کیوسک های نگهبانی همچنین به عنوان کانکس حراست، کیوسک کنترل ورود و خروج یک مجموعه فرهنگی یا مسکونی، مجتمع خرید یا ترمینال و فرودگاه یا کارخانجات تولیدی، گیت ورود و خروج استفاده می شود.

آشنایی با انواع کانکس نگهبانی و کاربری های آن

کانکس نگهبانی به کیوسک هایی در ابعاد کوچک اطلاق می شود که به نگهبان این امکان را می دهد کاملا به اطراف اشراف داشته باشد و در صورت نیاز داخل کانکس نگهبانی استراحت نماید. در واقع تعبیه کانکس نگهبانی در مکان هایی که نیاز به محافظت و حفظ امنیت دارد باعث افزایش ایمنی در ادارات، مراکز و مکان های مربوطه می شود.

در این مقاله میخواهیم به کاربری های کانکس نگهبانی و موارد استفاده از انواع کانکس نگهبانی، نام های متفاوت برای کانکس نگهبانی، ابعاد کانکس نگهبانی و ویژگی های کانکس نگهبانی می پردازیم. همچنین در این مقاله به معرفی و بررسی شرکت اسکان سپهر به عنوان یکی از شرکت های تولید کننده انواع کیوسک نگهبانی خواهیم پرداخت.

کانکس نگهبانی با نام هایی از قبیل کیوسک نگهبانی، کانکس حراست، کانکس دیدبانی، کانکس سرایداری، کانکس گارد، کانکس حفاظت و امنیت، کیوسک دیدبانی و غیره نیز شناخته می شود.

کانکس نگهبانی دارای چه ویژگی هایی است؟

کانکس های نگهبانی دارای ویژگی هایی هستند که آنها را نسبت به کانکس های دیگر کاملا مجزا می کند.

  • قابلیت تولید در ابعاد بسیار کوچک تا هر ابعادی که مد نظر است.
  • قابلیت دید و اشراف اطراف با وجود شیشه ها یا پنجره های تعبیه شده در کیوسک نگهبانی
  • دوام بالا و قابلیت استفاده جهت سال های متمادی در مراکز مختلف
  • امکان رنگ بندی و طراحی در طرح های مختلف
  • قابلیت جابجایی با جرثقیل یا یدک کش به راحتی ازمکانی به مکان دیگر
  • سازگاری با شرایط اقلیمی متفاوت و b مقاوم در برابر گرما و سرما
  • تولید در ابعاد مختلف بدون هیچ محدودیتی
  • امکان طراحی کانکس نگهبانی متناسب با فضای مورد استفاده
  • امکان ساخت در تمام فصول با سرعت بالا.
  • دارا بودن ابعاد مناسب.

کیوسک های نگهبانی همچنین به عنوان کانکس حراست، کیوسک کنترل ورود و خروج یک مجموعه فرهنگی یا مسکونی، مجتمع خرید یا ترمینال و فرودگاه یا کارخانجات تولیدی، گیت ورود و خروج استفاده می شود.

آشنایی با انواع کانکس نگهبانی و کاربری های آن

مزیت های کانکس نگهبانی

کانکس های نگهبانی نسبت به سازه های سنتی و ثابت ساخته شده در محل مزیت هایی دارد که در زیر بیان شده است:

پرتابل بودن کانکس نگهبانی

کانکس نگهبانی را میتوان به صورت پرتابل استفاده نمود. کانکس نگهبانی پرتابل به راحتی قابل جابجایی می باشد. که در پروژه های ساختمانی از اهمیت بالایی برخوردار است. در زمان هایی که نیاز به یک اتاقک نگهبانی موقت است و نمیتوان یک اتاقک دائمی ساخت از کانکس نگهبانی استفاده می شود.

امکان ساخت سریع کانکس نگهبانی

کانکس نگهبانی این قابلیت را دارد که در کوتاهترین زمان ممکن و با سرعت بالا ساخته شود و در محل تعبیه شود. کیوسک نگهبانی در صورتی که به روش سنتی ساخته شود زمان بیشتری را خواهد گرفت.

امکان بازسازی کانکس نگهبانی

در صورت نیاز به تغییر یا بازسازی کانکس نگهبانی، این نوع کانکس به راحتی قابل اجرا می باشد در صورتی که در ساخت اتاق نگهبانی به روش سنتی این کار سخت تر بوده و گاهی غیر ممکن می باشد.

رنگ بندی و طرح های متنوع کانکس نگهبانی

کانکس نگهبانی را می توان در طرح ها و رنگ های متفاوت تولید کرد. اما در روش سنتی امکان مانور در طراحی فضای نگهبانی وجود ندارد.

امکان طراحی نماهای زیبا

در کانکس نگهبانی امکان طراحی نماهای شکیل و زیبا به راحتی فراهم است، در صورتی که مصالح سنتی این امکان را ندارد.

سبک و ضدزلزله بودن کانکس نگهبانی

مصالح ساختمانی سنتی بسیار سنگین بوده و در مقابل زلزله آسیب زایی فراوانی دارند، در صورتی که سازه نگهبانی یک سازه بسیار سبک و مقاوم در مقابل زلزله بوده و هنگام زلزله خطر کمتری فرد نگهبان را تهدید می کند.

کانکس نگهبانی مقرون به صرفه است

استفاده از کانکس نگهبانی نسبت به ساخت اتاقک نگهبانی با مصالح ساختمانی از صرفه اقتصادی بیشتری برخوردار است.

امکانات کانکس نگهبانی

کانکس های نگهبانی با توجه به ابعاد و نحوه و محل کاربری دارای امکانات متنوعی هستند. یکی از مهم ترین امکانات در کانکس نگهبانی پیشخوان می باشد که فضایی برای قرار دادن دفاتر ثبت و یادداشت ها و تلفن ها در نظر گرفته می شود.

از امکانات دیگری که در کانکس نگهبانی مورد نیاز است سیم کشی کامل برق و ملزومات روشنایی کانکس است. امکاناتی از قبیل گوشی تلفن، سیستم حضور غیاب، کامپیوتر، مانتیور، پروژکتور یا وسیله های گرمایشی و سرمایشی در صورت نیاز باید توسط خود فرد یا افرادی که کانکس نگهبانی را در محل تهیه کرده اند با توجه به نیاز فراهم شود.

گاهی مواقع نگهبان به صورت تمام وقت استخدام شده و نیاز به حضور دائم ایشان در محل می باشد، در این صورت نیاز است که کانکس نگهبانی به عنوان کانکس سرایداری طراحی شده و امکانات مورد نیاز جهت سکونت نگهبان برای آن در نظر گرفته شود.

رنگ بندی کانکس ها معمولا طبق نظر مشتری و با توجه به سلیقه مشتری در اکثر شرکت ها انجام می پذیرد.

نمای داخلی کانکس ها در بیشتر موارد از پی وی سی در طرح های مختلف بوده و جهت امنیت کانکس نگهبانی یا سرایداری برای درب و پنجره میتوان حفاظ در نظر گرفت.

استراکچر کیوسک نگهبانی کاملا بستگی به میزان هزینه ای که خریدار در نظر گرفته است داشته و از پروفیل سبک تا پروفیل های سنگین و بسیار سنگین قابل اجرا می باشد.

آشنایی با انواع کانکس نگهبانی و کاربری های آن

انواع کانکس نگهبانی اسکان سپهر

کانکس نگهبانی ساندویچ پانل: مقاومترین نوع کانکس در برابر سرما و گرما بوده که به لحاظ عایق استفاده شده در کانکس نگهبانی محیط ایمنی را برای نگهبان فراهم می کند.

کانکس نگهبانی گالوانیزه: ساده ترین نوع کانکس نگهبانی می باشد که از متریال سبک تا نیمه سنگین و سنگین در آن استفاده می شود.

کیوسک نگهبانی سایدینگ: سایدینگ در واقع نوعی نمای اروپایی شیک می باشد که در بیشتر مواردی که نیاز است کانکس نگهبانی از نمای ظاهری مطلوبی برخوردار باشد این نوع نما استفاده می شود.

کیوسک نگهبانی کامپوزیت: کانکس نگهبانی با نمای کامپوزیت نیز نوع دیگری از کیوسک نگهبانی میباشد که با توجه به فضای مورد استفاده و رنگ مورد نظر با کامپوزیت و شیشه طراحی و دیزاین می شود.

کلبه نگهبانی چوبی: کانکس هایی که از چوب ترمو ساخته شده و نمای بسیار شکیلی داشته و معمولا در پارک ها و مراکز سنتی و خرید بسیار استفاده می شود.

گیت ورود و خروج فرودگاهی و فروشگاهی: این نوع کانکس نیزمعمولا با نمای کامپوزیت ساخته می شود البته به گونه ای طراحی می شود که بتوان در ورودی و خروجی فروشگاه ها و مراکز خرید یا فرودگاه قرار داد.

خرید کانکس نگهبانی از اسکان سپهر

در واقع قیمت کانکس حراست بستگی به تمام متریال، نوع ، ابعاد و فضای مورد استفاده آن دارد. در کانکس نگهبانی حتی امکاناتی از قبیل پیشخوان، آبدارخانه، سرویس بهداشتی یا امکانات مورد نیاز دیگر، در قیمت کیوسک نگهبانی و حراست موثر است.

عوامل متعددی در کانکس ها باعث کاهش یا افزایش قیمت کانکس نگهبانی می شوند. کانکس اسکان سپهر یکی از شرکت های تولید کننده انواع کانکس نگهبانی است که میتوان با در نظر گرفتن طرح و ابعاد و مدل انتخابی به راحتی بهترین کانکس نگهبانی را از این شرکت تهیه نمود. شما می توانید جهت  خرید کانکس نگهبانی با شماره های این شرکت ۰۲۱۴۴۲۳۵۶۸۰ تماس گرفته و یا به آدرس وب سایت این شرکت به نشانی https://eskansepehr.co مراجعه فرمایید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید