ابوالفضل رفیعی سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، از مرگ ۵ نیشابوری در برخورد کامیون با سواری خبر داد.

برخورد هولناک کامیون با سواری / ۵ نفر کشته شدند!

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت:صبح امروز بر اثر برخورد دو کامیون با یک خودروی سواری پنج سرنشین این خودروی سواری جان خود را از دست دادند.

ابوالفضل رفیعی اظهار داشت: بر اثر برخورد صبح امروز دو دستگاه کامیون و زیرگرفته شدن یک دستگاه پژو ۴۰۵ در جاده نیشابور به سبزوار همه پنج سرنشین این خودرو سواری جان خود را از دست دادند.

وی افزود: این حادثه ساعت پنج و ۳۰ دقیقه بامداد امروز در کیلومتر ۵۰ جاده نیشابور به سبزوار رخ داد و مه شدید و لغزندگی جاده علت اصلی وقوع این حادثه بوده است.

رفیعی تصریح کرد: ترمز ناگهانی یک دستگاه کامیون و برخورد شدید کامیون پشت سر در نهایت سبب زیرگرفته شدن یک دستگاه پژو ۴۰۵ و فوت چهار مرد و یک زن سرنشین این خودرو در صحنه حادثه شد.

رفیعی به رانندگان توصیه کرد با توجه به بارش برف و کولاک، لغزندگی جاده‌ها و مه گرفتگی اغلب جاده‌ها، سفرهای جاده‌ای غیرضروری خود را به وقتی دیگر موکول کنند و در صورت اجبار در سفر با سرعت مطمئن و بدون شتاب رانندگی و از ترمز زدن ناگهانی خودداری کنند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید