پارک ژائولین یا اولین پارک هاربین از جاذبه‌های گردشگری هیلونگ‎جیانگ است که در سال ۱۹۹۰ برای اولین بار طراحی و ساخته شد. قسمت‌های دیدنی پارک هاربین شامل چندین باغ و تاکستان، انواع تئاتر روباز، زمین مخصوص بازی کودکان، زمین اسکیت و تالار نمایشگاه انواع گل و ماهی است.

پارک ژائولین

سلام نو-سرویس گردشگری: هیلونگ‌جیانگ یا هیلونگ‌ژیانگ یکی از استان‌های جمهوری خلق چین است که در بخش شمال شرقی این کشور واقع شده است. استان هیلونگ‌جیانگ با کشور روسیه هم مرز بوده و جمعیتی بالغ بر سی‌وهشت میلیون نفر در آن زندگی می‌کنند. استان هیلونگ‌جیانگ همانند دیگر استان‌های کشور چین دارای جاذبه‌های گردشگری، اماکن تفریحی و دیدنی بسیاری است و از این رو سالانه میزبان گردشگران داخلی و خارجی فراوانی است. اگر قصد سفر به کشور چین و گردش در استان هیلونگ‌جیانگ را دارید، همراه ما راجع به جاذبه‌های گردشگری هیلونگ‌جیانگ اطلاعات کسب کنید.

پارک ژائولین

جاذبه‌های گردشگری هیلونگ‌جیانگ + عکس

پارک ژائولین یا اولین پارک هاربین از جاذبه‌های گردشگری هیلونگ‎جیانگ است که در سال ۱۹۹۰ برای اولین بار طراحی و ساخته شد. قسمت‌های دیدنی پارک هاربین شامل چندین باغ و تاکستان، انواع تئاتر روباز، زمین مخصوص بازی کودکان، زمین اسکیت و تالار نمایشگاه انواع گل و ماهی است. پارک زیبای ژائولین و یا هاربین در فصل بهار و تابستان، مملو از شکوفه‌ها و صدای آواز پرندگان می‌شود و در زمستان‌های سرد نیز میزبان جشنواره بین المللی مجسمه‌های یخی و برفی هاربین است. بازدید از پارک هاربین برای تمامی اعضای خانوداه جذاب بوده و محل مخصوص بازی کودکان، تفریح و گردش در پارک را برای بزرگسالان آسوده و بدون دغدغه خستگی کودکان کرده است.

موزه مجسمه‌های چوبی چین

جاذبه‌های گردشگری هیلونگ‌جیانگ + عکس

موزه مجسمه‌های چوبی چین از جذاب‌ترین و دیدنی‌ترین جاذبه‌های گردشگری هیلونگ‌جیانگ است. این موزه دیدنی در شهر هاربین در بخش شمالی چین که اقلیم سرد و زمستان‌های برفی و طولانی‌اش آن را به شهر یخی معروف کرده، واقع شده است. موزه مجسمه‌های چوبی چین به نمایش مجسمه‌های چوبی و نقاشی‌های منظر آن منطقه با موضوع نقاشی برف و یخ اختصاص دارد و یکی از پروژه‌های موفق شرکت مَد واقع در شهر پکن یا همان پایتخت کشور چین است. هنگام بازدید از این موزه با کنده‌کاری‌های ماهرانه بر روی انواع چوب روبرو می‌شوید که ظرافت و جزئیات آن‌ها قطعا شما را به هیجان وا می‌دارد. این جزئیات ظریف گاهی شامل دانه‌های برفی است در مجسمه بر روی شاخه درختی نشسته است.

پارک سان آیلند

جاذبه‌های گردشگری هیلونگ‌جیانگ + عکس

پارک سان آیلند از زیباترین جاذبه‌های گردشگری هیلونگ‌جیانگ است که با مساحتی معادل به ۳۸۰۰ هکتار، از تعدادی جزیره کوچک و بیش از ۲۰ قسمت دیدنی تشکیل شده است. بخش‌های دیدنی این پارک از قالب‌های بزرگ یخ تراشیده و ساخته شده‌اند که بازدید از آن‌ها برای تمامی سنین به خصوص کودکان جذاب بوده و یادآور قصر برفی کارتون محبوب ملکه برفی و یا السا است. از آنجا که در طی فصل زمستان این منطقه میزبان آب و هوای بسیار سرد و برفی است، این جاذبه‌های یخی نیز مهمان هر ساله این پارک هستند. پارک سان آیلند به سه گروه جذاب دنیای حیوانات در شمال و غرب، باغ‌های گل‌های رنگارنگ و دریاچه‌ها در مرکز و مجموعه‌های برف و یخ در جنوب تقسیم می‌شود. برخی از جذاب‌ترین دیدنی‌های پارک سان آیلند که محبوبیت زیادی بین گردشگران دارد شامل باغ آهوها، دریاچه قو، جزیره سنجاب، باغ گل، باغ مجسمه‌های یخی و دهکده روسی است. علاوه بر این، این پارک سالانه در فصل زمستان میزبان جشنواره بین‌المللی مجسمه‌های یخی نیز است.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید