سفر به اردبیل و ماندن در آن هیجان‌انگیز است به همین جهت پیشنهاد می‌کنیم برای اقامت هتل‌های چهار ستاره اردبیل را حتما امتحان کنید.

هتل‌های چهار ستاره اردبیل را حتما امتحان کنید!

سلام نو _ سرویس گردشگری: اردبیل از شهرهای شمال‌غربی ایران است که در آن نیز می‌توانید جاذبه‌های تاریخی و طبیعی ببینید، نیز آب درمانی و نیز تفریح کنید. این شهر یکی از شهرهای باستانی و تاریخی ایران است که در هر فصلی جایی برای دیدن و تفریح کردن دارد. در همین راستا اگر قصد سفر به این دیار جذاب را دارید و تمایل به انتخاب هتل برای اقامت با ما همراه باشید و درباره هتل‌های با کیفیت و ۴ ستاره اردبیل بیشتر بدانید.

چند هتل ۴ ستاره و فوق‌العاده در اردبیل

هتل لاله سرعین

هتل بزرگ لاله یکی از هتل‌های شهر توریستی سرعین می‌باشد که در مرکز این شهر بنا شده است. این هتل ۴ طبقه دارای ۹۷ اتاق و سوئیت است که هرکدام از آن‌ها به تلویزیون، مبلمان، مینی‌بار، تهویه مطبوع، صندوق امانات و حمام مجهز هستند.

از دیگر امکانات هتل نیز می‌توان به فضای سبز، باغچه، فضای پیاده‌روی، رستوران، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت، سرویس خدمات اتاق، آسانسور، سالن کنفرانس، پارک بازی کودکان، خشکشویی، دستگاه خودپرداز، تاکسی سرویس شبانه‌روزی، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات، فروشگاه و غرفه‌های سوغاتی، اتاق چمدان، فکس، فتوکپی و پارکینگ اشاره کرد.

هتل‌های چهار ستاره اردبیل را حتما امتحان کنید!

پرسنل هتل لاله به دو زبان انگلیسی و ترکی مسلط هستند و می‌توانند به راحتی با مهمانان خود ارتباط برقرار کنند. از دیگر ویژگی‌های هتل ۴ ستاره لاله می‌توان به نزدیکی آن به مراکز آب‌درمانی اشاره کرد. مراکز سبلان، گاومیش گلی و قهوه‌سوئی، در اطراف هتل لاله قرار دارند و با چند دقیقه پیاده‌روی قابل دسترسی هستند.

دهکده سنگی ویند کلخوران، تپه باستانی آناهیتا، پیست اسکی آلوارس، آبشار گورگور آلوارس، روستای تاریخی کنزق و روستای بیله درق، از جمله جاذبه‌های گردشگری سرعین هستند که در نزدیکی این هتل بزرگ قرار دارند. هتل لاله در سرعین، پایین‌تر از میدان دانش، نبش خیابان دارایی، روبروی مجموعه آب‌درمانی سبلان واقع شده و با فرودگاه اردبیل حدود ۴۵ دقیقه فاصله دارد.

هتل رضوان خلیج‌فارس

هتل رضوان خلیج‌فارس، یکی از هتل‌های ۴ ستاره سرعین است که در نزدیکی مجتمع آب‌درمانی سبلان قرار دارد. این هتل ۵ طبقه دارای ۴ بلوک با ۸۰ واحد اقامتی است که هرکدام از آن‌ها به تلویزیون، یخچال، مینی‌بار، تهویه مطبوع، صندوق امانات و حمام مجهز هستند.

هتل‌های چهار ستاره اردبیل را حتما امتحان کنید!

این هتل امکانات کاملی چون استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی، رستوران، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، پذیرش ۲۴ ساعته، سالن اجتماعات، اینترنت رایگان در لابی، سرویس خدمات اتاق، فروشگاه، تاکسی سرویس شبانه‌روزی، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات، خشکشویی، اتاق چمدان، ترنسفر رفت و برگشت و پارکینگ را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این هتل ۴ ستاره می‌توان به نزدیکی آن به مراکز آب‌درمانی اشاره کرد.

مراکز سبلان، گاومیش گلی و بش باجلار، در اطراف هتل رضوان قرار دارند و با چند دقیقه پیاده‌روی قابل دسترسی هستند. آبشار ورگه سران، دهکده سنگی ویند کلخوران، تپه باستانی آناهیتا، پیست اسکی آلوارس، آبشار گورگور آلوارس، روستای تاریخی کنزق، روستای آتشگاه، روستای بیله درق، لونا پارک، بازار اطلس و مرکز خرید آدنامال، از دیگر جاذبه‌های نزدیک به هتل رضوان می‌باشند.

هتل رضوان خلیج‌فارس در سرعین، پایین‌تر میدان دانش، خیابان بعثت واقع شده و با فرودگاه اردبیل حدود ۴۴ دقیقه فاصله دارد.

اردبیل و هتل‌های چهار ستاره آن

هتل رویال پارک سرعین

هتل چهار ستاره رویال پارک سرعین از باشکوه ترین هتل‌های شمال غرب کشور به شمار می آید.

هتل‌های چهار ستاره اردبیل را حتما امتحان کنید!

این هتل در سال ۱۳۹۷ تاسیس شده و دارای ۴ طبقه و ۲۲ اتاق مجهز با امکانات مطلوب است . رویال پارک دارای مجهزترین کلینیک‌های تخصصی آبدرمانی، استخرهای خصوصی و عمومی، غار نمک، حمام ترکی، سونا و ماساژدرمانی است. پارکینگ این هتل ظرفیت ۳۲ خودرو را داراست. اینترنت رایگان بصورت نامحدود در لابی هتل از دیگر امکانات این هتل است. اقامت کودکان زیر ۶ سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان است .

آدرس: سرعین، خیابان دارایی، روبروی هتل لاله، هتل رویال پارک سرعین

تلفن رزرواسیون: ۰۴۵ ۳۲۲۲ ۲۲۲۲

هتل سارای

هتل سارای یکی از شیک ترین هتل های اردبیل است که در سال ۱۳۹۸ افتتاح شده و در یک ساختمان هشت ‌طبقه قرار دارد و با ۹۲ واحد اقامتی از مسافران خود پذیرایی می‌کند. این هتل در کنار دریاچه شورابیل در یکی از بهترین مناطق اردبیل بنا شده است.

واحدهای اقامتی که در طبقات بالایی قرار دارند، چشم ‌اندازی خیره‌ کننده از دریاچه شورابیل را به مسافران هدیه می‌دهند. پرسنل این هتل همگی آموزش‌ دیده بوده و خدماتی عالی و محترمانه را به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

هتل‌های چهار ستاره اردبیل را حتما امتحان کنید!

واحدهای اقامتی این هتل دو، سه، چهار و پنج‌ تخته هستند. پس می‌توانید به تناسب تعداد همراهان خود، بهترین واحد اقامتی را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که این هتل یکی از بزرگترین و پر مسافرترین هتل های اردبیل نیز به حساب می‌آید.

آدرس: اردبیل، نبش میدان پلیس، رو به روی دریاچه شورابیل

فاصله هتل سارای تا مراکز مهم اردبیل

هتل سارای تا نمایشگاه بین‌المللی اردبیل ۸ دقیقه

هتل سارای تا بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی ۱۴ دقیقه

هتل سارای تا بازار مرکزی اردبیل ۱۱ دقیقه

هتل سارای تا پل هفت چشمه اردبیل ۱۰ دقیقه

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید