با اعلام رسمی میزان افزایش قیمت کارخانه ای خودرو در هفته گذشته، در بین محصولات گروه خودروسازی سایپا بیشترین افزایش قیمت مربوط به خودروی کوییک S است.

قیمت جدید کوییک R دنده و اتوماتیک چند؟

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، محصولات عرضه‌ شده سایپا در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو مشمول تحویل ۹۰ روزه شده‌اند. در این میان، سایپا قیمت جدید کوییک R دنده‌ای و اتوماتیک را اعلام کرد.

با توجه به اینکه در طرح جدید ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو تمامی شرکت‌کنندگان محصولات سایپا مشمول تحویل با موعد تحویل ۹۰ روزه شده‌اند، لیست قیمت جدید کوییک R دنده‌ای و اتوماتیک برای مشتریان نیز مشخص شد.

هفته گذشته نیز قیمت‌های جدید محصولات خودروسازان اعلام شد. در این میان، کوییک S با بیشترین افزایش قیمت میان محصولات سایپا همراه شد و با رشد ۶۵ میلیون تومانی، از ۱۵۹ میلیون تومان به ۲۲۵ میلیون تومان رسید.

کمترین میزان افزایش قیمت در میان محصولات سایپا به خودروی کوییک اتوماتیک اختصاص یافت و تنها ۲۵ میلیون تومان گران شد. این خودرو از ۲۵۰ میلیون تومان اکنون به ۲۷۵ میلیون تومان رسیده است.

در این میان باید این نکته را نیز یادآور شد که محمدعلی تیموری، مدیرعامل خودروسازی سایپا در نشست خبری خود اعلام کرد که امسال سعی می‌کنیم که تمام خودروهایی که عرضه می‌کنیم دارای استانداردهای ۸۵ گانه باشند. به همین دلیل قیمت تمام شده خودروها امسال گران‌تر می‌شوند. زیرا بخشی از زیرساخت این خودروها اصلا در ایران وجود ندارد لذا باید ۱۰۰ درصد قطعات خریداری شوند.

اظهارات تیموری مبنی بر افزایش قیمت تمام‌شده محصولات سایپا احتمال افزایش قیمت مجدد خودروهای این شرکت خودروساز در سال جدید و در ادامه آن، افزایش چندباره قیمت خودرو در بازار آزاد را به دنبال دارد.

سایپا قیمت جدید کوییک را اعلام کرد | کوییک اتوماتیک چند درصد گران شد؟

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید