قیمت دلار امروز را نوسانی آغاز کرد. در حالی که معاملات دلار امروز در پله چهارم کانال ۵۰ هزار تومانی آغاز شده بود طی روز با رشد مواجه شد.

نرخ دلار برای امروز ۱۳ اسفند ۱۴۰۱

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، امروز رافائل گروسی به ایران آمد تا دور تازه‌ای از گفت‌وگوهای هسته‌ای میان ایران و آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای آغاز شود. این سفر همزمان با انتشار ادعاهایی درباره غنی‌سازی بالای ۸۰ درصدی در ایران انجام گرفته است. خبرگزاری فرانسه گزارش کرده است که سفر گروسی به ایران برای بازگشت روابط به عالی‌ترین سطوح است.

گروسی در نشست خبری با محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران تاکید کرده است که باید ابهامات درباره میزان غنی‌سازی در تاسیسات هسته‌ای ایران برطرف شود. او عنوان کرده است که باید تضمین‌هایی برای مساله هسته‌ای ایران داده شود.

اگرچه اظهارات گروسی در این نشست خبری تقریبا مثبت و متعادل بوده است اما با این حال به دلیل سابقه قبلی وی در اظهاراتی متضاد با آنچه طی جلسات و نشست‌های داخل ایران مطرح کرده است، گفته‌های امروز او نیز با احتیاط دنبال می‌شد.

بر همین اساس امروز دلار در بازار آزاد نیز با همین احتیاط مواجه بود و با نوساناتی به سمت بالا حرکت کرد. به این ترتیب برای ساعاتی قیمت دلار به پله پنجم کانال ۵۰ هزار تومانی صعود کرد اما اکنون در پله چهارم نوسان می‌کند.

قیمت نرخ های مختلف دلار

امروز قیمت دلار اسکناس در مرکز مبادله ارز و طلا ۴۴ هزار و ۸۱۶ تومان اعلام شده است. در همین حال قیمت دلار حواله در همین بازار به ۳۸ هزار و ۹۷۰ تومان رسیده است.

قیمت دلار نیمایی برای تخصیص به برخی گروه‌های کالایی نیز همچنان ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان است. باید اشاره داشت که صرافی ملی نیز مدتی است قیمت دلار و یورو را به روز رسانی نکرده است.

گفتنی است امروز مرکز مبادله ارز و طلا قیمت اسکناس یورو را ۴۷ هزار و ۶۶۴ تومان و قیمت حواله یورو را ۴۱ هزار و ۴۴۷ تومان اعلام کرده است. گفتنی است قیمت یورو در بازار آزاد اکنون ۵۸ هزار و ۳۰۰ تومان است.

در همین حال قیمت درهم امارات نیز در این بازار برای اسکناس درهم ۱۲ هزار و ۲۰۳ و برای حواله درهم ۱۰ هزار و ۶۱۱ تومان اعلام شده استو=. این در حالی است که قیمت درهم امارات در بازار آزاد امروز ۱۴ هزار و ۹۰۰ تومان بوده است.

قیمت دلار در بازارهای همسایه

قیمت دلار در بازارهای همسایه نیز امروز اندکی نوسانی بوده است. دلار هرات با رشد روبرو بوده و حالا خود را به ۵۴ هزار و ۵۰۰ تومان رسانده است. قیمت دلار سلیمانیه هم در حال نزدیک شدن به کانال ۵۴ هزار تومانی است.

حالا باید منتظر ماند و دید که آیا بازارساز برنده رقابت کشف قیمت دلار خواهد بود یا سیگنال‌های سیاسی جدیدی که از سوی آژانس انرژی هسته‌ای ارسال می‌شود!

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید