۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲
کد خبر: 55422469

یکی از ملزومات آشپزخانه که کاربرد زیادی نیز دارد، کارد میوه خوری می باشد. می دانید که برای عملکرد بهتر هر نوع کارد باید از آن متناسب با سایز کاری و کاربرد خود استفاده شود.

قیمت چاقو استیل میوه خوری

با ما همراه باشید در ادامه قصد داریم قیمت چاقو استیل میوه خوری و قابلیت های آن را مورد بررسی قرار دهیم. همچنین شما می توانید برای خرید این محصول از طریق شماره های زیر با کارشناسان آریا استورز تماس بگیرید.

02166433168 – 09010612151

قیمت چاقو استیل میوه خوری

نکات مهم در خصوص چاقو استیل میوه خوری

در این بخش قصد داریم به معرفی برخی نکات مهم در خصوص چاقو استیل میوه خوری بپردازیم. برخی از این نکات به شرح زیر می باشد:

  1. نوع طراحی
  2. جنس دسته
  3. وزن
  4. سایز
  5. جنس تیغه

پیشنهاد ویژه: برای آشنایی با بهترین استاد چاقو ساز زنجان به صفحه مربوطه مراجعه نمایید

نوع طراحی چاقو

برای خرید کارد میوه خوری باید به این نکته توجه داشته باشید که کارد میوه خوری به طور کاملا یکدست طراحی شده است یا خیر. بنابراین مفهوم نوع طراحی در این بخش به میزان زیبایی و طرح آن نمی باشد.

برای درک بهتر شما باید بگوییم در خرید این محصول باید توجه داشته باشید که دسته چاقو جزئی از بدنه است یا خیر.

در واقع فواید این نوع طراحی این است که میزان دقت چاقو را افزایش داده و قدرت بیشتری به چاقو نیز می دهد. همچنین یکی دیگر از فواید این نوع طراحی این است که موجب افزایش فراوان دوام دسته ی چاقو نیز می شود.

جنس دسته چاقو

در این بخش باید جنس دسته چاقو را در نظر بگیرید. معمولا چاقو میوه خوری از جنس استیل، چوب، پلاستیک، پلی پروپیلن تولید می شود که در بخش زیر آن ها را بررسی می کنیم.

جنس دسته از چوب دارای فواید و معایبی می باشد. یکی از مزیت های آن این است که جنس چوب معمولا جذابیت خاصی در طراحی دارد و موجب کاهش وزن کلی چاقو می شود اما نمی توان چوب را شست.

جنس پلاستیکی چاقو معمولا دوام بسیار کمی دارد و به راحتی شکسته می شوند و یا از محل خود کنده می شوند چرا که با استفاده از چسب به تیغه چاقو میوه خوری وصل شده اند.

پلی پروپیلن: دارای جنس مقاوم می باشد اما در استفاده از آن افراد احساس راحتی نخواهند کرد.

استیل: این نوع طراحی بسیار بادوام و مقاوم می باشد و فرد با دست گرفتن آن نیز احساس خوشایندی خواهد داشت.

وزن چاقو

در خصوص وزن کارد باید بدانید هنگام خرید باید یک نوع کاردی را انتخاب کنید که هنگام دست گرفتن آن احساس راحتی داشته باشید.  البته دقت داشته باشید میزان وزن یک چاقو که برای شما مناسب می باشد امکان دارد برای سایر افراد مناسب نباشد. همچنین ضمن توجه به وزن چاقو باید به جنس تیغه و دسته آن نیز توجه داشته باشید . برای مثال دسته با جنس چوب وزن چاقو را پایین می آورد اما  قابل شستشو نیست.

سایز چاقو

لازم است بدانید چاقو میوه خوری دارای اندازه خاصی می باشد و استفاده از سایز کوچک تر و بزرگ تر از آن به عنوان چاقو میوه خوری گزینه مناسبی نمی باشد.

توجه داشته باشید سایز مناسب این نوع چاقو موجب می شود هنگام دست گرفتن آن کنترل بیشتری داشته باشید. معمولا سایز چاقو های میوه خوری بین ۶ تا ۱۰ سانتی متر می باشد. بنابراین هنگام خرید حتما امتحان کنید که با کدام یک احساس راحتی بیشتری دارید.

جنس تیغه چاقو

معمولا تیغه چاقو میوه خوری با دوام و ماندگاری بالا از دو نوع استیل ضد زنگ و کربن استیل تولید شده است. در خصوص تیغه نوع‌کربن استیل باید بدانید دوام، ماندگاری، سختی و بازدهی فوق العاده بالایی دارد اما بعد از خرید این نوع باید بدانید این کارد نیاز به مراقبت های زیادی دارد تا سالم و تمیز باقی بماند.

تیغه استیل ضد زنگ وزن آن سبک بوده و در مقابل پوسیدگی و زنگ زدگی بسیار مقاوم می باشد. اگر بخواهیم این دو نوع تیغه را با یکدیگر مقایسه کنیم باید بگوییم استیل ضد زنگ در قیاس با نوع کربن استیل انعطاف پذیری بیشتری دارد و وزن آن سبک تر می باشد.

پیشنهاد برای مطالعه: اگر هنگام خرید چاقو نمی دانید بهترین مارک چاقو کدام است، پیشنهاد می کنیم مقاله  بهترین مارک چاقو را مطالعه کنید.

قیمت چاقو استیل میوه خوری

خرید چاقو میوه خوری استیل

قبل از خرید چاقو میوه خوری استیل باید به برخی نکات توجه داشته باشید. قبل از خرید چاقو باید یک فروشگاه معتبر برای خرید خود انتخاب کنید. برای شناخت یک فروشگاه معتبر می توانید میزان رضایت کاربران در آن سایت، قیمت محصولات فروشگاه، برند محصولات و ...... را نیز بررسی نمایید. البته شما می توانید از تجربه خرید اطرافیان خود نیز استفاده کنید. برای مثال یکی از اطرافیان شما تجربه خرید از فروشگاه معتبر را دارد و از کیفیت و قیمت محصول خریداری شده کاملا رضایت دارد. بنابراین در این صورت شما می توانید به آن فروشگاه اعتماد کرده و محصولات خود را خریداری کنید. آریا استورز یکی از بهترین  و معتبر ترین فروشگاه چاقو فروشی و لوازم آشپزخانه می باشد که شما می توانید محصولات مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از این فروشگاه خریداری کنید.

برخی از ویژگی هایی که موجب شده است آریا استورز طرفداران زیادی داشته باشد به  شرح زیرمی باشد:

  • قیمت فوق العاده مناسب محصولات نسبت با کیفیت عالی و سایر رقبا
  • امکان پرداخت درب منزل
  • دارای گارانتی معتبر
  • دارای خدمات پس از فرش برای محصولات
  • دارای پشتیبانی 24 ساعته
  • دارای ضمانت 2 روز بازگشت
  • فروش محصولات با کیفیت با برند های عالی
  • دارای امکان تحویل اکسپرس

بنابر ویژگی های ذکر شده در بخش بالا در خصوص فروشگاه آریا استورز شما می توانید محصولات مورد نظر خود را با اطمینان کامل از این فروشگاه خریداری کنید.

پیشنهاد ویژه: برای خرید چاقو پرداخت درب منزل روی لینک کلیک کرده و به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

قیمت چاقو میوه خوری استیل

قیمت چاقو میو خوری استیل چقدر است؟ قیمت این  محصول در سایر فروشگاه ها از 700 هزار تومان تا 800 هزار تومان می باشد اما شما می توانید این محصول فوق العاده را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از فروشگاه آریا استورز خریداری نمایید

برای استعلام قیمت چاقو میوه خوری استیل از طریق شماره های درج شده در صفحه با کارشناسان آریا استورز تماس حاصل نمایید.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید