بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در واکنش به اظهارات گروسی در تهران گفت: گروسی فرد شایسته‌ای است که اظهارات ناشایستی در تهران بیان کرد.

واکنش نتانیاهو به سفر گروسی به تهران

به گزارش سلام نو به نقل از شفقنا، رویترز نوشت: نخست وزیر رژیم صهیونیستی اظهارات مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در ایران را رد کرد.

بنیامین نتانیاهو امروز یکشنبه اظهارات رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مبنی بر غیرقانونی بودن هرگونه حمله اسرائیل یا آمریکا به تاسیسات هسته ای ایران را «بی ارزش» خواند.

رافائل گروسی، رئیس آژانس پس از سفر به تهران در تلاش برای جلوگیری از بن بست مذاکرات در مورد تمدید توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ با قدرت‌های جهانی روز شنبه گفته بود: «هر گونه حمله نظامی به تأسیسات هسته‌ای غیرقانونی است».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی ساعاتی پیش به اعضای کابینه خود گفت: رافائل گروسی فردی شایسته است که اظهارات ناشایستی را بیان کرد.

«بی‌بی» مدعی شد: خارج از چه قانونی؟ آیا ایران که آشکارا خواهان نابودی ما است، جایز است که ابزار کشتار را برای نابودی ما سازماندهی کند؟ آیا ما از دفاع از خود منع شده ایم؟ بدیهی است که ما مجاز به انجام این کار هستیم.

اظهارات نخست وزیر جنگ طلب اسرائیل در مورد سخنان رافائل گروسی درحالی بیان می‌شود که این رژیم دستکم ۲۰۰ کلاهک هسته‌ای دارد و عضو هیچ پادمان یا برنامه عدم اشاعه نیست. این درحالی است که برنامه اتمی صلح آمیز تحت شدیدترین تدابیر نظارتی آژانس قرار دارد و تهران عضو موثر ان‌پی‌تی است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید