با هوشیاری و تلاش همه جانبه ماموران انتظامی شهرستان بندرعباس و همکاری ماموران انتظامی شهرستان خمیر عاملان قتل دو جوان در شهرستان بندرعباس کمتر از ۲ ساعت پس از وقوع قتل، شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری قاتلان دو جوان در بندرعباس

به گزارش سلام نو؛ فرمانده انتظامی استان هرمزگان صبح امروز (دوم اسفندماه)، در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره دو جوان ۲۰ و ۳۳ ساله در شهرستان بندرعباس و متواری شدن قاتل یا قاتلان، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سردار غلامرضا جعفری افزود: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و تحقیقات میدانی در محل وقوع حادثه مشخص شد، دو نفر با خودرو پژو پارس مشکی فاقد پلاک با اسلحه کلاش اقدام به تیراندازی و قتل دو نفر کرده و سپس از محل متواری شده اند.

این مقام انتظامی استان هرمزگان اظهار کرد: با اجرای طرح مهار و کنترل لحظه‌ای سایر مبادی خروجی استان ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی کنجی شهرستان خمیر حین بررسی دقیق خودروهای عبوری محور خمیر به لارستان به یک دستگاه خودرو پژو پارس مشکی مشکوک شده و خودرو را متوقف کردند.

جعفری خاطرنشان کرد: در بررسی اولیه راننده و سرنشین که هیچ گونه مدارکی همراه نداشته هویت خود را جعلی اعلام کرده و متهمان قصد تمرد و متواری شدن داشتند که با هوشیاری مامورین دستگیر و در بررسی دقیق‌تر مشخص شد، متهمان در بندرعباس مرتکب قتل شده و متواری هستند که در بازرسی از خودرو یک قبضه سلاح سرد از نوع قمه که در زیر صندلی خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان کرد: قاتلان متواری دستگیر شده به بندرعباس انتقال و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید