پیش از خرید پارتیشن های اداری حتما زمان تحویل آن را جویا شوید تا بدانید چند روز زمان نیاز دارید. قاعدتا هر تغییری نیازمند زمان است، پارتیشن بندی هم مستثنا نیست و نیازمند زمان است اما شما با یک انتخاب صحیح، زمان طراحی، تولید و اجرا را به حداقل ممکن می رسانید که انتخاب تیم بسیار تاثیر گذار است در زمان تحویل.

پارتیشن اداری و نکات مهمی که برای انتخاب آن باید بدانید!

از مهم ترین مسائل چیدمان و دکوراسیون اداری، بخش بندی یک محیط اداری بر اساس نوع فعالیت و تعداد کارمندان است. پارتیشن اداری یک سازه با ویژگی ها و مزایای منحصر به فرد است. پیش از خرید هر یک از انواع مبلمان اداری خیلی مهم است که نیازها و انتظارات خود را مشخص کنید برای مثال هنگام خرید پارتیشن اداری اگر خواستار کاهش صدا هستید بهتر است از پارتیشن های ام دی اف استفاده نمایید. در ادامه به تمامی نکات و ویژگی های خاص آن می پردازیم.

پارتیشن اداری

یکی از روش های قدیمی تقسیم بندی فضاهای  اداری ساخت دیوار است که یک روش زمانبر، پر هزینه، دارای آلودگی صوتی زیاد و مشکلات دیگر است اما پارتیشن اداری یک سازه کاملا جدید و مدرن است که دیگر نیاز به استفاده از آجر و مصالح را ندارد و می توانید در کمترین زمان ممکن و با هزینه پایین تر بدون هیچ گونه آلودگی صوتی از آن بهره بگیرید.

قبل از خرید پارتیشن اداری به این نکات توجه کنید

البته باید گفت نکات برای خرید پارتیشن های اداری ثابت نیست و بستگی به طرح و نوع جدید که وارد بازار می گردد دارد اما هستند قوانینی که ثابت باشند که این قوانین عبارت اند از: توجه به نور گیری سازمان، متراژ محیط، انتخاب نوع و توجه به چند جداره بودن، نوع دکوراسیون و چیدمان فضای اداری. بهتر است قبل از انتخاب به نکات گفته شده توجه نمایید و سپس اقدام به خرید کنید. در ادامه به نکات بیشتری برای انتخاب شایسته پارتیشن اداری می پردازیم.

۱. توجه به بودجه لازم برای اجرای پارتیشن های اداری

زمانی که قصد پارتیشن بندی دفتر کارتان را دارید، باید قبل از هر چیز دیگری به میزان بودجه و منبع مالی تان توجه نمایید. هزینه های ساخت و نگهداری پارتیشن های اداری با توجه به طراحی و متریال به کار رفته در آن متفاوت است؛ پس بیش از هر چیزی بررسی کنید که بودجه شما با هزینه ساخت و نصب کدام یک از انواع پارتیشن اداری هماهنگ است. معمولا پارتیشن های اداری با جنس شیشه به دلیل مواد اولیه محدود و ساخت سریع، هزینه های کمتری دارد.

پارتیشن اداری و نکات مهمی که برای انتخاب آن باید بدانید!

۲. در نظر گرفتن زمان ساخت

پیش از خرید پارتیشن های اداری حتما زمان تحویل آن را جویا شوید تا بدانید چند روز زمان نیاز دارید. قاعدتا هر تغییری نیازمند زمان است، پارتیشن بندی هم مستثنا نیست و نیازمند زمان است اما شما با یک انتخاب صحیح، زمان طراحی، تولید و اجرا را به حداقل ممکن می رسانید که انتخاب تیم بسیار تاثیر گذار است در زمان تحویل. در نتیجه زمان انتخاب به سراغ یک تیم حرفه ای و وقت شناس بروید تا با خیالی آسوده کار خود را به آنها بسپارید. 

۳. امکان جابجایی و نصب دوباره

اگر کسب و کاری هستید که یک دفتر اجاره ای دارید حتما به دنبال آن هستید که مجدد از پارتیشن های خود استفاده نمایید. مدیران کسب و کارهایی که در دفاتر اجاره ای مشغول به کار می باشند مردد هستند چرا که پارتیشن بندی را یک اتلاف هزینه تلقی می کنند که با نقل مکان به یک فضا جدید دیگر قابل استفاده نیست اما بهتر است بدانید انواعی از پارتیشن های اداری هستند که امکان جابجایی و نصب مجدد را دارند. پارتیشن های اداری شیشه ای به راحتی قابلیت جابجایی و اجرا در محیط های جدید را دارند. امکان جابجایی و نصب دوباره به این معناست که هزینه شما برای پارتیشن اتلاف نشده است.

پارتیشن اداری و نکات مهمی که برای انتخاب آن باید بدانید!

سخن آخر

در این مطلب سعی بر این شد که در مورد پارتیشن اداری و نکات مهمی که برای انتخاب آن باید بدانید را مطرح نماییم تا بتوانید انتخابی شایسته و در خور مجموعه خود داشته باشید اما برای انتخاب و خرید بهتر باید یک تیم حرفه ای را انتخاب کنید. ژاویز با بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه تولید انواع مبلمان و پارتیشن اداری می تواند در این زمینه به شما کمک کند تا انتخابی شایسته و در خور مجموعه خود داشته باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی با تیم مشاوره جهت خرید پارتیشن اداری و مبلمان اداری می توانید با کارشناسان مجموعه ژاویز در ارتباط باشید.

منبع: مبلمان اداری ژاویز

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید