سردار آزمون بازیکن مهاجم تیم‌ملی فوتبال ایران در صفحه شخصی اینستاگرام خود عکسی از خود و همسرش در کنار ارسلان قاسمی منتشر کرد و نوشت: ارسلان عزیزم مرسی که دعوتم رو پذیرفتی و اومدی تو استادیوم،این باعث افتخار ما بود و حال کردم که چقدر پاقدمت خوب بود هرجا هستی موفق باشی.

عکس جدید سردار آزمون و همسرش با ارسلان قاسمی در آلمان + عکس

به گزارش سلام نو، سردار آزمون روز یکشنبه ۱۱ دی در گنبد کاووس ایران متولد شد. آزمون سنی مذهب و ترکمن اصیل است. او فوتبال را طی سفری خانوادگی به ترکمنستان در سن ۹ سالگی شروع کرد و وقتی ۱۷ سال داشت در روبین کازان روسیه لژیونر شد. آزمون دانشجوی دانشگاه روسیه در رشته مدیریت ورزشی بوده است. پدر وی خلیل آزمون بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایران بود و مادرش نیز به خانه داری مشغول است.

جالب است بدانید که سردار در رشتۀ والیبال هم فعالیت داشته و به تیم ملی والیبال زیر ۱۵ سال ایران دعوت شد. سردار به سوارکاری علاقۀ بسیار زیادی دارد و هم‌اکنون سه اسب با نام‌های ژیوانا، سریک و راتیکا دارد.

غذای مورد علاقۀ سردار به گفتۀ خودش چکردمه (غذای ترکمنی مخلوط برنج و گوشت) است. او آرزوی به تن کردن لباس رئال مادرید و بازی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را دارد. آزمون در ۲۵ سالگی خبر نامزدی خود را با خانم آناهیتا کریمی منتشر کرد. او در صفحه شخصی اینستاگرام خود عکسی از خود و همسرش در کنار ارسلان قاسمی منتشر کرد.

سردار ازمون

کد خبرنگار: ۲۹
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید