همانطور که می دانید موهای هر شخص یکی از مهمترین و اصلی ترین ملاک های زیبایی به شمار می رود و حالت و فرم موها نقش به سزایی در چهره افراد ایفا می کند.

بهترین روش کاشت مو با تراکم بالا

داشتن موهایی خوش حالت و پرپشت علاوه بر زیباسازی چهره، اعتماد به نفس بیشتری نیز در فرد ایجاد می کنند. این موضوع به دغدغه ای بزرگ برای افرادی که از کم پشتی یا ریزش شدید موها رنج می برند، تبدیل شده و آنها را دچار نگرانی کرده است.

اگر موهای سر شما کم پشت است یا از ریزش شدید موها رنج می برید، به هیچ عنوان نگران نباشید. در دنیای امروزی و با پیشرفت علم روش های موثری جهت جبران فقدان های چهره و بدن به وجود آمده اند. یکی از موثرترین و بهترین روش های درمانی جهت ترمیم و بازسازی دوباره موهای سر، کاشت مو می باشد.

کاشت مو

اگر قصد ترمیم و بازسازی دوباره موهای سر خود را دارید، بهتر است بدانید که کاشت مو با روش های مختلفی انجام می شود و میزان تراکم مو پس از کاشت به عواملی همچون نوع روش انتخابی کاشت مو و عوامل موثر بر آن بستگی دارد. قطعاً افرادی که عمل کاشت مو را انجام می دهند، تمایل دارند این عمل با تراکم بالایی انجام شود و نتیجه نهایی رضایت بخش باشد. در ادامه به انواع روش های کاشت مو و همچنین عوامل موثر بر آن خواهیم پرداخت.

انواع روش های کاشت مو با تراکم بالا

همانطور که گفته شد کاشت مو با تکنیک ها و روش های مختلفی انجام می شود که آنها را می توان به طور عمده به روش های جراحی و غیرجراحی تقسیم بندی کرد. در ادامه به بررسی تمامی روش های کاشت مو با تراکم بالا به انواع روش ها میپردازیم.

بهترین روش کاشت مو با تراکم بالا

روش های بدون جراحی کاشت مو با تراکم بالا

ابتدا لازم است بدانید که کاشت مو به روش های غیرجراحی با استفاده از ابزارها انجام خواهد شد. در این روش کاشت مو عوارض پس از عمل جراحی به شدت کاهش پیدا خواهد کرد و در عین حال تراکم مناسبی در محل کاشت شده مشاهده خواهید کرد.

۱- کاشت مو به روش SUT

کاشت مو به روش SUT یکی از بهترین و کم عارضه ترین روش ها جهت ترمیم و بازسازی فولیکول های مو می باشد. در این روش کاشت مو از ابزار های اتوماتیک و فوق پیشرفته استفاده می شود و استفاده از این ابزار سبب خواهد شد تا فولیکول های مو به صورت کامل و بدون هیچگونه آسیب دیدگی خارج شوند و در نتیجه به صورت کاملاً سالم کاشت شوند. اگر به دنبال روشی طبیعی و سودمند جهت کاشت موی خود هستید، ما به شما کاشت مو به روش ‏SUT پیشنهاد میکنیم.

۲- کاشت مو به روش FUE

یکی دیگر از روش های کاشت مو به صورت بدون جراحی، کاشت مو به روش FUE است. در این روش هم از ابزار های مجهز و حرفه ای جهت کاشت مو استفاده می شود و همینطور پزشک متخصص با بهره گیری از این ابزار فولیکول های مو را بدون  آسیب دیدگی و به طور سالم برداشته و کاشت می‌کند. در این روش کاشت مو و همچنین پزشک می تواند گرافت های بیشتری را خارج کند.

گرافت های مو شامل برداشتن فولیکول های مو و پیوند به قسمت های دیگری از سر میباشد. و عملیات کاشت را تا جایی که تراکم به میزان مناسبی رسید، ادامه دهد.

۳- کاشت مو به روش میکروگرافت

در این روش پس از برداشت کامل گرافت ها از سر، آنها را در قسمت هایی که از تراکم بسیار کمی برخوردارند پیوند می‌دهند. لازم به ذکر است که بدانید در کاشت مو به روش میکروگرافت فولیکول های مو بدون آسیب دیدگی در محل مورد نظر قرار می گیرند و پزشک متخصص می تواند تراکم مناسب و زیادی را در قسمتی که دچار ریزش شدید یا طاسی شده است، قرار دهد.

با توجه به موارد بالا می‌توان گفت که کاشت مو به روشهای غیر جراحی به طور بسیار عالی و غیر تهاجمی برای بازگرداندن موها انجام می شود و در این روش ها می‌توان مقدار قابل توجهی از تراکم موها را بازگرداند.

بهترین روش کاشت مو با تراکم بالا

روش های با جراحی کاشت مو با تراکم بالا

اگر تمایل دارید تراکم موهای خود را تا حد زیادی افزایش داده و برای همیشه موهای پرپشتی داشته باشید می توانید از روش کاشت مو با تراکم بالا و با جراحی استفاده کنید. در برخی شرایط برای انواع ریزش ها درمان های موثر و ساده نیز وجود دارد مانند پماد بتامتازون برای ریزش سکه ای مو که استفاده موثری می باشد.

۱- کاشت مو به روش FUT

این روش کاشت مو بسیار نتیجه بخش بوده و مراحل آن شامل موارد زیر می باشند.

بررسی و معاینه جنس و میزان انعطاف پذیری پوست سر توسط پزشک متخصص و تشخیص این روش کاشت مو، سپس جداسازی کامل یک نوار از پوست سر و بخیه زدن و اتصال دوباره آن است.

و در نهایت آماده سازی گرافت ها توسط پزشک و کاشتن آنها در نواحی که از قبل آماده شده است.

جالب است بدانید کاشت مو به روش FUT بسیار مقرون به صرفه و کارآمد است چرا که در این روش کاشت مو تراکم زیادی را می‌توان ایجاد کرد.

عوامل موثر بر میزان تراکم کاشت مو

گرچه میزان تراکم تا حدود زیادی به نوع روش انتخابی برای کاشت موها بستگی دارد، اما عواملی هم هستند که تعیین کننده تراکم پس از کاشت می باشند.

۱- کیفیت بانک مو

کیفیت بانک مو یکی از عوامل موثر بر میزان تراکم مو پس از کاشت می باشد. در افرادی که بانک موی آنها ظرفیت کافی برای استخراج کامل گرافتهای سرشان را ندارد، معمولا با تلاش های پزشک هم نتیجه ی دلخواه حاصل نخواهد شد.

۲- مهارت پزشک

 یکی دیگر از عوامل موثر بر میزان تراکم کاشت مو، تخصص، مهارت و تجربه تیم پزشکی می باشد. هرچه مهارت تیم پزشکی بیشتر باشد، گرافت هایی که از قسمت های مختلف سر برداشت می شوند نیز سالم تر استخراج شده و درنتیجه کیفیت آنها هنگام رویش افزایش پیدا می‌کند.

بهترین روش کاشت مو با تراکم بالا

بهترین پزشک و کلینیک برای کاشت مو

همانطور که گفته شد عمل کاشت مو بسیار حساس  بوده و یکی از عوامل مهم تاثیرگذار در نتیجه نهایی میزان تخصص و مهارت پزشک می باشد. از این رو در انتخاب پزشک متخصص به هیچ عنوان عجولانه رفتار نکنید. به یاد داشته باشید که موها عضو مهمی هستند و نقشی تعیین کننده در زیبایی افراد ایفا می‌کنند. در سال‌های اخیر کلینیک ها و پزشک های متخصص زیادی در این زمینه مشغول به کار شده اند، اما برای تشخیص و انتخاب بهترین کلینیک و پزشک معیار هایی که در ادامه گفته خواهد شد را به خوبی بررسی کنید.

۱- توانایی و تخصص بالای پزشک برای انجام انواع روش های جراحی و بدون جراحی کاشت مو

۲- استفاده از ابزار و دستگاه های مدرن و پیشرفته برای کاشت مو

۳- پشتیبانی افراد به صورت مداوم و ۲۴ساعته و امکان مشورت با پزشک متخصص قبل و بعد از عمل کاشت مو

۴- حضور تیم پزشکی و متخصصین فعال در این زمینه در کلینیک یا مطب زیبایی

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید