خدمات تعمیرگاهی جنرال الکتریک، مابه و پروفایل را به نمایندگی رسمی تعمیرات این برندها بسپارید. تعمیرکاران مجرب برندهای جنرال الکتریک، مابه و پروفایل دارای توانایی بالا هستند. بیشتر مشتریان از این‌که دستگاه آنها در محل تعمیر می‌شود، ابراز خشنودی می‌کنند.

بررسی تعمیرات ساید بای ساید جنرال الکتریک، مابه و پروفایل

تعمیرات ساید بای ساید جنرال الکتریک، مابه و پروفایل که هر سه محصول صنعت لوازم خانگی آمریکا هستند، یک پروسۀ کاملاً تخصصی است که باید زیر نظر شرکت‌های معتبر و به وسیلۀ تعمیرکار متخصص لوازم خانگی صورت پذیرد تا موجب بروز و تحمیل خسارت‌های بیشتر نشود.

هر چند هر سه برند نامبرده از اعتبار جهانی بالایی برخوردارند، ولی به هر حال بر اثر یک سری اشکالات، چه در عملکرد، و چه در زمینۀ شرایط و عوامل محیطی، مثل شرایط حمل و نگهداری غیر استاندارد یا حمل و نقل غیر اصولی آنها، ممکن است نیاز به تعمیر و یا دست کم سرویس دوره‌ای و اوورهال پیدا کنند.

در این مقاله نخست به مشترکات این سه برند می‌پردازیم و سپس در مورد تعمیرات هر یک آنها توضیحاتی ارائه خواهیم کرد.

  1. ساید بای ساید جنرال الکتریک
  2. ساید بای ساید مابه
  3. ساید بای ساید پروفایل

ساید بای ساید جنرال الکتریک، مابه و پروفایل هر سه بر روی درب قسمت فریزر دارای صفحه نمایشگری هستند که درجۀ داخل کابین دستگاه را بر حسب سانتی‌گراد یا فارنهایت نشان می‌دهد. البته هر گونه مشکل و ایراد فنی در عملکرد و وضعیت موتوری دستگاه نیر بر روی همین صفحه نمایشگر نمایش داده می‌شود؛ که معمولاً با یک کد تلفیقی از اعداد و حروف بیان می‌شود.

بررسی تعمیرات ساید بای ساید جنرال الکتریک، مابه و پروفایل

مهم ترین کد خطای ساید بای ساید جنرال الکتریک، مابه و پروفایل

هر سه برند فوق دارای کدهای خطای خاص خود هستند که هر کد بروز نقص فنی و عملکردی در بخشی از دستگاه را گزارش می‌کند.

مهم‌ترین کد خطای ساید بای ساید، کد HRS است که می‌تواند ناشی از یکی از ایرادات زیر باشد:

  1. بروز نقص در عملکرد الکتروفن دستگاه
  2. بروز ایراد در برد فرمان دستگاه
  3. بروز ایراد در هر دو قطعه

بروز ایراد در عملکرد برد ساید بای ساید

برد الکترونیکی، وظیفۀ فرماندهی دستگاه را بر عهده دارد و تمامی قطعات به وسیلۀ همین قطعه به فعالیت منظم خود می‌پردازند. توجه داشته باشید که هر گونه نقص در برد ساید بای ساید، خود را با خاموش شدن کلی دستگاه، البته به جز لامپ‌ها، نشان می‌دهد. در این صورت، درجه‌ها و دیسپنسر دستگاه نیز از کار می‌اُفتند. البته در بیشتر موارد برد ساید بای ساید قابل تعمیر است؛ ولی چنان‌چه برد دستگاه به طور کامل سوخته و یا IC آن خراب شده باشد، ناچار به تعویض برد ساید بای ساید خواهیم بود.


تعمیرکار ساید بای ساید پروفایل

تعمیرات ساید بای ساید پروفایل یکی از تخصصی‌ترین و حساس‌ترین تعمیرات لوازم خانگی است که باید در گزینش مرکز تعمیرات لوازم خانگی به گونه‌ای عمل شود که کم‌ترین آسیب و هزینۀ احتمالی اضافی تحمیل نشود. چرا که فناوری پیشرفتۀ به کار رفته در این دستگاه‌ها از یک سو و قیمت‌های گزاف آنها از سوی دیگر، عملاً ریسک دعوت از تعمیرکاران غیر حرفه‌ای و غیر متخصص را افزایش داده است.

بررسی تعمیرات ساید بای ساید جنرال الکتریک، مابه و پروفایل

ویژگی های تعمیرکار مجرب یخچال و ساید بای ساید جنرال الکتریک، مابه و پروفایل

یک متخصص حرفه ای تعمیرکار ساید بای سایدهای پیشرفتۀ جنرال الکتریک، مابه و پروفایل باید دارای ویژگی‌های زیر باشد:

  • آشنایی با اجزا یخچال و ساید بای سایدهای پیشرفتۀ امروزی

تکنسین حرفه ای تعمیرات یخچال‌های جنرال الکتریک، مابه و پروفایل باید با جزئیات و قطعات تشکیل دهنده و همچنین با چگونگی  عملکرد آنها آشنایی کامل داشته باشد. این شناخت می‌تواند در عیب‌یابی و تعمیر یخچال جنرال الکتریک، مابه و پروفایل بسیار مؤثر باشد.

  •  عیب یابی در تعمیرات ساید بای ساید

جنرال الکتریک، مابه و پروفایل از بهترین برندهای حال حاضر بازار هستند که محصولات آنها عمر طولانی را در بازار لوازم خانگی دارند. به ویژه ساید بای ساید جنرال الکتریک که از باکیفیت‌ترین لوازم برقی این برند به شمار می‌رود.

  • خدمات تعمیر ساید بای ساید در محل

خدمات تعمیرگاهی جنرال الکتریک، مابه و پروفایل را به نمایندگی رسمی تعمیرات این برندها بسپارید. تعمیرکاران مجرب برندهای  جنرال الکتریک، مابه و پروفایل دارای توانایی بالا هستند. بیشتر مشتریان از این‌که دستگاه آنها در محل تعمیر می‌شود، ابراز خشنودی می‌کنند.

E استفاده از قطعات اوریجینال

بررسی تعمیرات ساید بای ساید جنرال الکتریک، مابه و پروفایل


به دلیل تحریم بازار لوازم خانگی کشور ما، قطعات برندهای جنرال الکتریک، مابه و پروفایل به سختی پیدا می‌شوند. این قضیه بر روی قطعات مصرفی آنها نیز تأثیر گذاشته است. یک تعمیرکار حرفه‌ای، دقیقاً این توانایی را دارد که با دقت و کیفیت بالا به تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک، مابه و پروفایل بپردازد. تعمیرکاران حرفه‌ای قطعات اصلی این برندها را در اختیار شما قرار می‌دهند  و تنها در صورت معیوب بودن واقعی آنها، اقدام به تعویض قطعه خواهند کرد.

تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک، مابه و پروفایل

در صورت مشاهدۀ هر یک از مشکلات زیر:

  • سر و صدای غیر معمول
  • داغ شدن بیش از حد موتور
  • برفک زدن یخچال فریزر
  • خاموش ماندن یخچال
  • بروز عیب در واشر درب یخچال
  • یکسره کار کردن دستگاه
  • نشتی آب از زیر یخچال
  • هوای گرم داخل یخچال

و ...،

با تیم تعمیرکاران مجرب و آموزش دیدۀ ما تماس بگیرید و در اسرع وقت منتظر حضور در محل و رفع ایراد دستگاه خود باشید. ما با علم بر این که دستگاه شما تنها تا حدود 24 ساعت سرمایش خود را حفظ خواهد کرد، نسبت به:

  • اعزام سریع در محل
  • تأمین قطعات اصلی
  • ضمانت تعمیر دستگاه
  • اولویت تعمیر به جای تعویض قطعه

اقدام خواهیم نمود.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید