رئیس فدراسیون فوتبال در نشست با امیر قلعه‌نویی از وی خواست تیم ملی را در جام ملت‌های آسیا پیش رو قهرمان کند.

 تاج خطاب به قلعه‌نویی: تیم ملی را قهرمان کن!

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در نشستی که با امیر قلعه‌نویی داشت، از وی خواست تیم ملی را در جام ملت‌های آسیا پیش رو قهرمان کند.

جام ملت‌های پیش رو در سال ۲۰۲۳ میلادی در دوحه برگزار می‌شود. جایی که میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ بود و تیم ملی فوتبال ایران با مربیگری کارلوس کی روش نتوانست طلسم شکنی کند و برای اولین بار به دور دوم جام جهانی صعود کند.

تیم ملی فوتبال ایران اما قهرمانی در جام ملت‌ها را تجربه کرده است. البته از آخرین قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌های دهه‌های زیادی می‌گذرد. آخرین بار تیم ملی فوتبال ایران در سال ۱۹۷۶ قهرمان جام ملت‌ها شده بود.

قهرمانی در جام ملت‌های آسیا توسط تیمی که با رهبری امیر قلعه نویی به میدان می‌رود. این موضوعی است که احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال از آن پرده برداشت و گفت: «قطعاً قهرمانی در جام ملت‌های آسیا مد نظر فدراسیون است و این موضوع را به جد پیگیری خواهم کرد.»

پیش تر هم که امیر قلعه نویی هدایت تیم ملی را برعهده گرفت، آزمون پیش روی وی جام ملت‌های ۲۰۰۷ بود که شکست تیم ملی در ضربات پنالتی موجب برکناری این مربی و انتقادات زیادی از او شد. فدراسیون فوتبال در حالی این درخواست را از امیر قلعه نویی طلب کرده است که قرارداد با این مربی هم تا پایان جام ملت‌هاست و در صورت رضایت فدراسیون فوتبال قابل تمدید خواهد بود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید