جاور صفاری رئیس پلیس راه گیلان از اعمال محدودیت تردد وسایل سنگین در دو محور رشت - قزوین و آستارا- اردبیل از ساعت ۷ صبح خبر داد.

اجرایی شدن محدودیت تردد در دو جاده رشت قزوین و آستار به اردبیل در استان گیلان

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، جاور صفاری شامگاه شنبه در گفتگو با بخش خبر شبکه باران با اشاره به پایان تعطیلات نوروزی، اظهار کرد: از روز گذشته خروج مسافرین از محورهای گیلان آغاز شده است.

وی از خروج حدود ۱۰۰ هزار خودرو در شبانه روز گذشته از گیلان خبر داد و افزود: ترافیک خروج مسافرین از محور رشت - قزوین بسیار سنگین و پرحجم گزارش شده است.

رئیس پلیس راه گیلان از ورود یک میلیون و ۵۰۰ هزار خودرو به این استان خبر داد و اضافه کرد: این تعداد مسافرین و گردشگران از ابتدای طرح نوروزی تاکنون وارد گیلان شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد رشد داشته است.

صفاری از اعمال محدودیت تردد وسایل سنگین در برخی محورهای گیلان خبر داد و بیان کرد: محدودیت تردد در دو محور رشت - قزوین و آستارا- اردبیل از ساعت ۷ صبح تا ۲۴ روز ۱۳ فرودین اعمال می‌شود.

وی با تصریح بر اینکه مسافران و گردشگران در خروج از استان زمان را مدیریت کنند، افزود: محور سراوان به امام زاده هاشم و محدوده رودبار گنجایش یکباره خروج خودرو را ندارد و لذا می‌طلبد مسافرین به صورت تدریجی از گیلان خارج شوند.

رئیس پلیس راه گیلان با تاکید بر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در روز طبیعت، تصریح کرد: وانت بارها و رانندگان کامیون از حمل مسافر در روز طبیعت خودداری کنند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید