سرهنگ محمد نادربیگی جانشین فرمانده انتظامی البرز از کشف ۷۴۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تا کنون در استان البرز خبر داد.

 بیش از ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر درالبرز کشف شد

به گزارش سلام نو به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ محمد نادربیگی درخصوص اقدامات پلیس البرز در نوروز سال جاری اظهار کرد: طی این مدت ۲۰۰ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر شده و ۸۰ معتاد متجاهر نیز از سطح شهرهای استان جمع‌آوری و برای درمان به مراکز بازپروری تحویل شدند.

وی اضافه کرد: در حوزه پلیس سایبری در این ایام هفت نفر دستگیر شدند که اتهام آنها کلاهبرداری با شیوه های کپی برداری کارت بانکی، فیشینگ و کلاهبرداری از طریق سایت شرط بندی بوده است.
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اجرای طرح مبارزه با سرقت در ایام نوروز گفت: با توجه به اجرای این طرح شاهد افزایش هفت درصدی کشفیات سرقت از ابتدای سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: در حوزه ترافیکی با تلاش شبانه روزی پلیس راهور و راه استان البرز ،به رغم افزایش میزان سفر و تردد در محورهای مواصلاتی و درون شهری استان، شاهد کاهش ۸۰ درصدی آمار تصادفات فوتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم.
وی اضافه کرد: همچنین در این ایام تصادفات جرحی در معابر درون شهری استان به میزان ۶۰ درصد کاهش یافته است.
نادربیگی در ادامه اشاره ای به عملکرد پلیس امنیت اقتصادی استان البرز کرد و گفت: در این حوزه ۲۹ نفر در خصوص احتکار، کشفیات کالای قاچاق و اخلال در نظام اقتصادی در این ایام دستگیر شده‌اند و ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده حدود ۲۳ میلیارد تومان بوده است.
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز در خصوص عملکرد پلیس نظارت بر اماکن عمومی نیز گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از یک هزار و ۵۰۰ مورد بازدید از صنوف شکل گرفته که این بازدید ها منجر به پلمب ۶۳ واحد، صادر شدن ۵۸ اخطاریه پلمب و ۸۶۹ تذکر شده است.

کشف سه قبضه سلاح غیرمجاز در البرز
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز دربخش دیگری ازسخنان خود از کشف سه قبضه سلاح غیرمجاز دراین استان خبرداد و گفت: در این زمینه شب گذشته سه نفر دستگیر وپس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
وی افزود: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات و برخورد جدی با قاچاقچیان و نگهدارندگان سلاح غیرمجاز، ماموران سازمان اطلاعات فراجا در استان البرز با انجام اقدامات اطلاعاتی از نگهداری سه قبضه سلاح غیرمجاز در شهرستان های کرج، فردیس و نظرآباد مطلع و طی سه عملیات غافلگیرانه متهمان را دستگیر کردند.
وی بیان کرد: در بازرسی از محل های مورد نظر سه قبضه سلاح غیرمجاز شامل یک قبضه سلاح جنگی و ۲ قبضه سلاح شکاری کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز گفت: متهمان با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.


دستگیری عامل انتشار تصاویر شخصی در کرج
رییس پلیس فتا البرز از شناسایی و دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی خانم جوان در فضای مجازی در این استان خبر داد.
سرهنگ رسول جلیلیان اظهار کرد: خانم جوانی با در دست داشتن ابلاغیه قضایی به پلیس فتا استان مراجعه و مدعی شد شخصی ناشناس با صفحات جعلی بنام وی اقدام به انتشار تصاویر شخصی او در شبکه های اجتماعی مختلف می کند که رسیدگی به این پرونده در دستورکار کارشناسان قرار گرفت.
وی افزود: با مشاهده مستندات ارائه شده توسط شاکی و بررسی‌های تخصصی انجام ‌شده در فضای مجازی، متهم شناسایی و در ادامه با اخذ مجوز قضائی و اعزام تیمی از مأموران، متهم دستگیر و جهت تحقیقات تکمیلی به پلیس فتا منتقل شد.
جلیلیان بیان کرد: متهم پس از مشاهده ادله کشف شده به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه خود از این اقدام را انتقام جویی از شاکی اعلام کرد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید