اکبر عزیزی جانشین قرارگاه عفاف و حجاب استان یزد، از آغاز طرح ممنوعیت ارائه خدمات به زنان در استان خبر داد و گفت: یک وجه رعایت حجاب قانون است.

ارائه خدمات به زنان بی‌حجاب در این استان ممنوع شد

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، اکبر عزیزی صبح امروز در قرارگاه عفاف و حجاب استان یزد، گفت: بر اساس ابلاغیه وزارت کشور از روز گذشته ارائه هر گونه خدمات به افرادی که کشف حجاب داشته باشند ممنوع است.

وی اظهار داشت: امروز دشمن در جنگ شناختی و ترکیبی با تمام توان به میدان آمده است تا ارزش‌های ما را مورد هجمه قرار دهد بنابراین همه ما وظیفه داریم با همه ی توان در برابر دشمن بایستیم.

جانشین قرارگاه عفاف و حجاب استان یزد افزود: با راه اندازی دوربین‌های چهره زن در معابر عمومی افرادی که اقدام به کشف حجاب نمایند چهره زنی و برای مرتبه اول تذکر دریافت می کنند و در صورت تکرار با تشکیل پرونده به مراجع قضایی فراخوانده می‌شوند.

معاون استاندار گفت: کشف حجاب در خودرو نیز، قانون شکنی است بنابراین چنانچه افرادی در خودرو کشف حجاب کنند دفعه اول تذکر و در صورت تکرار، توقیف خودرو در انتظار خاطیان خواهد بود.

عزیزی افزود: رعایت حجاب تنها یک بحث شرعی نیست که برخی بگویند اعتقادی نداریم بلکه یک وجه آن قانون بوده و احترام به قانون بر همگان واجب است و با افراد سازمان یافته که به دنبال پیاده سازی نقشه دشمن باشند به طور جدی برخورد خواهد شد.

معاون استاندار یزد گفت: دستگاهای متولی با کسانی هم که در فضای مجازی اقدام به ترویج، تبلیغ و عادی سازی بی حجابی کنند برابر قانون برخورد خواهد کرد.

برخورد با توزیع کنندگان پوشاک نامتعارف از سوی اصناف یا فروشگاه‌های اینترنتی و برگزاری جلسات گفتمانی در حوزه عفاف و حجاب با افراد و نخبگان جامعه از دیگر موارد مطرح شده جانشین قرارگاه عفاف و حجاب استان یزد بود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید