مارال و مونا فرجاد از خواهران شناخته شده سینمای ایران هستند. در ادامه تصویری از کودکی این دو بازیگر را می‌بینیم.

خواهران فرجاد از کودکی تا امروز + عکس

به گزارش سلام نو، مارال و مونا فرجاد خواهران بازیگر معروف سینمای ایران هستند که اختلاف سنی خیلی کمی با یکدیگر دارند. این دو خواهر معروف بخاطر اختلاف سنی کم رابطه خیلی نزدیکی با یکدیگر دارند و عکس های دونفره زیادی از آن ها در فضای مجازی وجود دارد. امروز در پرشین وی می خواهیم تصاویری برای شما قرار دهیم که در آن خواهران فرجاد در گذر زمان را مشاهده می کنید. در این عکس مارال و مونا فرجاد در حالی در کنار هم دیده می شوند که خیلی بچه هستند و چهره بانمکی دارند.

مارال فرجاد ۱۶ مرداد ۱۳۶۱ در تهران زاده شد. پدرش جلیل فرجاد و خواهر وی مونا فرجاد نیز بازیگر هستند. مونا فرجاد ۲۵ فروردین ۱۳۶۳ در تهران متولد شد. مونا فارغ‌التحصیل رشتهٔ اقتصاد نظری است و فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۲ با بازی در سریال مزرعهٔ آفتابگردان آغاز کرد. وی که علاوه بر بازیگری در کار دوبله نیز فعالیت دارد از دو سالگی با بازی در مجموعهٔ بهاران (محصول ۱۳۶۵) به همراه پدرش بازیگری را شروع نمود و سپس در چندین فیلم و سریال نقش کودک را ایفا نمود.

جلیل فرجاد (زادهٔ ۱۸ اسفند ۱۳۳۰ در مرند) بازیگر ایرانی است. او دارای مدرک تحصیلی لیسانس بازیگری و کارگردانی است. نخستین تجربهٔ سینمایی او در فیلم بازداشتگاه در سال ۱۳۶۱ بود.

مارال فرجاد

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید