علی محمد زنگانه استاندار گلستان، در نشست با خانواده شهدای مدافع حرم اعلام کرد که «ارائه خدمت» به کاشفان حجاب «ممنوع» است.

ممنوعیت ارائه خدمت به بی حجاب‌ها در این استان

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، استاندار گلستان گفت: طی دستورالعمل ۱۷ بندی از سوی وزارت کشور، نقش و وظیفه‌مندی همه بخش‌ها و دستگاه‌ها مشخص شده که با قوت و قدرت اجرا خواهد شد و امیدواریم شاهد اقدامات خوبی در حوزه فرهنگی باشیم.

علی محمد زنگانه در نشست صمیمی با خانواده شهدای مدافع حرم گلستان اظهار کرد: ارائه خدمت به کاشفان حجاب در دستگاه‌ها ممنوع است و حراست‌ها به طور جدی پیگیر این مطالبه خانواده شهدا و مؤمنین هستند.

استاندار گلستان افزود: از اینکه در خدمت شما و در محفل شهدا هستم، خدا را شاکریم و اگر در انجام وظایف خود دچار نقصان هستیم، از شهدا عذرخواهی می‌کنیم.

وی ادامه داد: دعای خیر خانواده معزز شهدا برای رفع چالش‌ها و مباحث اقتصادی کشور که مورد تاکید مقام معظم رهبری است؛ بسیار اثر بخش است.

زنگانه گفت: شما خانواده معزز شهدا اسوه و الگوی در جامعه هستید و امیدوارم به برکت خون شهدا در دستیابی به اهداف توسعه استان، موفق باشیم.

استاندار گلستان بیان کرد: طی دستورالعمل ۱۷ بندی از سوی وزارت کشور، نقش و وظیفه‌مندی همه بخش‌ها و دستگاه‌ها مشخص شده که با قوت و قدرت اجرا خواهد شد و امیدواریم شاهد اقدامات خوبی در حوزه فرهنگی باشیم.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید