آب آشامیدنی روزانه بدن انسان، نیاز به استانداردهایی دارد که طبق سازمان جهانی بهداشت NSF و گواهی بین المللی کیفیت آب آشامیدنی WATERQUALITY تنظیم و تایید میگردند.

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی از تصفیه آسا

با توجه به حجم وسیع آلاینده های آلوده شهری که در آب های زیر زمینی یافت میشوند، کیفیت آب آشامیدنی لوله کشی شهری در حالت استاندارد سلامت بدن انسان نخواهد بود و ضرورت استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی روز به روز افزایش پیدا میکند.

آب های آلوده و ذرات مضری که در آنها محلول هستند، میتوانند حتی به کاهش اکسیژن خون در بدن انسان منجر شوند و به خاطر سطح بالای نیترات موجود در آنها، حتی سرطانزا باشند و کودکان و افراد میانسال را در معرض خطرهای جبران ناپذیر قرار دهند.

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه های آب تصفیه کن خانگی هر کدام از سیستم های مختلفی برای تصفیه ی آب لوله کشی شهری بهره میگیرند. با این حال بهترین برند تصفیه آب، تصفیه آب مینروا Minerva تایوانی بوده که از بهترین روش تصفیه آب آشامیدنی در دنیا، سیستم اسمز معکوس Reverse Osmosis بهره میگیرد که توانایی حذف املاح مضر موجود در آب آشامیدنی تا ابعاد ۰,۰۰۰۱ میکرون را داراست. این املاح مضر عبارت اند از کلر، نیترات، نیتری، آلومینیوم، آرسنیک و دیگر مواد شیمیایی که بر اثر خاک های زیر زمینی آلوده وارد آب شهری میگردند. آب تصفیه کن مینروا در چهار مدل اصلی از ۶ مرحله ای تا ۸ مرحله ای عرضه و به فروش میرسد که به بررسی انواع مدل های آن میپردازیم.

دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس

پرفروش ترین دستگاه تصفیه آب خانگی در بازار ایران، مدل هشت مرحله ای اکسیژن ساز مینروا Minerva Ro۸_O۲Plus است که کیفیت آب آشامیدنی را طبق استاندارد جهانی بهداشت افزایش میدهد. همچنین در سایت جهانی بهداشت لیستی از املاح مضر به همراه میزان استاندارد این املاح در آب آشامیدنی و مضرات هر کدام قید شده که آب تصفیه کن مینروا Minerva این املاح مضر را یک به یک به صورت کامل و تا به صفر رساندن حذف و تصفیه مینماید.

سختی آب آشامیدنی تصفیه شده میبایست عددی بین ۳۰ الی ۹۰ باشد و دستگاه تصفیه آب تایوانی مینروا با دارا بودن ممبران فیلمتک سیزده لایه ریزبافت Filmtec ابتدا تمام املاح مضر آب لوله کشی شهری به پساب فاضلاب هدایت میکند و سختی آب تصفیه شده را به صفر میرساند سپس دستگاه مینروا با دارا بودن فیلتر مینرال معدنی ساز، املاح مفید را در آب آشامیدنی حفظ میکند تا سختی آب تصفیه شده بیش از اندازه کاهش پیدا نکند.

صفر تا صد دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا، توانایی حذف املاح مضر و کاهش سطح مضرات محلول در آب لوله کشی شهری را حتی با سختی های ۹۰۰ الی ۱۰۰۰ که در شهرهایی همچون همدان و اصفهان و تبریز و بندرعباس یافت میشوند دارد.

فیلتر مراحل اول تا سوم مینروا ، شن و ماسه و گل و لای و رسوبات بزرگتر از ۵ میکرون را به طور کلی کاهش میدهد که از سنگ کلیه در بدن انسان جلوگیری میگردد.

نیترات و نیتریت و آرسنیک و آلومینیوم و آهک و املاح بسیار مضری که حتی با چشم قادر به دیدن آنها نیستیم توسط ممبران دستگاه در مرحله چهارم حذف میگردند. آلومینیوم در سطح غیر استاندارد میتواند باعث آلزایمر زودرس شود.

فیلتر پست کربن خطی، کربن اصلاح شده ای است که در دانه های گیاهی تولید شده و بو طعم و رنگ آب تصفیه شده را بهبود میدهد به همین جهت به این فیلتر آب شیرین کن خانگی نیز گفته میشود.

همانطور که ذکر کردیم فیلتر مینرال معدنی ساز Mineral که از سنگ های دولومیت Dolomite تشکیل شده است املاح مفیدی همچون کلسیم، منیزیم، سدیم و بی کربنات را در آب تصفیه شده حفظ میکند تا از تلخی آب تصفیه شده جلوگیری شود.

فیلتر آلکالاین قلیایی کننده مرحله هفتم از مضرات آب اسیدی جلوگیری کرده و خواص آنتی اکسیدانی یا ضد سرطانی آب قلیایی را برای شما عزیزان به ارمغان می آورد.

فیلتر آنتی باکتریال اکسیژن ساز مینروا نیز که به o۲plus مشهور است میتواند با آزاد سازی یون مثبت و منفی باکتری های مضر داخل آب لوله کشی شهری را کاهش دهد و همچنین سطح اکسیژن آب تصفیه شده را افزایش میدهد.

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی از تصفیه آسا

دستگاه تصفیه آب قلیایی

تصفیه آب خانگی هفت مرحله ای یونیزه قلیایی ساز مینروا مدل Minerva RO۷_ALKALINE در واقع عملکرد افزایش سطح PH آب آشامیدنی را در فیلتر شماره ۷ آلکالاین انجام میدهد. تفاوت مدل هفت مرحله ای مینروا با سیستم هشت مرحله ای آن نداشتن فیلتر آنتی باکتریال اکسیژن ساز است و طبیعتا قیمت دستگاه تصفیه آب هفت مرحله ای ارزان تر نیز هست.

یک آب تصفیه کن خانگی یونیزه قلیایی، با افزایش سطح پی اچ در آب آشامیدنی از مضرات نوشیدن آب اسیدی جلوگیری مینماید و علاوه بر آن فواید نوشیدن آب قلیایی را نیز در اختیار شما قرار خواهد داد. زنگ لوله موجود در لوله های گالوانیزه لوله کشی آب شهری باعث کاهش سطح قلیایی آب شده و آن را اسیدی میکند و نوشیدن آب اسیدی میتواند منجر به مشکلات و بیماری های معدوی بسیاری شود. از مهم ترین مشکلات معده که با نوشیدن آب اسیدی به آن دچار خواهید شد ریفلاکس معده یا ترشح بیش از اندازه اسید معده است.

با این وجود تصفیه آب قلیایی مینروا سطح پی اچ آب آشامیدنی را بین ۷.۵ الی ۹ نگهداری مینماید تا خواص آنتی اکسیدانی قوی آن را تجربه کنید. سلولهای سرطانی در یک محیط قلیایی توانایی رشد نخواهند داشت. به همین منظور شما عزیزان با نوشیدن آب قلیایی در طول روز به بدن خود کمک میکنید تا سطح قلیایی خون را افزایش داده و انسان با سطح خون قلیایی از بروز سرطان جلوگیری مینماید و این در مقالات علمی بسیاری ثابت شده است و سازمان جهانی بهداشت نیز آن را تایید کرده.

رنج قیمت دستگاه تصفیه آب

رنج قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی در فروشگاه اینترنتی تصفیه آسا از یک میلیون و پانصد هزار تومان تا پنج میلیون تومان متغییر است. انواع مدل های تصفیه آب خانگی تایوانی مینروا دارای قیمت بسیار مقرون به صرفه بوده و علاوه بر آن شما عزیزان میتوانید از امکان خرید اقساطی تصفیه آب نیز بهره گیری نمایید. قیمت دستگاه تصفیه آب در سایت تصفیه آسا علاوه بر گارانتی طلایی بدون قید و شرط قطعات دارای تضمین قیمت نیز بوده و انواع مدل های مینروا Minerva اصل تایوان در سراسر ایران با یک قیمت یکپارچه به فروش میرسند.

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی از تصفیه آسا

فروشگاه آنلاین تصفیه آب

مرکز خرید دستگاه تصفیه آب تصفیه آسا یک شرکت معتبر در زمینه عرضه و فروش اینترنتی انواع بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل و فیلترهای آب تصفیه کن است که به صورت تخصصی فعالیت نموده و کیفیت قطعات و فیلترهای عرضه شده توسط مجموعه تصفیه آسا کاملا درجه یک و اورجینال میباشد. دستگاه تصفیه آب تصفیه آسا با بهره گیری از جدیدترین روش های حذف املاح مضر آب آشامیدنی کاملا سلامت آب آشامیدنی منازل را تضمین مینماید. از خدمات ارزنده شرکت تصفیه آسا میتوان به نصب ارسال رایگان، گارانتی بدون قید و شرط تمام قطعات، اطلاع رسانی زمان تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی و سرویس دوره ای دستگاه شما توسط کارشناسان مجرب فنی تصفیه آسا اشاره نمود.

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی از تصفیه آسا

علاوه بر آن شما عزیزان برای راهنمای خرید اینترنتی دستگاه آب تصفیه کن تصفیه آسا و دریافت مشاوره از متخصصین مجرب در زمینه آب شیرین کن های خانگی میتوانید به صورت ۲۴ ساعته شبانه روزی با کارشناسان تصفیه آسا شماره ۰۲۱۷۷۱۶۷۷۱۷  تماس حاصل فرمایید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید