سرهنگ "اسفندیار زینی" جانشین انتظامی گیلانغرب از کشف ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق شامل گازوئیل و بنزین در این شهرستان خبر داد.

کشف ۲۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در گیلانغرب

به گزارش سلام نو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "اسفندیار زینی" افزود: ماموران پاسگاه انتظامی حیدریه و کلانتری بخش گواور از توابع شهرستان گیلانغرب حین کنترل خودروهای عبوری به سه دستگاه خودرو وانت بار، پراید و ریو مشکوک و جهت بازرسی آن ها را متوقف کردند.

وی اظهار کرد: ماموران انتظامی در بازرسی های انجام گرفته از خودروهای توقیفی،۲ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل و بنزین قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

جانشین انتظامی گیلانغرب ادامه داد: در این رابطه چهار نفر دستگیر و برای صدور حکم با تشکیل پرونده تحویل دستگاه قضا شدند.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.

کشف یک هزار و ۵۴۰ لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

فرمانده انتظامی شهرستان قصرشیرین از کشف یک هزار و ۵۴۰لیتر سوخت قاچاق خبر داد.

سرهنگ "ایمان مرادی" در این زمینه اظهار داشت : ماموران پاسگاه انتظامی "آقابرار" قصرشیرین موفق به کشف مقدار یک هزار و ۵۴۰ لیتر گازوئیل قاچاق شدند .

وی ضمن اشاره به ارزش ۲۷۰ میلیون ریالی کشفیات مذکور ، افزود : این مقدار سوخت در مکانی در نزدیکی گمرک پرویزخان جاسازی و مخفی شده بود ، اما با اشراف اطلاعاتی ماموران پاسگاه "آقابرار" و پیش از انتقال غیرمجاز به خارج از کشور کشف شد.

شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت در غرب کرمانشاه با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز، ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این ۲مرز انجام می شود.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • 🤔 IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    0 0
    کشف ۲۵۰۰ لیتر ،خب این که توی خانه تمام روستاها واسه مصرفشون دارن میدن واسه تراکتور که بیشتر از اینها میدن ،دقیقا کشف شما مثل کشف جاذبه زمین میباشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید