ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در واکنش به حضور «پرویز ثابتی» رئیس ساواک در تجمع آمریکا گفت: این موضوع نماد دشمنی آمریکا است.

واکنش کنعانی به حضور  رئیس ساواک در تجمع آمریکا چه بود؟

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (دوشنبه) ۲۴ بهمن ماه در نشست هفتگی با خبرنگاران درباره حضور پرویز ثابتی رئیس ساواک در تجمع ضد انقلاب در آمریکا که سؤال یکی از خبرنگاران بود، گفت: دولت‌های مدعی حقوق بشر تبدیل به مأمن و ملجأ جنایتکاران شدند.

وی افزود: فرد جنایتکاری با چنین سابقه‌ای در قلب کشور مدعی حقوق بشر حضور دارد و اگر پرونده اقدامات ضد ایرانی دولت آمریکا را فهرست کنیم فهرست عریض و طویلی خواهد بود. این هم یکی دیگر از نمادهای دشمنی دولت آمریکا با دولت و ملت ایران است.

سخنگوی وزارت خارجه درباره سفر علی باقری به لبنان نیز اظهار داشت: سفر به لبنان در تکمیل سفرهای منطقه‌ای و غیرمنطقه‌ای معاون سیاسی وزیر خارجه برای انجام مشورت‌های سیاسی و مشورت در حوزه‌های مورد علاقه بین ایران و کشورهای هدف صورت گرفته است. سفر به لبنان در تکمیل و استمرار روند انجام چنین سفرهایی است.

وی در ادامه گفت: لبنان جزو کشورهای دوست و مهم در حوزه منطقه‌ای ما به شمار می‌رود. هم موضوعات مهم دوجانبه‌ای داریم و لبنان به عنوان کشور مهم خط مقدم در مبارزه علیه رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین کشور حائز اهمیتی است. با دوستان لبنانی از طیف‌های مختلف سیاسی گفتگو داریم. فرصتی بود آقای باقری در مراسم افتتاح ساختمان جدید سفارت ایران و سالگرد پیروزی انقلاب حضور یابد و با مقامات لبنان دیدار و گفتگو کند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید