می دانیم که در زمینه تولیدات محصولات یک نفره دارویی و خوراکی می توانید از انواع دستگاه ساشه پودری و سازن های مایع استفاده کنیم. بسیاری از محصولات تک نفره پودری و مایع تنها توسط این دستگاه می توانید در منزل حتی تولید کنید.

معرفی انواع دستگاه ساشه (پودری و مایع) | دستگاه ساشه چیست؟

دستگاه ساشه چیست؟ یکی از پر کاربرد ترین ماشین آلات بسته بندی و دستگاه های پرکن پرکن پودری و مایع می باشد. انواع دستگاه ساشه توانایی بسته بندی انواع مواد پودری و مایعات را در بسته بندی های یکنفره دارد. این نوع بسته بندی ها به صورت تک نفره می باشند. این دستگاه دارای مدل های مختلف دو طرف دوخت – مدادی – ساشه مایع – ساشه پودری – اتومات - ساشه زن دستی و... می باشد.

به زبان ساده: دستگاه ساشه برای تولید محصولات مایع و پودری در بسته های کوچک تک نفره مثل سس، نسکافه، کاپوچینو، نمک، سماق، آویشن و... به کار می رود.

برای اطلاعات دستگاه ساشه پودری کلیک کنید!

انواع دستگاه ساشه کدامند؟

دستگاه بسته بندی ساشه دارای مدل ها و انواع گوناگونی با کارایی مختلف می باشد. شما باید طبق نیاز و انتظاراتی که دارید، تصمیم بگیرید که کدام مدل بهترین گزینه برای شماست! البته در این مسیر حتما با متخصصین این حوزه مشورت کنید. اما به طور کلی سه نوع دستگاه ساشه زن وجود دارد:

  • دستگاه ساشه مایع و مایعات
  • دستگاه ساشه پودری
  • دستگاه ساشه مواد گرانولی

معرفی انواع دستگاه ساشه (پودری و مایع) | دستگاه ساشه چیست؟

دستگاه ساشه مایعات

این دستگاه به خودی خود دارای دو مدل می باشد:

  1. دستگاه ساشه مایعات غلیظ:
    برای بسته بندی مایعات غلیظ مثل سس، ماست، کشک، عسل و...
  2. دستگاه ساشه مایعات رقیق:
    برای بسته بندی مایعاتی مثل آبلیمو، نوشمک، آب قوره و...

که خب البته انواع دستگاه ساشه مایع وجود دارد که بتواند هردو نوع غلیظ و رقیق را بسته بندی کند.

دستگاه ساشه پودری

این دستگاه دارای مدل های مختلفی است. دستگاه ساشه پودری به صورت مدل های اتومات – نیمه اتوماتیک – دستی – خانگی – صنعتی ارائه می شود. از این دستگاه در صنایع مختلفی مثل صنعت دارویی – صنعت غذایی و... استفاده می شود. توسط دستگاه ساشه پودری می توان محصولاتی مثل نسکلفه، قهوه، سوربیتول، پودر های دارویی، پودر آب میوه و... تولید کرد.

دستگاه ساشه دو طرف دوخت

این دستگاه ساشه مواد پودری یا مایعات غلیظ و رقیق را به صورت سه طرف دوخت بسته بندی می کند. بسته بندی هایی مثل سس، آلوچه و ترشک، کاپوچینو و... در نوع سه طرف دوخت رایج ترین نوع محصولات هستند.

دستگاه ساشه دو طرف دوخت

این دستگاه دخت دو طرفه ایجاد می کند و بسته بندی های یک نفره و کوچک پودری بسیار مناسب این نوع بسته بندی هستند.

دستگاه ساشه تک نازل

اکثر ماشین آلات بسته بندی ساشه از نواع دستگاه ساشه تک نازل هستند. این نوع دستگاه های ساشه ای معمولا ساشه را به صورت مدادی و عمودی پر می کند. سرعت بسته بندی نوع دستگاه شما دارد. بر فرض مثال اگر از دستگاه ساشه زاگرس ماشین استفاده کنید، می توانید تعداد 20 الی 60 ساشه در دقیق تولید کنید.

دستگاه ساشه چند نازل

مدلی دیگر از ساشه زن ها! از دستگاه چند نازل ساشه برای بسته بندی مواد پودری استفاده می شود. دستگاه ساشه پودری چند نازل مزایا و ویژگی های مختلفی دارد؛ که سرعت بیشتر یکی از آن هاست. هنگامی که دستگاه ساشه چند نازل شروع به فعالیت می کند، هر نازل یک بسته ساشه تولید می کند. هرچه تعداد این نازل ها بیشتر باشد سرعت بیشتری به روند کار می دهد.

نحوه کار دستگاه ساشه سه طرف یا چهار طرف دوخت:

نحوه کار دستگاه های ساشه با دوخت سه طرفه و چهار طرفه، به این صورت است که هنگامی که نازل ها شروع به مواد ریزی و پر کردن می کنند، سیستم دوخت چهار طرف آن را مهر و موم می کند. در این مدل دستگاه ها، رول بسته بندی بر روی دستگاه قرار می گیرد.

نحوه کار دستگاه ساشه یه طرف دوخت و دو طرف دوخت مدادی:

در این نوع مدل ساشه زن ها، که به ساشه مدادی یا ساشه عمودی معروف است، بسته ها به صورت ایستاده پر می شوند؛ تنها یک یا دو طرف آن ها دوخت می خورد. از این نوع ساشه ها برای تولید نسکافه و قهوه که مواد با حجم کم در بسته های یکنفره کوچک پر می شوند، استفاده می شود.

کاربرد دستگاه بسته بندی ساشه چیست؟

دستگاهی با طراحی فوق العاده و جمع و جور که بر روی چرخ و به صورت ایستاده در مدل های خانگی و صنعتی توسط مراکزی همچون زاگرس ماشین و... طراحی و ساخته می شود. دستگاه ساشه برای راه اندازی کسب و کار خانگی و صنعتی شامل تولید طیف وسیعی از بهترین محصولات برای فروش می باشد. مانند: نمک شکر، چای، قهوه، ادویه جات، چای ماسالا و سایر محصولات را به صورت تک نفره بسته بندی می کند.

قیمت دستگاه ساشه

قیمت دستگاه بسته بندی زاگرس ماشین کرج نسبت به دیگر مراکز بسیار مقرون و به صرفه می باشد. این مرکز یکی از قدمت دار ترین و معتبر ترین مراکز تولید انواع ماشین آلات صنعتی و بسته بندی می باشد؛ که تا کنون نیاز های بسیاری در بخش تولیدات کشور را رفع کرده است. قیمت دستگاه ساشه در این مرکز بستگی به نیاز شما دارد. با رجوع به سایت مرکز دستگاه بسته بندی زاگرس ماشین می توانید اطلاعات کامل راجب قیمت ها – محصولات – خدمات – نحوه سفارش- مشاوره تخصصی و رایگان و بسیاری موارد دیگر به دست بیاورید!

معرفی انواع دستگاه ساشه (پودری و مایع) | دستگاه ساشه چیست؟

نتیجه گیری

حال که متوجه شدیم دستگاه ساشه چیست؟ می دانیم که در زمینه تولیدات محصولات یک نفره دارویی و خوراکی می توانید از انواع دستگاه ساشه پودری و سازن های مایع استفاده کنیم. بسیاری از محصولات تک نفره پودری و مایع تنها توسط این دستگاه می توانید در منزل حتی تولید کنید. این دستگاه به صورت ایتاده و چند کاره می باشد که به صورت اتومات برای شما محصولات ساشه ای تولید می کند.

کد خبرنگار: ۹
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ساشه زن IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    1 0
    دستگاه ساشه دو کاره که هم مایع و هم ساشه پودری بزنه موجود هست اصن تو بازار؟
  • mehrab IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
    0 0
    دستگاه های ساشه خانگی مدل اتومات هم دارن یا فقط دستی هستشون!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید