هنوز اصالت آن پا برجا بوده و دقیقا به شکل قدیمی و بنا شده خود باقی مانده است. اگر قصد بازدید از این جاذبه‌ گردشگری را دارید، باید وسیله‌ نقلیه‌ای از شهرهای بزرگ کرایه کنید. بازدید از این منطقه خوش رنگ و لعاب، جذاب و دیدنی است که نظیر آن در هیچ کجای جهان وجود ندارد.

تراس‌های برنجی یوآن یانگ

سلام نو-سرویس گردشگری: یون‌نان که در زبان چینی به معنای قربانی است یکی از استان‌های بخش جنوبی کشور چین به شمار می‌رود. شهری به نام کون مینگ مرکز استان یون‌نان بوده و طبق آمار سال ۲۰۰۷ جمعیتی بالغ بر چهل و چهار میلیون نفر در آن زندگی می‌کنند. اقوام هان یا نژاد اصلی مردم چین، یی، بای، هانی، جوانگ، دای، میائو و هویی در این استان ساکن هستند. قسمت‌هایی از شمال این استان بخشی از تبت تاریخی چین نیز است. علاوه بر این، استان یون‌نان دارای جاذبه‌های گردشگری، اماکن تاریخی و دیدنی است که بازدید از آن‌ها اطلاعات بسیاری راجع به تاریخ و فرهنگ منطقه را به گردشگران ارائه می‌کند. در ادامه همراه ما با جاذبه‌های گردشگری یون‌نان آشنا شوید.

صومعه سونگ زان لین

جاذبه‌های گردشگری یون‌نان در چین + عکس

صومعه سونگ زان لین که با نام‌های صومعه گاندن سومت سلینگ و صومعه گویهوا نیز شناخته می‌شود، یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری یون‌نان چین است. این صومعه یکی از بزرگ‌ترین و مشهورترین صومعه‌های بودایی تبتی در استان یون‌نان کشور چین به شمار می‌رود. مجموعه صومعه در سال ۱۶۷۹ شبیه به یک شهر تاریخی کوچک با معماری بی‌نظیری ساخته شد. معماری تبتی، طراحی و عناصر به‌ کار رفته در آن، نقاشی‌های محافظت‌شده و مجسمه‌های طلایی بودا از دیدنی‌های جذاب این مکان جذاب هستند و به ‌خاطر ساخته شدن صومعه در بین کوه‌ها، مناظر زیبا نیز در اطراف آن خودنمایی می‌کنند.

تراس‌های برنجی یوآن یانگ

جاذبه‌های گردشگری یون‌نان در چین + عکس

تراس‌های برنجی یوآن یانگ از زیباترین جاذبه‌های گردشگری یون‌نان کشور چین است که بازدید از مناظر بی‌نظیر آن برای گردشگران روح‌نواز است. این تراس‌های برنجی رنگارنگ با وجود اینکه دور افتاده هستند، اما شهرتی جهانی دارند. تراس‌های برنجی یوآن یانگ توسط مردم هانی حدود ۱۰۰۰ سال قبل بر روی کوه‌هایی با ۱۸۰۰ متر ارتفاع از سطح دریا ایجاد شده‌اند. با توجه به ارزش طبیعی و تاریخی این تراس‌های دیدنی در فهرست میراث تاریخی کشور چین نیز ثبت شده‌اند. هیچگونه امکانات گردشگری در این ناحیه احداث نکرده‌اند، از این رو هنوز اصالت آن پا برجا بوده و دقیقا به شکل قدیمی و بنا شده خود باقی مانده است. اگر قصد بازدید از این جاذبه‌ گردشگری را دارید، باید وسیله‌ نقلیه‌ای از شهرهای بزرگ کرایه کنید. بازدید از این منطقه خوش رنگ و لعاب، جذاب و دیدنی است که نظیر آن در هیچ کجای جهان وجود ندارد.

پارک امپراتوری کوتوله‌ها

جاذبه‌های گردشگری یون‌نان در چین + عکس

پارک امپراتوری کوتوله‌ها از جاذبه‌های گردشگری یون‌نان در نزدیکی شهر کون‌مینگ این استان کشور چین قرار دارد و شامل نمایش‌هایی کمدی است که با حضور افراد مبتلا به بیماری کوتولگی برپا می‌شوند. هر چند مسئولین پارک مدعی کمک به افراد کوتوله از طریق ایجاد شغل اجرای نمایش بوده‌اند، اما سیاست‌های پارک در نشان دادن کوتولگی به ‌عنوان وضعیتی مسخره و مضحک، مورد انتقاد بسیاری قرار گرفته است. حدود ۱۰۰ نفر از افراد کوتوله با گستره سنی ۱۹ الی ۴۸ سال و قد کمتر از ۱۳۰ سانتی‌متر از سال ۲۰۱۰ در این پارک مشغول به کار شدند و برای اقامت آن‌ها خوابگاه‌هایی مخصوص در کنار پارک طراحی و ساخته شد. دیگر برنامه‌های جذاب پارک شامل رقص، آوازخوانی و حتی رقص باله است که برای تمام رده سنی از گردشگران جالب خواهد بود.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید