محمد جواد مرادیان رئیس اورژانس استان فارس گفت: در شبانه روز گذشته سه تصادف مرگبار در محورهای مواصلاتی استان فارس ۸ نفر را به کام مرگ کشانده است.

مرگ دلخراش ۸ هموطن درپی سه تصادف در استان فارس

به گزارش سلام نو، رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان فارس از وقوع ۳ تصادف در شبانه روز گذشته و مصدوم و کشته شدن تعدادی از هموطنانمان خبر داد.

محمد جواد مرادیان با تشریح جزئیات این حوادث اظهار داشت: شب گذشته بر اثر تصادف یک دستگاه پژو ۴۰۵ و تریلی در محور قطرویه- سیرجان، ۷ نفر زخمی شده و متاسفانه ۳ نفر قبل از رسیدن نیروهای امدادی اورژانس و آمبولانس در دم جان باختند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان فارس ادامه داد: از ۷ مصدوم این حادثه ۳ مصدوم به بیمارستان شهدای نی‌ریز، دو مصدوم به بیمارستان امام رضا(ع) سیرجان و دو مصدوم به بیمارستان غرضی سیرجان برای دریافت خدمات درمانی پیشرفته انتقال داده شدند.

مرادیان تصریح کرد: برای امدادرسانی به مجروحان این سوانح رانندگی سه دستگاه آمبولانس ۱۱۵، دو دستگاه آمبولانس معدن گل گهر سیرجان و دو دستگاه آمبولانس هلال حمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: در سانحه دوم که در محور شورجستان- ایزدخواست به وقوع پیوست، تصادف سمند-کامیون ایسوزو ۴ نفر را به کام مرگ کشاند و دو مجروح را با یک دستگاه آمبولانس اورژانس راهی بیمارستان امام خمینی(ره) آباده کرد.

رئیس اورژانس استان فارس خاطرنشان کرد: در سومین حادثه که بامداد امروز رخ داد، به دلیل برخورد سواری پژو ۴۰۵ با سواری پراید در جاده سعادت شهر_ صفاشهر و گیر کردن مصدومین دو خودرو ۹ سرنشین که در خودروها محبوس شده بودند توسط امدادگران نجات یافتند و به مراکز درمانی اعزام و متاسفانه در این تصادف یک نفر به دلیل شدت جراحات وارده در دم جان باخت.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید