سرهنگ سواری‌پور رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران، از قتل مادر و کودک ۳ ساله‌اش خبر داد و گفت: شوهر مقتول به‌عنوان تنها مظنون فعلی بازداشت شد.

قتل هولناک در رباط کریم / مادر و کودک ۳ ساله‌اش کشته شدند!

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، مادر و کودک ۳ ساله‌اش در رباط‌کریم با شلیک گلوله به قتل رسیدند.

سرهنگ سواری‌پور رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران گفت: رسیدگی به این پرونده از عصر دیروز به دنبال تماس مرد جوانی با اداره پلیس شروع شد و وقتی کارآگاهان جنایی به خانه این مرد در خیابان شهید رجایی منطقه فرهنگیان رباط‌کریم رفتند با پیکر خونین یک زن جوان و کودک ۳ ساله‌اش روبه‌رو شدند.

به دنبال این دو جنایت خونین خیلی زود بازپرس کشیک قتل در محل حادثه که یک واحد آپارتمانی در یکی از محله‌های رباط‌کریم است حضور یافت و درنخستین گام دستور داد اجساد به پزشکی قانونی منتقل شوند.

وی افزود: کارآگاهان جنایی رباط‌کریم در گام بعدی بازجویی‌های خود را با شوهر مقتول آغاز کردند و وی به‌عنوان تنها مظنون فعلی این پرونده در اختیار کارآگاهان جنایی قرار دارد.

تاکنون این مرد هیچ اتهامی را نپذیرفته و مدعی است عصر روز دوشنبه ۱۴ فروردین زمانی‌ که وارد خانه شده با پیکر همسر و فرزندش روبه‌رو شده است.

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران با اظهار اینکه به نظر می‌رسد مادر و فرزندش در یک جنایت هولناک به قتل رسیده باشند گفت: تحقیقات جنایی کارآگاهان تا مشخص شدن زوایای پنهان این پرونده مرموز ادامه دارد و فعلاً نمی‌توان مدعی شد مرگ این مادر و کودکش مرگ خودخواسته یا همان خودکشی باشد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید