هر چند با توجه به لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ بودجه سازمان صدا و سمیا افزایش قابل توجه ای داشته است اما این سازمان از احتمال توقف تولید سریال «سلمان فارسی» خبر داده است.

ساخت سریال «سلمان فارسی» متوقف می‌شود؟

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، با اینکه بودجه صداوسیما امسال ۴۲ درصد افزایش داشته، اما بازهم روابط عمومی سازمان صداوسیما اعلام کرده این بودجه کم است و احتمالا ساخت سریال «سلمان فارسی» متوقف شود.

با توجه به فاصله تقریباً ۴ برابری نرخ‌های تولید در بخش خصوصی و نمایش خانگی با نرخ‌های صداوسیما و عدم رشد مناسب بودجه تولید سازمان در سال‌های متوالی و نیز در لایحه بودجه ۱۴۰۲ عملاً آنتن صداوسیما با افت جدی کمیت و کیفیت مواجه خواهد شد و پاسخگوی نیاز برحق مخاطبان و تولید و پخش آثار فاخر نمایشی و غیر نمایشی برای عموم مخاطبان نخواهد بود.

از سوی دیگر بودجه جداگانه‌ای نیز برای دو مجموعه تاریخی الف ویژه فاخر و در دست ساخت «حضرت موسی (ع)» و «حضرت سلمان» در نظر گرفته نشده است؛ لذا انتظار می‌رود روند تولید این دو مجموعه نیز متوقف یا به شدت کند شود.

دلیل جیغ‌های بنفش رسانه‌های معاند و دروغ‌گو در خصوص بودجه رسانه ملی معلوم است. صداوسیمای قوی و پرمخاطب باطل‌السحر نقشه‌های شوم دشمنان ایران اسلامی است پس دستور کار روشن است: «حمله به بودجه صداوسیما با هدف هزینه‌زایی برای وکلای ملت در تقویت رسانه ملی»

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید