قیمت دلار امروز در سراشیبی قرار گرفته است. با این حال این روند کاهشی به گونه‌ای نبوده است که اسکناس آمریکایی افت محسوسی را تجربه کرده باشد.

نرخ دلار برای امروز ۳ بهمن ۱۴۰۱

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت دلار امروز میان دو مسیر رشد و کاهش مردد است. از یک سو اتحادیه اروپا با اخبار تحریم و قطعنامه برای بازار ارز سیگنال رشد ارسال می‌کند و از سوی دیگر، بازارساز در تلاش برای قیمت‌سازی در بازار ارز است.

این روند معامله‌گران دلار بازار آزاد را در تردید فرو برده و با این سوال مواجه کرده است که آیا مسیر دلار در ادامه، تحت تاثیر اخبار منفی بین‌المللی صعودی خواهد بود یا بازارساز قوی‌تر ظاهر شده و به تدریج بر قیمت‌ها غلبه خواهد کرد.

با این حال اما روند قیمت‌ها در بازارهای همسایه همچنان صعودی است و هر دو بازار نقدی و فردایی با افزایش قیمت مواجه است.

قیمت دلار در بازارهای همسایه

قیمت دلار در بازار هرات امروز روندی فزایشی داشته است. قیمت بازار فردایی هرات اما افت را تجربه می‌کند. در حال حاضر قیمت دلار در معاملات نقدی هرات ۴۳ هزار و ۸۵۰ تومان است و قیمت فردایی هرات هم به ۴۴ هزار تومان رسیده است.

در بازار سلیمانیه هم قیمت نقدی با افزایش روبرو بوده و به ۴۴ هزار و ۹۵۰ تومان رسیده است. در همین حال فردایی سلیمانیه نیز با روندی افزایشی به ۴۴ هزار و ۶۳۰ تومان رسیده است.

قیمت دلار در نرخ‌های مختلف

قیمت دلار در نرخ‌های مختلف همچنان فاصله زیادی با قیمت بازار آزاد دارد. قیمت دلار صرافی ملی البته بروزرسانی نشده است!

در این میان اما متوسط آخرین قیمت صرافی‌ها که روی سامانه بازار متشکل ارزی قابل مشاهده است، رقم ۳۹ هزار و ۷۵۰ تومان را نشان می‌دهد. قیمت دلار توافقی هم به ۳۹ هزار و ۳۵۶ تومان رسیده است.

از سمت دیگر به دلیل اصرار بانک مرکزی بر سرکوب قیمت دلار نیمایی، قیمت این دلار همچنان همان ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید