سرهنگ کوروش عزیزی  فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان، از جان جان باختن یک نوجوان ۱۶ ساله بر اثر انفجار مواد محترقه خبر داد.

حادثه هولناک انفجار مواد محترقه در تاکستان / ۳ نفر کشته و مصدوم شدند!

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: انفجار مواد محترقه دست‌ساز در شهرستان تاکستان منجر به فوت نوجوان ۱۶ ساله و مصدومیت شدید ۲ نوجوان دیگر شد.

سرهنگ کوروش عزیزی اظهار کرد: شب گذشته در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر انفجار و تخریب یک واحد دامداری در خرمدشت، بلافاصله مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد اتاقک دامداری به‌علت انفجار تخریب شده و متأسفانه بر اثر شدت حادثه یک نوجوان ۱۶ ساله فوت و ۲ نوجوان دیگر به‌شدت مصدوم شده‌اند که با کمک نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان عنوان کرد: با وجود هشدارهای متعددی که در این خصوص داده شده باز هم شاهد چنین حوادث تلخی در بین جوانان و نوجوانان هستیم، لازم است خانواده‌ها با حساسیت بیشتری بر رفتار فرزندان خود نظارت کنند.

عزیزی در پایان تأکید کرد: چهارشنبه‌سوری از جمله سنت‌هایی است که اگر با رعایت اصول ایمنی برگزار شود، می‌تواند موجب نشاط، همبستگی و همدلی آحاد جامعه شود، والدین و مسئولان واحدهای آموزشی با هشدار به نوجوانان و جوانان آن‌ها را از خطرات و عوارض ناگوار بازی با آتش، ترقه و مواد محترقه آگاه کنند تا شاهد کاهش حوادث تلخ در چنین ایامی باشیم.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید