حفظ حریم خصوصی یکی از مهم‌ترین نکات هنگام قرض دادن تلفن به دیگران است. هر زمان که موبایل خود را به کسی می‌دهیم، ممکن است کمی احساس ناامنی کنیم.

آموزش ساخت فضای دوم گوشی سامسونگ

برای این کار راه حلی در اندروید موجود است و آن حالت مهمان است که به «فضای دوم» نیز معروف است. با این کار، یک حساب کاربری برای شخصی که دستگاه خود را مرتب به او قرض می‌دهیم ایجاد می‌کنیم تا نگران چیزی نباشیم. اگر شما یک گوشی سامسونگ دارید، در این مطلب قصد داریم به آموزش ساخت فضای دوم گوشی سامسونگ بپردازیم تا بتوانید به راحتی این فضا را در گوشی خود داشته باشید.

به طور کلی کاربر مدرن حجم عظیمی از اطلاعات شخصی را در گوشی هوشمند خود ذخیره می‌کند. از یک طرف، داشتن این فرصت عالی است، زیرا داده های لازم همیشه در دسترس شما هستند. اما در عین حال ممکن است امنیت و محرمانه بودن آن ها به خطر بیفتد. بنابراین، بسیاری از افراد علاقه مند هستند که بدانند چگونه در اندروید فضای دوم ایجاد کنند و سیستم عامل را از چشمان کنجکاو دور نگه دارند. اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به شما نحوه ساخت فضای دوم گوشی سامسونگ را آموزش دهیم. همچنین اگر ورژن قدیمی از گوشی های سامسونگ یا اندرویدی را دارید که شامل تنظیمات مورد نظر نیست می‌توانید به سایت فرنا مراجعه کرده و جدیدترین گوشی ها را از این فروشگاه اینترنتی خریداری کنید. فرنا یک فروشگاه اینترنتی موبایل و لوازم جانبی آن است که تمامی محصولات خود را با بهترین قیمت، بالاترین کیفیت، به همراه ارائه ضمانت اصالت کالا و ارسال رایگان به فروش می‌رساند.

نحوه عملکرد فضای دوم در گوشی های هوشمند اندرویدی

فضای دوم در گوشی های اندرویدی به معنای یک فضای کاری خالی دوم است. در این فضا می‌توانید صفحه اصلی را ویرایش کنید، نمادها، برنامه‌ها، مخاطبین را اضافه کنید. همچنین امکان ایجاد حساب‌های جدید مانند حساب Google وجود دارد. اما چرا به چنین عملکردی نیاز دارید؟ دلایل زیادی وجود دارد. مثلاً به فرزندتان گوشی‌تان را می‌دهید اما می‌ترسید وارد سیستم‌های پرداخت شود. برای ایجاد امنیت، می‌توانید فضای شخصی او را ایجاد کنید و همه بازی‌ها را به آنجا منتقل کنید و با یک رمز عبور از فضای خود محافظت کنید. به هر حال، این گزینه به شما امکان می‌دهد از فضای شخصی خود روی گوشی‌تان محافظت کنید. همچنین می‌توانید وقتی فعالانه از گوشی هوشمند خود برای کار استفاده می‌کنید و می‌خواهید فضای خانه و شغل خود را از هم جدا کنید، این فضا را بسازید و تمام اطلاعات شخصی به دور از چشم کنجکاو همکاران شما خواهد بود. در ادامه به آموزش ساخت فضای دوم گوشی سامسونگ پرداخته شده است.

نحوه ساخت فضای دوم گوشی سامسونگ

آموزش ساخت فضای دوم گوشی سامسونگ

ساخت فضای دوم گوشی سامسونگ بسیار آسان است، درست مانند موبایل شیائومی، اوپو و غیره، گوشی موبایل سامسونگ نیز دارای ویژگی Second Space یا همان «فضای دوم» است. این ویژگی به شما این احساس را می‌دهد که دو تلفن همراه دارید. به عنوان مثال، شما می‌خواهید دو برنامه چت داشته باشید، اما فقط یک تلفن همراه سامسونگ دارید. خوب، در یک تلفن همراه سامسونگ، به راحتی می‌توانید یک فضای دوم ایجاد کنید. فقط برای این که برنامه‌های دوگانه داشته باشید، نیازی به خرید مجدد تلفن همراه اندرویدی ندارد، اما اگر گوشی اندرویدی شما از این قابلیت پشتیبانی نمی‌کند نیاز است یک گوشی جدید بخرید. اگر نیاز به خرید گوشی جدید دارید می‌توانید به راحتی و با قابلیت اعتماد بالا به فروشگاه اینترنتی فرنا مراجعه کرده و گوشی مورد نظر خود را به راحتی خریداری کنید. اما بیایید ببینیم که چطور می توان فضای دوم را در گوشی سامسونگ ساخت. در ادامه نحوه ایجاد آسان فضای دوم در سامسونگ آمده است:

۱. به تنظیمات(settings) بروید.

۲. بیومتریک (biometrics) و امنیت (security) را انتخاب کنید.

۳. روی پوشه امن (safe folder) کلیک کنید.

۴. موافقت (Agree) کنید و مراحل بعدی را دنبال کنید تا زمانی که به طور فعال یک پوشه امن ایجاد شود.

۵. یک الگوی امنیتی (security pattern) یا قفل (Lock) ایجاد کنید.

۶. پوشه امن شما آماده استفاده است.

خوب، در بالا آموزش ساخت فضای دوم گوشی سامسونگ ارائه شده است. می‌توانید اعلان را روی تلفن همراه خود قابل‌مشاهده یا نامرئی کنید. این روش بسیار آسان است. شما فقط کافی است پوشه امن یا فضای دوم را روی تلفن همراه خود تنظیم کنید، سپس می‌توانید اعلان را تنظیم کنید که آیا در صفحه شما ظاهر می‌شود یا خیر. بعد از این که فضای دوم را روی تلفن همراه خود ایجاد کردید، مرحله بعدی در واقع ایجاد یک قفل برای هر برنامه‌ای است که می‌خواهید آن را شخصی سازی کنید. می‌توانید یک رمز عبور یا قفل با یک الگو یا بیومتریک روی تلفن همراه خود ایجاد کنید تا برنامه‌های موجود بتوانند ایمن باشند. با این تنظیمات، برنامه شما می‌تواند به خوبی محافظت شود و در صورت وقوع هر اتفاقی نمی‌تواند توسط افراد دیگری مورد سوء استفاده قرار گیرد.

سخن پایانی

ویژگی فضای دوم در گوشی سامسونگ می‌تواند برنامه‌های جدید اضافه کند، تصویر زمینه متفاوتی تنظیم کند، از راه‌اندازی متفاوت استفاده کند و حتی حالت باز کردن قفل جداگانه را حفظ کند. این کار اجازه می‌دهد تا دو نفر از یک تلفن استفاده کنند و در عین حال حریم خصوصی هر دو حفظ شود. اگر می‌خواهید به صورت اشتراکی از گوشی‌تان استفاده کنید اما گوشی‌تان این قابلیت را ندارد شاید باید به فکر خرید گوشی جدید باشید.

برای این کار توصیه می‌کنیم به فروشگاه اینترنتی فرنا مراجعه کنید که با قابلیت اعتماد و بهترین قیمت موجود در بازار موبایل ایران گوشی های خود را ارائه می‌دهد. همچنین برای استعلام قیمت روز گوشی نیز می‌توانید به این سایت مراجعه کنید. برای مثال جهت استعلام قیمت گوشی شیائومی نوت ۸ ۱۲۸ گیگ می‌توانید با مراجعه به سایت فرنا و جست‌وجوی محصول به صفحه مشخص آن رفته و قیمت و مشخصات آن را مشاهده کنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید