۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۲
کد خبر: 55419548

اگر به دنبال پیدا کردن بهترین نوع درب کرکره برقی هستید حتما تا انتهای این مقاله را مطالعه کنید. معرفی بهترین فروشنده درب کرکره برقی در تهران

بهترین نوع درب کرکره برقی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دیافت مشاوره رایگان با فروشگاه همتا تماس بگیرید. ۰۲۱۵۵۴۴۹۲۱۲ و ۰۹۱۲۲۵۵۲۱۱۹

پیشنهاد ویژه : برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از صفحه قیمت درب کرکره برقی دیجی کالا نیز استفاده کنید.

بهترین نوع درب کرکره برقی

درب کرکره برقی پارکینگ

در همه‌ی کشورهای مدرن جهان از کرکره پارکینگ برای بالا بردن ایمنی بیشتر در این محل ها استفاده می شود همچنین در همه کارگاه ها، کارخانه ها و سوله ‌ها و حتی در تقسیم‌ بندی سالن ‌ها و در ورودی درب ‌ها، برای بالا بردن امنیت و سرعت عبور و مرور ماشین ‌های سنگین و صنعتی از درب‌های کرکره پارکینگ می توان کمک گرفت.

کرکره برقی صنعتی به ویژه کرکره انباری وسیله مناسبی برای جلوگیری از اتلاف انرژی در محیط های صنعتی می باشد. آنها همچنین از جک برای نصب کرکره پارکینگ روی درهای کاملا باز یا بسته استفاده می کنند. وقتی جک سعی می کند در را باز و بسته کند، سنسور تشخیص می دهد که جک به انتهای مسیر رسیده است و آن را متوقف می کند.

در کرکره های فروشگاهی به دلیل مواد اولیه استفاده شده و مقاومت بالای آن در برابر ضربه، قیمت آن نسبت به کرکره های دیگر نسبتاً بالاتر است اما به نوبه خود دارای ویژگی های خاصی هستند. قیمت کرکره معمولی و همچنین سایر کرکره ها بر اساس متراژ و قطعات استفاده شده تعیین می شود.

کرکره برقی پنجره، کرکره برقی پارکینگ، کرکره برقی مغازه، کرکره برقی تراس و بالکن از جمله مکان های قابل نصب کرکره برقی است که یک کرکره برقی خوب با قیمت مناسب بستگی به نوع تیغه آلمینیومی یا پانچ دار یا تیغه کرکره برقی شیشه ای پلی کربنات یا کرکره برقی رنگی و طرح چوب دارد. استفاده از کرکره اتوماتیک برای تمام افراد امکان پذیر است چرا که نیاز به عملیات و تخصصی خاص ندارد و فقط با یک ریموت ساده باز و بسته می شود. با راه اندازی و نصب کرکره اتومات ریموت دار مقاوم در برابر سایش، سالها نیاز به رنگ و تعویض کرکره اتوماتیک نخواهید داشت.

بهترین نوع درب کرکره برقی

انواع درب کرکره برقی

هر کدام از انواع کرکره برقی دارای جنس و اجزایی خاص هستند که در اینجا به برخی از برترین موارد می‌پردازیم.

کرکره برقی آلومینیومی

دلیل نام گذاری این کرکره به علت تیغه استفاده شده در آن است. در این نوع کرکره، تیغه‌ای از آلومینیوم به کار رفته است که همان موجب مزایای ویژه کرکره شده است. جنس آلومینیومی تیغه موجب شده است که این کرکره به شدت در برابر تغییرات دمایی و هرگونه‌ای ضربه‌ای مقاوم باشد. پس اگر به دنبال مقاومت بالا هستید، این کرکره بهترین نوع برای شماست.

کرکره های شفاف

کرکره های شفاف به عنوان پرده های نیمه شفاف نیز شناخته می شوند. به ورق های پلی کربنات به دلیل شفافیت و نوع ورق به کار رفته در آن ، کرکره شفاف نیز می گویند. کرکره های شفاف دارای زیبایی بسیار قوی و خاصی هستند که به عنوان روکش هم استفاده می شود و از عبور سارقان جلوگیری می کند و در ایجاد ظاهر و جذابیت مکان بسیار موثر هستند.

شما نمی توانید کرکره برقی پلی کربنات شفاف را به شکل یک ‌تکه از جایی تهیه کنید در عوض این کرکره ها با کنار هم قرار گرفتن تکه های پانل پلی کربنات در اندازه و ضخامت های ویژه به شکل آجری موجود هستند. اگر بخواهیم تفاوت اصلی را در این نوع بیان کنیم می توان به ضخامت تیغه ها اشاره کرد که باعث شده کرکره پلی کربنات شفاف را به دو دسته طبقه بندی کند.

درب کرکره‌ ای گالوانیزه

این کرکره نیز بسیار نزدیک به کرکره آلومینیومی است اما در مقایسه با آن از مقاومت بسیار بالاتری برخوردار است. دلیل این موضوع نیز آن است که تیغه گالوانیزه در حقیقت همان تیغه آلومینیومی است که بر روی آن روکشی از روی کار شده است. گالوانیزه بهترین نوع درب کرکره برقی از لحاظ مقاومت است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از صفحه قیمت ورق گالوانیزه دست دوم نیز استفاده کنید.

کرکره برقی فولادی

همانطور که از نام این کرکره پیداست، جنس آن از فلز فولاد است و می‌تواند بهترین نوع کرکره برای شما باشد. اگر به دنبال کرکره‌ای مقاوم هستید که به هیچ صورت آسیب نبیند و همچنین عایقی بسیار مناسب در برابر انواع عوامل باشد، می‌توانید خرید این کرکره را در نظر بگیرید.

درب برقی پلی کربنات

کرکره‌های پلی کربنات به کرکره‌های شیشه‌ای و شفاف نیز معروف هستند و این موضوع را می‌توان در ظاهر آنها دید. اما این قضیه موجب شده است که افراد نسبت به مقاومت این نوع کرکره مطمئن نباشند. باید به شما بگوییم که این تیغه در حقیقت نه تنها مقاوم است بلکه نشکن نیز می‌باشد! این بدان معناست که دیگر هیچ آسیبی مغازه و یا منزل شما را نمی‌تواند تهدید کند و می‌توانید با خیال راحت از این نوع کرکره استفاده کنید.

بهترین نوع درب کرکره برقی

امروزه به علت محبوبیت این درب‌ها، شرکت‌های مختلفی در صدد تولید آنها برآمدند. این شرکت‌ها هر روزه ویژگی‌های جدیدی را به کرکره‌های خود می‌افزایند که شاید انتخاب کرکره را سخت کرده باشید. به همین دلیل است که ما امروزه با طیف گسترده‌ای از کرکره‌ها سر و کار داریم که هرکدام جنس و اجزای مختلف خود را دارا هستند. البته این به هیچ عنوان بدان معنی نیست که یک جنس از دیگری برتر است و به هر حال شما باید نسبت به مورد استفاده خود درب کرکره‌ای مناسب خود را برگزینید. ما در این قسمت انواع درب کرکره برقی و مزایای آن را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین تیغه برای درب کرکره پارکینگ

با توجه به تردد بالای کرکره های برقی پارکینگ ، توصیه می شود از تیغه آلومینیوم که مخصوص تردد بالا طراحی و ساخته شده است، استفاده کنید. تیغه های تک جداره آهنی، گالوانیزه و فولادی برای پارکینگ کمتر توصیه می شوند. چون درصد خرابی و گیر کردن آن ها در ریل بیشتر بوده و به عنوان کرکره برقی برای یک محیط حساس و پر تردد، توصیه نمی شوند.

بهترین فروشنده درب کرکره برقی

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی در زمینه های بسیاری در زندگی، نظاره گر پیشرفت های زیادی در صنعت ساختمان و صنایع از جمله صنعت درب و پنجره بوده ایم. در این مقاله قصد داریم شما را راهنمایی کرده تا درب های کرکره ای را از بهترین فروشنده درب کرکره برقی تهیه نمایید.

خرید بهترین تیغه کرکره برقی

خرید یک تیغه با کیفیت که دارای برچسب قیمت خوبی هم باشد همیشه برای مشتریان دغدغه همیشگی بوده است. اما فروشگاه دی سی ای کالا توانسته با ملحق کردن کارخانه و فضای فروش اینترنتی با بهترین قیمت به ارائه کالا و فروش اینترنتی کرکره برقی بپردازد که می توانید به صفحه محصولات رجوع نمایید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید