سرهنگ رحمان اسپیدکار رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی از ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در جاده‌های خراسان شمالی خبر داد.

ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در جاده‌های خراسان شمالی

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، سرهنگ رحمان اسپیدکار روز یکشنبه به خبرنگار ما اظهار کرد: ممنوعیت تردد کامیون ها و تریلرها و تمامی وسایط نقلیه سنگین در جاده بزرگراهی فاروج تا جنگل گلستان و بالعکس برای تامین و ارتقای ایمنی ترددهای جاده ای اعمال شد و از رانندگان انتظار می رود در این زمینه همکاری کنند.

وی افزود: اینک به دلیل بارش پراکنده باران سطح جاده های این استان لغزنده است و از تمامی رانندگان و مسافران می خواهیم که با احتیاط رانندگی کنند.

اسپیدکار به افزایش تصادفات و فوتی های ناشی از تصادف نوروزی اشاره کرد و افزود: از رانندگان می خواهیم که فاصله طولی را با خودروی جلوتر رعایت کنند و همچنین سبقت غیر مجاز نداشته باشند.

وی تصریح کرد: بیشترین تصادفات در ایام نوروز به دلیل سرعت های غیر مجاز، خستگی و خواب آلودگی بوده است که منجر به واژگونی نیز بعضا شده است.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: با توجه به روز طبیعت تردد در جاده های فرعی نیز افزایش می یابد که از تمامی شهروندان می خواهیم که رعایت قوانین و مقررات را مد نظر داشته باشند.

وی با بیان اینکه اینک وضعیت تردد جاده ها روان است خاطر نشان کرد: سطح جاده های استان در روز جاری سنگین خواهد شد که از تمامی رانندگان و شهروندان می خواهیم با حوصله و دقت کافی رانندگی کنند.

برای تامین و ارتقای ایمنی ترافیک جاده ها، ۵۵ اکیپ پلیس راه، مشارک دارند علاوه بر آن ۱۴ تیم نامحسوس با استفاده از توان خودرویی دستگاه های اجرایی در این زمینه فعال هستند.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و سالانه میلیون ها مسافر از این استان گذر می کنند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید