سیم کارت های همراه اول همواره به عنوان پیشرو در حرکت به سوی پشرفت  و ارتقاء سیم کارت های این اپراتور به5G  بوده است.

سیم کارت های همراه اول با اینترنت 5G

این اپراتور با اختصاص فضایی برای تجربه سرویس ها و بخصوص نرم افزارهای کاربردی تلفن همراه، معرفی و تست فناوری5G با همکاری آزمایشگاه شبکه های مخابراتی نرم افزارمحور دانشگاه صنعتی شریف اقدام به طراحی و پیاده سازی پلتفرم E۲E شبکه 5G مبتنی بر رایانش ابری کرده است.

خرید سیم کارت های های همراه اول با قابلیت استفاده از اینترنت 5G ، یکی دیگر از دستاوردهای اپراتور اول کشور است.

معرفی باشگاه فیروزه‌ای، ارائه کلیه خدمات سیم کارت های این اپراتور در نمایندگی های فروش سیم کارت های همراه اول، تعویض سیم کارت به یوسیم، معرفی سامانه "همراه یار" معرفی بسته‌های اشتراکی دیتا، معرفی "بسته دلخواهت را بساز"، "بسته های قیمتی دیتا و مکالمه"، مدار فیروزه‌ای و... از جمله خدمات همراه اول در سالهای پیش بوده است.

این اپراتور در بخش خدمات ارزش افزوده، با تمرکز بر خدمات نوین، محتوای غنی و اپلیکیشن‌های کاربردی، با خدمات و پلتفرم‌های هوشمند، حدود ۲۰ سرویس از قبیل سرویس سامانه صیاد بانک مرکزی، جدیدترین آواهای انتظار، سرویس رایانش ابری، سرویس‌های پرداخت، اپلیکیشن خدمات خودرو شخصی، بازی‌های مبتنی بر واقعیت افزوده، سرویس‌های هواداری در حوزه های ورزش، فرهنگ، هنر و خدمات متنوع دیگر را رونمایی و معرفی خواهد کرده است.

در حوزه اینترنت اشیا با رویکرد استفاده حداکثری از منابع داخلی و بومی سازی، دستاوردهای همراه اول در کنتورخوانی هوشمند با تمرکز بر پروژه ملی هوشمندسازی کنتورهای گاز و معرفی کنتور و ماژول NB-IoT تولید داخل ارائه شده است. علاوه بر این با توجه به اولویت ‌های کشور در راستای مدیریت بهینه منابع ملی، پروژه‌ های "فهام" و "سپهتن" در کنار مفاهیم کشاورزی هوشمند و پایش هوشمند ناوگان شهری مطرح شده است.

توسعه درگاه های فروش سیم‌کارت مستقیم با نسخه جدید فروشگاه آنلاین، ایجاد سامانه ۸۹۶۲ جهت ارسال سیم کارت های Usim  به درب منزل، حراج خیریه شماره‌های رند و اختصاص درآمد حاصل از آن برای مدرسه سازی در مناطق محروم، برپایی فروشگاه جهت دسترسی آسان مشترکین خرید سیم‌کارت های همراه اول به انواع محصولات و خدمات از جمله ارائه و معرفی و فروش نقدی و اقساطی مودم‌های همراه، رونمایی از رنج جدید شماره‌های همراه اول در سامانه گلچین و ارائه سیم کارت انارستان از دیگر برنامه‌های اپراتور اول در در نمایشگاه های سالهای قبل بوده است.

"حرکت اول" به عنوان بخش سرمایه گذاری گروه ارتباطات سیار ایران در زمینه حمایت از کسب و کارهای نوپای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، آخرین دستاوردها و توانمندی‌های خود در حمایت، شتاب‌دهی و سرمایه‌گذاری در کسب و کارهای نوآور و نوپا را در یالهای قبل معرفی می‌کند.

تشریح فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه مسؤولیت اجتماعی(CSR)، رعایت الزامات ایمنی در برابر تشعشع، تعالی سازمان و جذب و استخدام، در کنار مسابقه و سرگرمی از دیگر برنامه‌های همراه اول در نمایشگاه عنوان شده است.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید