دادستان تهران در پی هشدار به عاملین مسمویت‌های اخیر گفت: تمام دستگاه‌ها موظف شده‌اند آخرین گزارش‌ها در مورد وقایع اخیر را برای دادستانی تهران ارسال کنند و دادستانی تهران با دقت پرونده مربوط به مسمومیت برخی از دانش آموزان تهران را دنبال می‌کند.

هشدار دادستانی به عاملین مسمومیت دانش آموزان

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، علی صالحی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه از زمان بروز اولین مورد مسمومیت در چند مدرسه تهران شعبه ویژه‌ای کار تحقیقات پرونده قضائی را آغاز کرده است، قرار شد، این شعبه ویژه برای پیگیری خارج از نوبت پرونده قضائی اقدام کند.

دادستان تهران از ورود جدی دادستانی تهران به پرونده ایجاد مسمومیت در بین برخی دانش آموزان تهرانی خبر داد و گفت: تحقیقات همه جانبه در این خصوص آغاز شده است.

صالحی اضافه کرد: در این خصوص دستورات قضائی مورد نیاز ضابطین، سازمان پدافند غیرعامل، آموزش و پرورش، وزارت بهداشت و دیگر نهادهای مرتبط با موضوع از ناحیه مقام قضائی صادر شده است.

وی گفت: تمام دستگاه‌ها موظف شده‌اند آخرین گزارش‌ها در مورد وقایع اخیر را برای دادستانی تهران ارسال کنند و دادستانی تهران با دقت پرونده مربوط به مسمومیت برخی از دانش آموزان تهران را دنبال می‌کند.

این مقام قضائی افزود: تحقیقات قضائی با همکاری نهادهای مربوطه در حال انجام است، در تلاشیم با همکاری ضابطین در اسرع وقت عامل یا عاملین این عملیات‌های خرابکارانه را شناسایی و محاکمه کنیم و عامل یا عاملین وقایع اخیر بدانند پس از شناسایی و بازداشت پرونده آن‌ها خارج از نوبت رسیدگی شده و مجازات قانونی در مورد آن‌ها اعمال خواهد شد.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید