بازار بزرگ دلگشا در راستای مسئولیت اجتماعی خود و با باور به این مهم که شادی و سر زندگی کودکان این سرزمین لازمه حرکت رو به جلو و پیشرفت ایران است اقدام به طراحی و پیاده سازی این کمپین کرد و در سال ۱۴۰۲ قصد توسعه آن را دارد.

کودکان شاد در بازار دلگشا؛ کمپینی برای شادی کودکان ایران

سلام نو سرویس اقتصادی: مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری به عنوان یکی از اصلی‌ترین مراکز فروش و خریدار کالا که تعامل بسیاری با شهروندان دارند نقش بسیاری مهمی در ایجاد و ترویج مسئولیت اجتماعی دارند. این امر به معنای تعهد و تلاش مراکز خرید برای ارائه خدمات و فعالیت‌هایی است که به طور مستقیم در بهبود وضعیت اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطی مناطق محل فعالیت آنها مؤثر باشد.

اما مهم‌ترین مسئولیت‌های اجتماعی مراکز خرید چیست؟ یکی از مهم‌ترین این کارها ایجاد و حفظ محیط زیست سالم و پایدار است. از سوی دیگر مراکز خرید باید در جهت توسعه و ایجاد فرصت‌های شغلی و کارآفرینی فعالیت کنند. ایجاد فرصت‌های شغلی می‌تواند از طریق استخدام افراد محلی و ارائه فضاهای کسب و کار برای کارآفرینان محلی انجام شود.

همچنین مراکز خرید باید به ترویج و توسعه فرهنگی در جامعه نیز توجه کنند. این کار می‌تواند از طریق برگزاری برنامه‌های آموزشی، رویدادهای اجتماعی و فرهنگی، ایجاد روابط و همکاری با سازمان‌های مردم‌نهاد و ارگان‌های دولتی صورت پذیرد. این کار می‌تواند بهبود وضعیت اجتماعی و اقتصادی مناطق محل فعالیت مراکز خرید و بهره‌مندی از تجربه و تخصص این سازمان‌ها و ارگان‌ها به عنوان یکی از موارد مهم مسئولیت اجتماعی در نظر گرفته شود.

یکی دیگر از مسئولیت‌های اجتماعی مهم مراکز خرید که البته بخشی از خدمات آن به مشتریان نیز به حساب می‌آید ایجاد فضایی جذاب برای کودکان است، کودکانی که می‌توانند به سادگی از خرید کردن کلافه شوند.

بازار بزرگ دلگشا؛ پیشگام در انجام مسئولیت‌های اجتماعی

بازار بزرگ دلشگا را می‌توان یکی از پیش‌روترین مراکز تجاری در زمینه ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی- به خصوص در بازار تهران- دانست. در بازار تهران اهمیت اقتصاد و خرید و فروش چنان زیاد است که اکثر مراکز تجاری فرصت اندیشیدن به مسئولیت اجتماعی را ندارند، اما بازار بزرگ دلگشا از روز نخست این مهم را همراه را همگام با بهره‌برداری از فرصت‌های اقتصادی پیش‌برد.

این مرکز تجاری کاملا با محیط زیست همگام است و این از ساختار تا شیوه فعالیت آن به چشم می‌آید. ویژگی دیگر اولویت دادن به استخدام نیروهای نزدیک به بازار بزرگ دلگشا است که فرصت شغلی خوبی را برای اهالی منطقه ایجاد کرد. در کنار این مدیران دلگشا سعی کردند کنسرت‌های کوچک و جذابی را با حضور چهره‌های برجسته موسیقی، مثل مهدی یغمایی، برگزار کنند.

اما مهم‌ترین برنامه این مجموعه تجاری کمپین کودکان شاد بازار بزرگ دلگشا بود، کمپینی که با محوریت کودکان برگزار شد و با استقبال خوب خانواده‌ها همراه شد.

کمپین کودکان شاد بازار بزرگ دلگشا

پنج شنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ روزی بود که کمپین کودکان شاد بازار بزرگ دلگشا آغاز شد. این کمپین شامل رویدادهای متفاوتی اعم از برگزاری مسابقه های نقاشی، موسیقی و برنامه های شاد و مفرح برای کودکان در روزهای پنج شنبه به همراه گریم صورت و اجراهای عروسکی بوده است. بخش اول این کمپین در ۶ هفته در بازار بزرگ دلگشا برگزار شد و تصمیم مدیران این بازار بر آن است که این پروژه را در سال ۱۴۰۲ با جدیت بیشتری ادامه دهند.

کودکان شاد در بازار دلگشا؛ کمپینی برای شادی کودکان ایران

به گفته مسئولین این مرکز تجاری، بازار بزرگ دلگشا در راستای مسئولیت اجتماعی خود و با باور به این مهم که شادی و سر زندگی کودکان این سرزمین لازمه حرکت رو به جلو و پیشرفت ایران است اقدام به طراحی و پیاده سازی این کمپین کرد و در سال ۱۴۰۲ قصد توسعه آن را دارد.

مدیران این مرکز خرید قصد دارند در سال جدید پا را فراتر از برنامه‌های شاد بگذارند و به حوزه‌هایی مثل حمایت از کودکان کار، حمایت از کودکان مبتلا به بیماری های خاص ورود کنند.

کودکان شاد در بازار دلگشا؛ کمپینی برای شادی کودکان ایران

یکی از مدیران این بازار با تاکید بر شعار این کمپین گفت: شادی حق کودکان است و نباید این حق را از آنان دریغ کنیم و ما در بازار دلگشا تمام تلاش خود را می‌کنیم تا سهمی هر چند کوچک در شاد کردن کودکان داشته باشیم.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید