سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در کنار افزایش کیفیت تیم‌ها در لیگ برتر، باید کیفیت داوری‌ها هم افزایش پیدا کند.

انتقاد مورایس از کیفیت داوری‌ها در لیگ ایران

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، ژوزه مورایس عصر یکشنبه در نشست خبری پس از پایان بازی با هوادار تهران، اظهار داشت: همه ما باید به داوران کمک کنیم تا تصمیمات بهتری اتخاذ کنند.

وی اضافه کرد:نمی‌دانم داورهای ایرانی چقدر حرفه‌ای هستند اما باید در مورد خطاها و اخطارها در زمین توجه بیشتری داشته باشند تا لیگ با کیفیت‌تری داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با اشاره به اینکه تصمیم‌هایی که در این بازی گرفته شد به نفع تیم ما نبود، اظهار داشت: داوری با کیفیت می‌تواند با استفاده از کمک داور ویدئویی تصمیم نهایی را بگیرد.

مورایس گفت: بدون دلیل کارت‌های زردی به بازیکنان داده شد که هنوز دلیل آنها را نمی‌دانم و همین مساله، تنش و استرس برای تیم ما بوجود آورد.

وی خاطرنشان کرد: بازی مقابل تیم هوادار تهران بازی آسانی نبود اما تیم ما در لحظات اول کار را خیلی راحت شروع کرد و در ادامه کار ما کمی سخت تر شد.

مورایس افزود: از بُرد در این بازی بسیار خوشحالیم و برای تیم هوادار تهران هم احترام خاصی قائلیم و به همه بازیکنان تیم سپاهان هم ایمان و باور دارم.

وی گفت: امیدوارم فوتبال ایران پیشرفت کند، به‌دنبال آن قضاوت داوران هم بهبود پیدا کند و ما هم کمک کنیم تا سوت‌زنی‌ها بهتر شود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با بیان اینکه به حمایت هواداران نیاز زیادی داریم و برای آنها بازی می‌کنیم، اظهار داشت: امروز بازی با کیفیتی انجام دادیم و برنده شدیم اما تعداد کمی هوادار در ورزشگاه حضور داشتند.

به گزارش ایرنا، تیم‌های سپاهان اصفهان و هوادار تهران از ساعت ۱۸ در هفته‌ بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان ژوزه مورایس به برتری سه بر یک دست یافتند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید