روز گذشته حقوق بازنشستگان کشوری به حساب آنها واریز شد. بنا به گفته مدیرعامل صندوق بازنشستگی عیدی بازنشستگان هم به حسابشان واریز شده است.

 مبلغ عیدی بازنشستگان لشکری و کشوری در سال ۱۴۰۱ + زمان واریز

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، جدیدترین اخبار واریز عیدی بازنشستگان را در ادامه بخوانید.

علیرغم اخبار منتشر شده مبنی بر واریز عیدی بازنشستگان کشوری اما هنوز عیدی بسیاری از این بازنشستگان به حساب آنها واریز نشده است و تنها شب گذشته حقوق این افراد پرداخت شده است.

مبلغ عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از واریز حقوق بهمن‌ماه و عیدی بازنشستگان کشوری خبر داد. نعمت الله ترکی‌؛ مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: روز گذشته حقوق بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق به حساب این عزیزان واریز شده که پرداخت زود هنگام یادشده‌، پیشتر بی سابقه بوده است.

وی گفت: علاوه بر یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان؛ پانصد هزار تومان نیز برای عائله مندی و به ازای هر فرزند تحت تکفل ۲۰۰ هزار تومان تحت عنوان عیدی واریز شد.

آنگونه که مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خبر داده میزان عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

این عیدی معادل عیدی دیگر کارمندان دولت و بازنشستگان لشکری و کشوری است. یعنی این گروه‌ها هم امسال یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان عیدی دریافت می‌کنند.

میزان عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی سال گذشته یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود و امسال تنها ۳۰۰ هزار تومان به آن اضافه شده است. افزایشی که انتقاد بسیاری از بازنشستگان را به دنبال داشته است.

علاوه بر مبلغ عیدی سال ۱۴۰۱، زمان پرداخت آن هم مورد سوال بسیاری از افراد است. رئیس سازمان تامین اجتماعی اعلام کرده که سعی خواهیم کرد قبل از اینکه عیدی کارمندان و زیرمجموعه‌های سازمان تامین اجتماعی را پرداخت کنیم، عیدی بازنشستگان را پرداخت کنیم.

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نوشین قربانی IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    0 0
    آخه واقعا با این وضعیت دلار و گرانی بیش از حد این میزان عیدی به چه دردی میخوره آقایونی که توی مجلس این اعداد و ارقامو تصویب میکنن راجع به بازنشسته ها چی فکر میکنن یعنی معتقدند که یه بازنشسته نیازی به هیچ چیز نداره و باید بشینه و منتظر باشه تا بمیره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید