۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲
کد خبر: 55422854

اگر به دنبال بازدید از دیدنیهای گرگان در پاییز هستید، این مطلب می‌تواند برای شما مفید واقع شود؛ پس همراه ما باشید.

دیدنیهای گرگان در پاییز

سلام نو-سرویس گردشگری: پاییز یکی از زیباترین فصل‌ها است که می‌تواند به برنامه سفر ما جذابیت ویژه‌ای ببخشد. در پاییز زیبایی‌های گرگان به بیشترین حد خود می‌رسند. بازدید از دیدنیهای گرگان در پاییز به شما این فرصت را می‌دهد تا بتوانید بهترین تجربه‌ها را به دست آورید. اگر قصد دارید به گرگان سفر کنید، پاییز یکی از بهترین فصول است که به شما توصیه می‌کنیم؛ پس با داشتن یک برنامه‌ریزی مناسب، به سمت مقصد خود حرکت کنید. این شما و این بهترین جاهای دیدنی گرگان در فصل پاییز!

پارک جنگلی النگدره؛ قصد سفر به دل افسانه‌ها را دارید؟

بدون شک یکی از دل‌فریب‌ترین جاذبه‌های دیدنی گرگان در پاییز جنگل النگدره است. این جنگل در تمامی فصول زیبایی خاص خود را دارد؛ اما بدون شک پاییز بهترین زمانی است که می‌توانید سفر خود را آغاز کنید. ازآنجایی‌که این پارک در نزدیکی پارک جنگلی ناهارخوران قرار گرفته است، هنگام بازدید می‌توانید با یک تیر دو نشان را هدف قرار دهید. از وسط پارک جنگلی النگدره یک رودخانه عبور می‌کند. فقط کافی است چند دقیقه‌ای را به صدای جاری شدن آب گوش فرا دهید. در آن صورت سرشار از احساس آرامش خواهید شد. درختان زیادی در این جنگل به چشم می‌خورند که با برگ‌های نارنجی رنگ قد علم کرده‌اند.

پارک جنگلی ناهارخوران؛ از دیدنیهای گرگان در پاییز

یکی از بهترین دیدنی‌هایی که می‌توانیم نام ببریم، پارک جنگلی ناهارخوران است. آب‌وهوایی که در این جنگل جریان دارد، بسیار دلچسب و لذت‌بخش است. هر ساله گردشگران زیادی برای بازدید از این جنگل به گرگان می‌آیند؛ ازاین‌رو می‌توانیم از پارک جنگلی ناهارخوران به‌عنوان نگین گردشگری گرگان یاد کنیم. دوستداران طبیعت می‌توانند به این پارک بیایند و از پیاده‌روی نهایت لذت را ببرند. همچنین در این جنگل انواع چشمه‌ها به چشم می‌خورند که بسیار زلال هستند و زیبایی فوق‌العاده‌ای را از خود به نمایش می‌گذارند.

دیدنیهای گرگان در پاییز

بازدید از پارک جنگلی ناهارخوران در فصل پاییز

دریاچه توشن؛ لذت بی‌نهایت از زلالی آب

یکی دیگر از دیدنیهای گرگان در پاییز که می‌تواند حس ویژه‌ای را به شما ببخشد، دریاچه توشن است. اطراف این دریاچه از طبیعت بسیار بکری برخوردار است؛ به همین علت افرادی که به طبیعت علاقه زیادی دارند، می‌توانند برای بازدید از دریاچه توشن آماده شوند. همچنین این دریاچه در یک روستا قرار دارد؛ ازاین‌رو شما می‌توانید هم از زیبایی‌های روستا بهره ببرید و هم به تماشای آب زلال بنشینید.

جنگل توسکستان؛ از جاذبه‌های دیدنی گرگان در پاییز

اگر به دنبال بازدید از دیدنیهای گرگان در پاییز هستید، پیشنهاد ما به شما جنگل توسکستان است. زیبایی این جنگل در فصل پاییز بسیار چشمگیر است و می‌تواند مکان مناسبی برای ثبت انواع تصاویر خاطره‌انگیز باشد. چیزی که این جاده را بسیار منحصربه‌فرد کرده، جاده رؤیایی آن است. این جاده شما را به معنای واقعی افسانه‌ها می‌رساند. اگر تصمیم دارید از جنگل توسکستان بازدید کنید، باید بگوییم که سفری آرامش‌بخش و رمانتیک در انتظار شما خواهد بود؛ پس این فرصت فوق‌العاده را از دست ندهید.

دهکده جهان‌نما؛ یادآور کوه‌های آلپ

از برترین جاذبه‌های دیدنی گرگان در پاییز، دهکده جهان‌نما است. این دهکده در یک منطقه حفاظت‌شده قرار گرفته است و ساختار آن می‌تواند یادآور خیابان‌های آلمان باشد. در این روستا تکنولوژی جایگاه چندانی ندارد و بیشتر به‌عنوان یک اکوسیستم توریستی از آن یاد می‌شود. اگر می‌خواهید برای چند روزی از یک زندگی بومی و روستایی لذت ببرید، بازدید از دهکده جهان‌نما را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

روستای زیارت؛ از برترین دیدنیهای گرگان در پاییز

زمانی که افراد سفر به مناطق شمالی را انتخاب می‌کنند، باید هوای شرجی و مرطوب آن را نیز تحمل کنند. روستای زیارت که واقع‌شده در گرگان است، از این قضیه مستثنی خواهد بود؛ زیرا آب‌وهوای کوهستانی دارد. در این روستا می‌توانید شاهد انواع زیبایی‌ها باشید و از دیدنی‌های آن نهایت لذت را ببرید. گردشگران زیادی هر ساله به این روستا می‌آیند تا بتوانند از جاذبه‌های طبیعی بازدید داشته باشند. لازم به ذکر است در این روستا امامزاده‌های مختلفی قرار دارند و دلیل نام‌گذاری روستا به اسم زیارت نیز همین موضوع است. همچنین انواع حوضچه‌ها نیز در این روستا وجود دارند که با نام آب شفابخش از آن‌ها یاد می‌شود. ازآنجایی‌که روستای زیارت جنبه توریستی دارد، امکانات تفریحی و گردشگری بسیار زیادی در آن به چشم می‌خورند. این روستا در جنوب ناهارخوران قرار گرفته است و می‌توانید به‌صورت شبانه‌روزی از آن بازدید به عمل بیاورید.

یکی از زیباترین دیدنیهای گرگان در پاییز مربوط به طبیعت سردانسر است. این طبیعت در روستای زیارت قرار دارد. طبیعت سردانسر دارای انواع دشت‌ها و درختان سرسبز است که با رسیدن فصل پاییز رنگ آن‌ها به نارنجی مبدل می‌شود. همین موضوع باعث زیبایی بی‌نهایت خواهد شد و می‌توانید سرشار از احساسات خوب شوید. به‌طورکلی بازدید از طبیعت مذکور می‌تواند باعث ایجاد احساس آرامش شود. در این طبیعت می‌توانید پیاده‌روی روزانه را تجربه کنید و با ثبت تصاویر مختلف، بهترین خاطرات را برای خود بسازید؛ پس زمانی که پا به روستای زیارت می‌گذارید، بازدید از طبیعت سردانسر را در اولویت قرار دهید.

دیدنیهای گرگان در پاییز

بازدید از طبیعت سردانسر

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم شما را با مهم‌ترین دیدنیهای گرگان در پاییز آشنا کنیم. هر کدام از مکان‌ها گردشگران زیادی را به سمت خود می‌کشانند و می‌توانند آرامش را برای بازدیدکنندگان به ارمغان بیاورند. در پاییز می‌توانید از آب‌وهوای فوق‌العاده بهره ببرید؛ زیرا به دلیل هوای کوهستانی دیگر خبری از رطوبت نخواهد بود.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید