.. یک ماه دیگه کابینت های جدیدم رو ازش تحویل میگیرم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید